Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

georgbob Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6238

Hi! Teljesítményben nem sokat, talán egy kicsit ugrósabb lesz. Noname 16-22 körül van, Nekem VM DTM van, nagyon szép a hangja direktszűrővel együtt.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Runinback (6237)
Runinback Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6237

Sziasztok!

Sport dobot szeretnék felszereltetni a gépsárkányomra 1.4-es. Ha valakinek van tapasztalata örülnék, ha megosztaná. Teljesítményben mennyit számít? Üdv Runinback

Stocz Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6236
Az enyém sem platinum.
Elite a felszereltsége.
A szalonban is csak egyszinű huzatokat láttam (meg az utcán is). Ezért hittem azt, hogy a Tied csináltatott.

Na mindegy. Előbb-utóbb lesz üléshuzat, és akkor majd valami ilyesmire hajtok rá.

Üdv: Stocz
Előzmény: Fox8 (6235)
Fox8 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6235
Akkor az a bibi,hogy nem egyezik a felszereltségünk.Ha jól tudom a platinum alatti autók üléshuzata egyszínű,ha nem akkor tartom a hátam.
Előzmény: Stocz (6233)
fbh Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6234

 

Helló!

 

 Az én autóm 2006. augusztusi és van benne 11.000 km és hasonló a kormánymű kopogása. Járó motornál, álló helyzetben ha ide-oda mozgatom a kormánykereket akkor tompa kopogás hallatszik a kormánymű felől. Az az érdekesség, hogy ha nem jár a motor akkor nem hallani. Én is gondolkodom beviszem, hogy nézzék meg de az is lehet, hogy megvárom a 15.000 km-es szervizet.

 Másnak is volt már ilyen gondja??

 Mit kellett cserélni??

 

Előzmény: cápaFeri (6222)
Stocz Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6233
2005 év végi 1.6 SW Elite.
ooz1 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6232
Töröm a fejem, aztán majd lesz valami!

drukkolok hogy összejöjjön ;-)
aztán ha sikerül akkor terjeszthetnéd is, legalább itt a topiklakók közt x összegért persze
Előzmény: cápaFeri (6226)
szl61 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6231

Szia cápaFeri,

 

Nálam kopogás nem volt.

 

Meleg motornál sír, de nem zavaró.

Ha a rádió megy akkor kevésbé vagy egyáltalán nem halható.

Ha valahonnan kiálltam vagy lassan mentem és tekertem a kormányt

akkor volt jól halható.

A kocsi 2006. júliusi és kb. novembertől tapasztaltam.

egyenlőre ennyit tudok.

Csere után természetesen küldöm a tájékoztatót.

Még a tegnapihoz annyi, hogy első sárvédőt is lehet kapni, ár kb. annyi mint a hátsó.

Az átlag fogyaszás vegyes használatnál: 7-7,5 l/100 km. (figyelve a vezetésre)

 

Tov. szép estét mindenkinek.

 

 

 

Előzmény: cápaFeri (6222)
Stee146 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6230

Sziasztok!

 

Hátha valakit érdekel:

 

Tipus: Chevolet Lacetti 1.8 Automata Sedan Sport

Első forgalomba helyezés: 2006/5

km: 18000

Szín: Imperial Blue metál

A szokásos extrán kívül:

Esőérzékelős ablaktörlő, Kenwood MP3 magnó, 6 hangszóró, digit klíma.

Az autó szalonára ezzel a felszereltséggel 4,9 millió forint.

Hitelátvállalással kezdőrészlet nélkül átvehető egy az egyben!

Első tulajdonostól, hiba és törésmentesen, kifogástalan állapotban!

Ár: 3,5 MFt

 

Érdeklődni tel: 06-20-3772-784

Fox8 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6229
Szia!
Milyen évjáratú az autód és milyen felszereltségű?
Előzmény: Stocz (6228)
Stocz Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6228
Ne már!
Az enyém miért nem ilyen?

Eddig még csak egyszínűt láttam, ilyen kellemes színkiosztású sportosat még nem.

Mindegy, az ötlet megfogant.
Előzmény: Fox8 (6215)
Stocz Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6227
Szeva!

A gyári müa. küszöb leszedése igen egyszerű: egy határozott, felfelé irányuló mozdulattal lepattintod a kocsiról. Patentokkal van rögzítve, eddig nem tűnik törékenynek (nekem már elég sokszor le volt véve, nem történt semmi baja).
Előzmény: cápaFeri (6221)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6226

Köszi Fox8, sok infót kaptam.

