Te csak az olcsóbbat vetted meg nem a butábat, mind a kettő jó moci tudom hiszen én szervizeltem őket.A telóval kapcsolatban pedig ,elöször is használni kell a mocit ,majd közben kiderül hogy ezek a beállitások jok e a testsújodhoz meg a tempódhoz.Én egyféle beállítást használok mindenhol ,csak homokos crosspáján tekerek 3-4 et pluszba az első telóba.
Akkor már hárman vagyunk, Te motorral, a kapitány, én motorral a hátizsákodba, mint navigátor, Minco motorral, a kötél végén jégkorival, szimplán potyautas, szépen fogunk kinézni! :)
Szega!!!Mindenkinek! Három napig oda voltam Romániába,persze nem motorozni,hanem arbeiten.Látom szépen veszitek a fordulatot,....és nem csak a motortulajdonosok!A legfontosabb: holnap ki jön velem motorozni a mol-útra? Nem terepjáróval,nem pikáppal,hanem LÁBON! Na jó adok 20 csavar előnyt.
Ha menől, lehet hogy csatlakoznék hozzád, az a motor felkészítés várhat még /vagy a MOL út után, vagy mit tudom én még, majd akkor kiderül mihez lesz kedvem :O/, nem hiszem hogy a jövőhéten már tavasz lesz!
Igaz már régi infó, valószínű tudjátok is, de azért leírom, szóval sajna az idén nem lesz Dakar, a Mauritániai szakaszokon az ottani kormány nem szavatolta a a versenyzők biztonságát, ergo a szervezők lefújták az egész Rallye-t! Szomorú, most mit fogok nézni januárban a tv-ben, egy biztos síelést nem!
BUÉK Neked is, most megró-lak, nem voltál ott 31.-én a MOL úton, kijöhettél volna, tök jó volt, főleg hogy még ki is próbálhattad volna TRobi csavaros gumis DRZ-jét, én már sokmindenre nem emlékszem, de arra igen hogy nem estem el, és a végén a könny már kezdett megfagyni a pofámon, jobbnak láttam befejezni a motorozást, mert már alig láttam, persze az elfogyasztott pálinka mennyiség is közrejátszott ebben! :) Quadoztam is, többször majdnem felakartam borulni vele, legalábbis olyan érzésem volt hogy mindjárt! Maradok a motorozásnál.
Most már mondhatod nyugodtan hogy ebbe a témában is penge vagy, de csak szerényen, viszont a motorozás témában nem kell szerénykedned! ;)
Én vettem meg Misi egyik EXC-jét, a butábbat, de remélem nem a rosszabbikat! :) Tényleg ha már így összefutottuk, nincs véletlen valami elektronikus könyved hogy hogyan kell beállítani a telókat, a különböző terepviszonyokhoz? Gondolok itt arra hogy pl. krossz pályára is más beállítás kell, mint mondjuk hegyen való endurozáshoz, vagy mondjuk hosszú alföldi föld-homokútas túrákhoz? Ha buta kérdés, vagy így nem lehet elmagyarázni akkor hagyjuk, majd egyszer vagy elmagyarázod vagy rájövök magamtól is, bár még bepróbálom Zsemberyéket is, hátha van nekik valami ilyen elektronikus könyvük hozzá, amit esetleg elküldenének nekem is! A motorról már robbantott rajzot sikerült beszereznem, hálisten van egy pár célszerszám ami kell hozzá és nekem még nincs, de majd rajta leszek ezen az ügyön is, régen is és most én szerelem a motorjaimat, hát ezt a jó szokásomat a KTM esetében is szeretném tovább vinni, de ha véletlen elakadok a szerelésben, gondolhatok majd néha rád, persze szigorúan csak ha marhára ráérsz és már nagyon unatkozol?! ;) Az előbb beszéltem TRobival, azt kérdezte tőlem hogy vettem e már akksit, ez azt jelenti hogy ő tuti megy megint motorozni valamerre, én viszont tuti nem, mert nem vettem még akksit, csavarokat meg még úgy sem, szerintem nem is fogok, majd tavasszal motorozok, már csak bő 1,5 hónap /jó bőven számolva :)/ és itt van, elméletileg!