beyond repair - szó szerint túl a javításon, de értelmezni inkább "túl a javíthatóságon" kell. más szóval javíthatatlan. (pl. beyond recovery = menthetetlen, reménytelen, gyógyíthatatlan) vagy azért mert fizikailag nem lehet vagy mert szabálykönyv miatt nem lehetséges. "under repair" lenne a javítás alatt.
"Szóval ilyen szépen okosan és gyorsan kell végigmenni és benne lehet lenni az első 20-ban. most nem is beszélve ha megjavítják Palik tavalyi helyezését. :-)"
Nézd, versenyzőként mindketten jobbak pbfl-nél, tehát ha fel akkora mákjuk lesz, akkor meglesz az első 20. De ez valamennyire azért lutri is picit.
Kisék és Szalayék előtt 1 órára van kb a 17-18. hely környéke. ez kb amit elvesztenek 1-2 laza elásással. Természetesen mindenki el fogja ásni magát, de ha Sanyiék vagy Baluék 1-2-vel kevesebbet kell ásni, akkor máris 20-ban vannak. de a 20. is csak fél órával előzi meg Kist.
Nem is beszélve a kiesésekről (igazán nagyot azárt a gyári menők szoktak esni lásd tavaly McCrash vagy Gordon és idén Masuoka) , illetve azokról a 2.(3./4./5.) un. hátvéd autókról akiknek meg kell állni hogy segítsenek a gyári élmenőknek. (pl tavaly Gordon - Kleinschmidt. )
Szóval ilyen szépen okosan és gyorsan kell végigmenni és benne lehet lenni az első 20-ban. most nem is beszélve ha megjavítják Palik tavalyi helyezését. :-)
a szerelők úgy ítélték meg hogy nem tudják javítani a gépét. attól még mehetett jó időt, csak lehet hogy pont ezzel vágta teljesen tönkre a gépet. de lehet hogy pl a bukókeret sérült annyira hogy nem tudják javítani (azt írja hogy orron át bukfenc volt...)
Persze ki tudja, hogy sérült az autó, lehet, hogy már "halálán van" és valami olyat kéne cserélni, amit nem lehet :-( .. sajnálom őket, Mashuoka a szimpatikusak közül való .. nekem
Most néztem a híradót, és mutatták a Dakart, azért ma már voltak szép kis dűnécskék, amelyiken épp pont Kis majdnem elakasztotta a Nissant, bár már álltak ott páran elásva, ugyhogy ügyes volt:)
Masuokával történt valami. Scratch-en van ideje (15.) viszont a Stage és az Overall nem jelzi.
Akik kijöttek Kisék elől: 335 Gordon / Skilton (USA) - most 69. 362 Berkut / Nikolaev (RUS) - most 28. 371 Servia Costa / Palacios (ESP) - most 32. 306 Masuoka (JPN) / Maimon (FRA) - nincs az Overallban
akik bejöttek eléjük: 340 De Lavergne / Sanchez (FRA) - most 24. 334 Guinot / Kroiss (FRA) - most 22. 347 Errandonea / Antoniolli (FRA) - most 25.
The Japanese driver Hiroshi Masuoka, who suffered a forward roll between CP1 and CP2, completed the special with a damaged car and will not continue racing tomorrow. After examination by Mitsubishi technicians, Masuoka’s Pajero Evo 4 was adjudged to be beyond repair.
Sikerült beszélni a Petivel telefonon. Semmi gond nem volt. Megállt segíteni egy csávónak és mindenki akivel eddig ment és tudtott navigálni rendesen elment mellettük, ezért ketten maradtak és eltévedtek mint az állat. Már másfél órája a célban van, semmi gondja nincs, motorja jó, jó erőben van.