Azért kérdeztem ezeket a dolgokat, mert fémipari cégnél dolgozom és nem tartana sokba ezt legyártani. Kis tervezési meló lenne, hogy hány fokban, mekkora rádiusszal és milyen méretekkel kellene meghajtani a lemezt. Ahogy nézem a képen, elég lenne egy millis saválló. Természetesen a sík lemezt lézerrel kivágni és a feliratot is úgy készíteni, aztán jöhet a hajlítás. Csak arra a fránya A betűre kellene valami frappáns dolgot kitalálni! Hmm.. A szín nem lenne gond alatta, valami sötét posztót lehetne alárakni. Mondjuk a feliratnál eléggé el van gyengítve akkor a lemez, csínján kell bánni a hajlítással, de talán óvatosan meg lehetne oldani.

Töröm a fejem, aztán majd lesz valami!

Köszi még egyszer, csá!

Előzmény: Fox8 (6224)
95LE Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6225

Sziasztok!

Az autom végre elkészült,hál' Istennek olyan jól sikerült, hogy csak a festék mérő árulhatja el a törés nyomát! Ja már csak 2 hét és jöhet a dizel teszt. Alapvetően az a véleményem, hogy az olajos motor haszonjárműbe való, de mivel ez lesz a paletta legizmosabbja és a fogyi is ígéretes KÍVÁNCSIAN VÁROM!!!
Fox8 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6224
Most aztán elgondolkodtattál!Kezdem a végéről:mivel tettem már fel ilyen küszöb dekort ezért is jogos a kérdés,hogy a manóban marad ott az A betű közepe ,már ha egyáltalán kivágott?!Nézem a képet már-már kifolyik a szemem,de a józan eszem azt diktálja szerintem az 'csak' süllyesztett+színezett.
1. nem tom hogy lehet leszedni mert még nem szedtem le és már meg sem tudom nézni hogy lehetne.
2.a szerelési utasítást követve a műanyagra kellett rátennem és az pontosan illeszkedik rá,ezt amúgy a gyakorlat is igazolta.Korrekt volt!
3.Ez is ragasztós,ha jól 'tévedek' az ún. 3M öntapadós ragasztó,ami gyárilag már a küszöbre fel volt téve,nekem csak a ragi védő csíkokat kellett eltávolítani+ egy hőlégfúvós melegítés után PONTOSAN a helyére tenni,mert bizony korrigálni nem sok időd van(majdnem zéró amíg a ragasztó kihűl).Attól nem kell félned hogy leválik,mert csákánnyal sem tudnám lefeszíteni(kicsit túlzok) csak ha előtte megint megmelengetem.
4.Igen belülre is szépen lehajlik,egészen a szőnyegig.
Ebbe is bele lehetne maratni a lacsi felíratot,szerintem nem nagy kunszt ,én is terveztem csak türelmetlen voltam és felpattintottam,szerintem már a nagyobb hipermarketek 'kulcsmásolói' is meg tudják csinálni.Az árát már leírtam,meg a színválasztékot is,ezen felül hirtelen nem jut eszembe semmi más.
Előzmény: cápaFeri (6221)
georgbob Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6223
Sok...
Előzmény: szl61 (6220)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6222

Hali szl61!

 

Ez a kormány-nyöszörgés mennyire volt hallható? Nyöszörgés, vagy "sírás", amolyan halk fütyülés volt? 

Ugyanis nálam csak akkor hallottam egyszer a fütyülést, amikor síri csend volt a kocsiban és lassú haladásnál gyorsan áttekertem a kormányt egyik végből másikba egy "s" bejáróban. Máskor még nem hallottam.

Ezen kívül csak halk kopogás hallatszik, ha járó motornál pár centit ide-oda gyorsan mozgatva ráncigálom a kormánykereket. A tied is ilyen volt? Ugyanis kétlem, hogy ha ezzel bevinném a szervízbe, akkor ennyitől a rögtöni cserét dobnák fel.:-)

Üdv!

Előzmény: szl61 (6220)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6221

Fox8!

 

Érdekelne pár dolog a küszöbbel kapcsolatban, ha lennél szíves megírni!

1. Hogy leeht leszedni a gyári műanyag küszöböt?

2. Egyáltalán levetted-e a műanyagot, vagy arra raktad rá?

3. Mivel rögzítetted?

4. Belülre is lehajlik a küszöböd? Ugyanis úgy látom a gyári savállón (az én képemen), hogy csak z alakban (két vízszintes és egy függőleges felület) van meghajtva.

5. Tipped van arra, hogy a gyári saválló küszöbben hogy lehet az a felirat? Ugyanis ha kivágom lemezből az A betű közepe lebegő, ergo valami kell alája, hogy a helyén maradjon. Vagy a lemez csak félig lehet megmarva és a süllyesztés színezve lehet?

Üdv!

Ezen felül minden info érdekel a küszöbbel kapcsolatban.

