Igen,öntapadós.Gyakorlatilag hajszárítózás nélkül is lejön, de akkor elpattanhatnak a betűk és több ragasztóanyag marad a karosszérián.Viszont ha felmelegíted előtte akkor viszonylag könnyen lejön és a ragasztó is a betűn marad.A fényezést a hajszárító nem teszi tönkre(ezért nem hőlégfúvot irtam,mert annak a nem szakszerű használata már okozhat galibát).Csak gondolj bele ha a hajszárító tönkretenné a fényezést mit csinálna a fejbőröddel?! Leszedés után természetesen nem fog ugyanúgy tapadni,de ha belül fogod használni semmi gond,mert megmelegíted a betűkön a ragasztót és frankón fog tapadni.Külsőleg én nem javasolnám hogy újra felhasználd,mert ott azért jóval több környezeti hatás éri.Autótuning boltokban lehet kapni külön betűket,azzal old meg inkább!Esetleg a régi betűkön cseréld ki a ragit kétoldalú ragira,csak figyelj arra hogy vastagabb változatú(1mm) legyen ne az a papír vékony,mert van ilyen is olyan is! Az esetleges ragasztómaradványokat sebbenzinnel szépen el tudod tüntetni.
Előbb teszteljük le, hogy jó-e a kábel. Leellenőriztem többször is (egy fél órám biztos ráment), de mint tudjuk az ördög nem alszik (+ a katalógus is tévedhet+ láttam már egyéb cifraságot is az autónkkal kapcsolatban).
Ha jó lesz, és a gondodat is megoldja, akkor majd együtt örülök Veled. Jutalomnak ennyi elég is lesz.
Szia! Ez óriási, hálásan köszönöm! Üdv. pagy (sok játékfilmem van VHS-en és dvd-n, ha van olyan amit szeretnél, ha elfogadod ajándékba és írsz valami címet elküldöm)
Így már jó. nullás lesz. Nem irigyellek a papírjaid kijavításáért (én a helyedben minél hamarabb megtenném, perzse nem s.k. !).
Az autód szine (ha nem tévedek) Red rock. A motor-kábelköteg cikkszáma 96404176, kódja SF.
Azért a szervízzel még ellenőriztesd le (bár ha eddig nem tudták kikeresni... ). Mindegy. Gondolom gariban cserélik, akkor meg úgyis az ő zsebük vállalja a rizikót.
Minden esetre, ha kicserélik a kábelköteget a kocsi átvételénél ellenőrizz le mindent amit tudsz (indul, világít, elalszik aminek el kell, stb.)
Ezek a cikkszámok a 4 ajtós (szedán) hátsó sárfogói. A kombi, a szedán és az 5 ajtós is más-más sárfogót igényel hátra az eltérő kialakításuk miatt. Az első sárfogó mindhárom kivitelnél azonos.
Szivesen megemlíteném a népítélet szerkesztőinek, hogy nézzenek már utána egy picikét... Bár az igazságtartalmát nem vitathatom, mert nem ismerem a tényeket, de kicsit túlzónak itélem a tálalást.
Fox8! Erről a felirat leszedésről írnál kicsit bővebben? Én az enyémen nagyon szívesen "átalakítanám" LACETTI-ről LACI-vá. Ha jól veszem ki a szavaidból, öntapadóval van rögzítve a felirat. Hajszárítótól nem sérül a feirat, a fényezés? Mennyire nehézkes így hajszárítós módszerrel leszedni? Leszedés után ugyanúgy fog ragadni? Nem fog leesni? Vagy esetleg valami új ragasztóanyagot használtál a felrakáskor? Előre is köszi a választ!
Köszönöm a tippet, legközelebb rákérdezek. Mert pénteken, mire a szervízbe értünk, már bezárt (3-kor...), és amikor eljöttünk, a lámpa is elaludt, és azóta sem...De úgyis hamarosan jelezni fog.
Köszönöm az autóm és a GM nevében is a dicséretet:-))) Holnap teszek fel a küszöbről közelebbit,amúgy ez az a küszöb amiről korábban írtam,hogy nem érdemes venni,mert bár dekoratív de nagyon karcolódik, amúgy a chevi szalonban vettem ha jól emlékszem 14.900 ropi volt a 4db(első+hátsó),és létezik fekete kivitelben is. A feliratot hátulról kaptam le hajszárító segítségével, ez ízlések és pofonok, nekem így jobban tetszik a lacsi!Tudod:a kevesebb néha több (úgyhogy nem kell felirat!) Akartam feltenni éjszakai belső képet is,mert úgy dögös a kocsi belseje, úgyanis meg van bolondítva egy kis fénytuninggal és baromi szép a feliraton a kékes fény tükröződése csak hát a felvételből nem lett semmi csak egy feketeség némi színkombinációval,no de ezt majd megvitatom egy fotó fórumon:-)
Nagyon mutatós a géped!! Persze, hogy tetszik, hisz nekem is HB és ezüst, spoiler, alufelni, csak nem Premium, csupán Elite.:-))
Jól látom, hogy szép küszöbsineid vannak? Tudnál feltennni olyan képet, ahol rendesen látszanak?
