hi mindenkinek!velemenyem szerint erdemes lenne Konnyes baratunkat,aki tudomasom szerint a mai talalkozo attya volt,hogy miert is nem tudott megjelenni!
Igaz, hogy csak görkorival - lábon, hátizsákba pálinkásüveggel, de néhányan ott voltunk! Ezt azért szeretném leírni, hogy akik kihagyták a mai napot, legközelebb ne tegyék!!!!
A kis csapat két szgk-val, és 1 DRZ-vel kikapcsolódni indult du. fél 2-kor. 2-kor már a havat fröcskölte a sárga kecske szana szét, persze ehhez kellett Trobee rutinja is. Persze volt olyan aki a meredek hófalon sikeresen levitte a kocsit, de már vissza nem sikerült Neki feljutni. Aztán mindenki lovagolt néhány percet a friss hóban, mindenki megkóstolta a finom mézes pálinkát, és amikor elérkezettnek látta az időt, elindult haza. Azaz indult volna, ha a kocsija beindult volna, így hát hála Szoszo barátunknak, lovagiassan hazacibálta a döglött vasat, persze nem kevés kalanddal megspékelve. De szerencsésen hazaérkezett mindenki, és én forró fürdőben élveztem az ÉLETET!!! Köszönöm Iceapó! és köszönöm Trobee! hogy megalkottátok ezt a fórumot. Az ilyen "suttyó kölkök", akiknek endúrós vér folyik az ereiben, közelebb kerülhetnek a mézeskalács illatú, kicsit benzingőzös, adrenalin fuvallatú tökéletes naphoz. Gyorsan meg is hallgattam a YouTube oldalán Lou Reed énekét, ahogy annak idején megírta: "Just a Perfect Day", hát számomra EZ!!! volt az. Ha van kedvetek Ti is hallgassátok meg: http://www.youtube.com/watch?v=Q4pppHD7HNQ
biztos jó dolog a hütőventillátor, de nekem még sohasem volt, pedig egy pár éve már motorozok.Volt arra példa hogy 520 exc vel egy romániai versenyen leszakadt az ég, szarráazott hegyet 40 percig tartott megmászni ,orrán szaján gőzölt persze verseny volt nem lehetett megálni,a kör végén öntöttem utána a víznek ,kemény 1 dl ment bele úgyhogy szerintem mindegy, de igy nem szívta le az aksit semmi.Erzberg aAZ más, ott víz nélkül mentem végig néha öntötem bele egy kis citromos ásványvízet. Mégis elment a motor 19000km ert az első felujjításig.
Csavart már vettem pénteken, csak nem volt időm megcsinálni, meg ma úgysem értem volna rá. Én nem haztetőt akarok épiteni hanem szöges gumit, ahoz pedig lemez csavar kell amit bentről kifele fúrsz ráadásul elő kell fúrni kivülről hogy biztos a butyök közepén jöjön ki.Ez azért jó mert jégen is tudod használni nem csak fagyott talajon.
Egyébként mijen volt a mai motorozás ? Pálinkát vittel vagy inkább ráfeküdtél a drz hűtőre melegedni?
Na én asszem megindulok, először a csavarbolt felé veszem az irányt, de nem lindab csavarokat akarok venni hanem kapupántokat és persze nem a gumiba akarom azokat rakni hanem a motoremelőbe! :) Azután megyek hozzád, a fényképek már nagyon kellenének!
Kössz a tanácsokat, akkor egyenlőre nem agyalok tovább a futóművön, a puding próbája az evés lesz, a hátulját ugyanis már elállították, Cereden, Misiék, kicsit puhának érzem, de viszont endurozgatni meg lehet hogy így lesz jó, az elejéhez viszont asszem nem nyúltak, de így meg azt egy kicsit keménynek érzem, a hátuljához képest mindenképp, na jó nem agyalok tovább, csak már ott lennék hogy kipróbálhassam milyen ezekkel a beállításokkal! A motort illetően meg megnyugtattál, csak azért mertem megvenni mert tudtam hogy Te javítottad, a butaságot egyébként én nem így értettem, hanem hogy extra mentes a gép, magyarul hogy nagyon gyári rajta minden, amit én nagyon nem bánok /csak a fekete Excel kerekeket az azért odabasz a kinézetnek, még gondolkodok rajta hogy nem e én is kicseréljem ezeket/, nekem ez a gyári dob bőven elég lesz, és szerintem így is nagyon pöpec a hangja, az ereje meg biztos elég lesz, hát ja meg egy hűtőventi sem rossz dolog, na mindegy, majd szép lassan mindent! ;)
Te csak az olcsóbbat vetted meg nem a butábat, mind a kettő jó moci tudom hiszen én szervizeltem őket.A telóval kapcsolatban pedig ,elöször is használni kell a mocit ,majd közben kiderül hogy ezek a beállitások jok e a testsújodhoz meg a tempódhoz.Én egyféle beállítást használok mindenhol ,csak homokos crosspáján tekerek 3-4 et pluszba az első telóba.
Akkor már hárman vagyunk, Te motorral, a kapitány, én motorral a hátizsákodba, mint navigátor, Minco motorral, a kötél végén jégkorival, szimplán potyautas, szépen fogunk kinézni! :)
Szega!!!Mindenkinek! Három napig oda voltam Romániába,persze nem motorozni,hanem arbeiten.Látom szépen veszitek a fordulatot,....és nem csak a motortulajdonosok!A legfontosabb: holnap ki jön velem motorozni a mol-útra? Nem terepjáróval,nem pikáppal,hanem LÁBON! Na jó adok 20 csavar előnyt.