Előzmény: Fox8 (6216)
szl61 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6220

Sziasztok,

 

Mai napon megvolt a 15.000 km. szerviz. 9 hónapos az autó.

Chevrolet Gombosnál voltam. III. ker. Békásmegyer.

Mint jeleztem nagyon korrektek voltak.

A kormány meleg motornál való nyöszörgésére jelezték, hogy garanciába cserélik a komplett kormányművet.

Beérkezése kb. 1 hét. Telefonon értesítenek.

Gyári hátsó sárfogó gumi volt, felrakattam. 1062 Ft. volt darabja Áfával.

Pár perc alatt elkészültek.

 

A teljes szerviz költség: 26934 Ft. volt. Olajat ők adták.

 

Tov. szép estét mindenkinek.

 

Fox8 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6219
Igen ez volna az eredeti lacsi küszöb!Csak ez nálunk nem kapható van helyette az:-(
Én is néztem már ezt és tény ami tény:dekoratívabb,de ez is alu ergo:nagyon karcolódik.
Előzmény: cápaFeri (6217)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6218
Istencsászár vagy kösz! :)
Előzmény: Stocz (6209)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6217

 

Köszi Fox8, de nem látszott rendesen a képen a sín. Azt hittem, hogy lacsi feliratos, mint ez. Én valami ilyesmire gondoltam volna. Azért köszi, üdv!

Fox8 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6216
A küszöb:
Előzmény: cápaFeri (6202)
Fox8 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6215
Ezek a gyári üléseim!
Előzmény: Stocz (6208)
Fox8 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6214
Igen,öntapadós.Gyakorlatilag hajszárítózás nélkül is lejön, de akkor elpattanhatnak a betűk és több ragasztóanyag marad a karosszérián.Viszont ha felmelegíted előtte akkor viszonylag könnyen lejön és a ragasztó is a betűn marad.A fényezést a hajszárító nem teszi tönkre(ezért nem hőlégfúvot irtam,mert annak a nem szakszerű használata már okozhat galibát).Csak gondolj bele ha a hajszárító tönkretenné a fényezést mit csinálna a fejbőröddel?!
Leszedés után természetesen nem fog ugyanúgy tapadni,de ha belül fogod használni semmi gond,mert megmelegíted a betűkön a ragasztót és frankón fog tapadni.Külsőleg én nem javasolnám hogy újra felhasználd,mert ott azért jóval több környezeti hatás éri.Autótuning boltokban lehet kapni külön betűket,azzal old meg inkább!Esetleg a régi betűkön cseréld ki a ragit kétoldalú ragira,csak figyelj arra hogy vastagabb változatú(1mm) legyen ne az a papír vékony,mert van ilyen is olyan is!
Az esetleges ragasztómaradványokat sebbenzinnel szépen el tudod tüntetni.
Előzmény: LacettiLaczy (6205)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6213
Stocz Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6212
Előbb teszteljük le, hogy jó-e a kábel.
Leellenőriztem többször is (egy fél órám biztos ráment), de mint tudjuk az ördög nem alszik (+ a katalógus is tévedhet+ láttam már egyéb cifraságot is az autónkkal kapcsolatban).

Ha jó lesz, és a gondodat is megoldja, akkor majd együtt örülök Veled.
Jutalomnak ennyi elég is lesz.

Üdv: Stocz
Előzmény: pagy (6211)
pagy Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6211
Szia! Ez óriási, hálásan köszönöm! Üdv. pagy (sok játékfilmem van VHS-en és dvd-n, ha van olyan amit szeretnél, ha elfogadod ajándékba és írsz valami címet elküldöm)
Előzmény: Stocz (6210)
Stocz Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6210
Így már jó. nullás lesz.
Nem irigyellek a papírjaid kijavításáért (én a helyedben minél hamarabb megtenném, perzse nem s.k. !).

Az autód szine (ha nem tévedek) Red rock.
A motor-kábelköteg cikkszáma 96404176, kódja SF.

Azért a szervízzel még ellenőriztesd le (bár ha eddig nem tudták kikeresni... ).
Mindegy. Gondolom gariban cserélik, akkor meg úgyis az ő zsebük vállalja a rizikót.

Minden esetre, ha kicserélik a kábelköteget a kocsi átvételénél ellenőrizz le mindent amit tudsz (indul, világít, elalszik aminek el kell, stb.)

Üdv: Stocz
Előzmény: pagy (6191)
Stocz Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6209
Szevasz!

Ezek a cikkszámok a 4 ajtós (szedán) hátsó sárfogói.
A kombi, a szedán és az 5 ajtós is más-más sárfogót igényel hátra az eltérő kialakításuk miatt.
Az első sárfogó mindhárom kivitelnél azonos.

Üdv: Stocz
Előzmény: BeZe1974 (6193)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!