Szabad tudnom, hol szerezted? Vagy ez is benne van a Premium felszereltségben?
Még valami: a műszerfalra tett feliratot a hátsó ajtóról vetted, vagy amúgy? Én nem igazán szedném le hátulról, viszont ahova raktad, ott nagyon jól mutat!
Mindig itt vagyok ám, csak nem mindig folyok bele az aktuális témába. Múltkorjába elfáradtam az olajügyön. De egy újabb "adalék" került a "kezembe"! 2006-os 1.4-es Toyota Corolla újonan átadva OMV Controllight 10W-40-es olajjal.... (nekem is ez van, csak castrolban...)
Ja, én voltam. De nem a szűrő, hanem a hővédő lemez koppant a motortartó bakhoz. Pár menet felfelé a függőleges tartón és már jó is lett. (igaz kicsit beleér a bilincs teteje a hangfogó borításba a motorháztetőn, de nem probléma.
Igazatok van, nem időtartamra igénybevételre kellett volna hivatkoznom. Végülis a kockázat csak annyi: a szűrő megsérülhet. Én is remélem, hogy kíméletes és kisszámú igénybevétel alatt sok idő telik el (acélszerkezetek fáradásos töréséről azért tudnék mesélni, de itt a fórumon ennek nincs helye).
Valamikor, valaki (cartársuk) a szervizben panaszkodott, hogy zörgést halani a jobb elejéről gázadásnál- kiderült a direkt szerkezete kopogott a környezetéhez...
Én is így gondoltam de 4-5 hónap járkálás után 1 szer 1 gödörbe bele és reccs letört a tartó, műanyag kötöző amíg nem jutottam el hegesztőhöz utána villannyal meghegeszteni és festéket kevertetni lefesteni így maradt egy flakon javító festékem!!
A hatso sarfogokat nem tudom rogziteni, ezert felmerult a gyanu nem lacettis adtak...
A ket sarvedo belsejeben levo csavar helye passzol viszont a kulso also nem es anelkul nem fekszik fel a lokharitora es 2 cm-es res van. A luk nem stimmel egyszeruen nem tudom odaig fesziteni :(
Leszedtem az elso mondvan felcsereltem oket de nem, azok oda valoak.
Van olyan hely ahol le lehet ellenorizni ez a muanyag mihez keszult?
Szia! Szeretem a kocsimat ez igaz,de a képek annyiból becsapósak,hogy sajna nem így szokott kinézni a kocsim takarítás ügyileg, olcsó kifogás,de nincsen rá időm mindig ápolgatni,ezért tegnap ki is használtam az alkalmat,hogy tiszta és lencsevégre kaptam,ha meg már lefotóztam akkor meg, megosztom az 'örömömet' a fórumtársakkal! A dicséretedért meg külön köszönet!
Szia! Igazad van, jobban megnézve ez O vagy nulla. ( Ehhez képest valamennyi papíron, adás-vételi, biztosítói stb. G. van, ebből még lehet gondom!) Egyébként 2004. XII. havi 1,6-os kombi, manuális klímával, gyári immo.-val és rádióval (Elite felszereltség) Kösz a segítséget. Üdv.pagy
Szia! Szerintem kibírná hosszútávon is,mert a 'hernyó' önmagában is sok rázkodást elnyel,az meg nonszensz lenne ha az 1cm széles sarok acél eltörne!A direktem nincs egy kiló + az erőkar (a vas és a direkt közötti táv) nagyon rövid:-)
Nissan Primera felni lett kiszélesítve 7x15 a gumi 205/55R15 ez a váltója a télinek 5 emberrel nagyobb gödröknél sajnos beleér a hátulja.Lehet hogy 205/50 gumival nem érne bele de akkor állandóan gumit kellene vennem mert a Bp. utakon mindig defektem lenne.Előző autómon 205/50 gumi volt az első esős éjszakán utak tele tócsával nem láttam a gödröt és mind a kettő baloldali kerék javíthatatlanul ki csípődött volt is bajom mivel csak 1 pótkerék van a kocsiban.Tehát vehettem még 2 db gumit utána 1 szer tempósan átmentem a Kerepesi Hungária kereszteződésben közben sávot váltottam,ott a kamionok kijárták a Hungária körutat és fel van gyűrődve az aszfalt na ezen átszáguldva ujjabb defekt persze javíthatatlan így 7 db gumit kellett vennem röpke 3 hónap alatt a 4 kerekű kocsimra.Tehát szerintem Pesten a nagyon peres gumik használhatatlanok.