Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vanyek82 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 2977

Pár nap múlva reggel lenn lesz a pedál a földön pumpálsz rá 3-4et kézzel és jó lesz, még pár nap és nem tudsz csinálni semmit mert mindig lenn marad. Akkor leveszed a váltót és kicseréled a kinyomócsapágyat

Előzmény: llaller (2976)
llaller Creative Commons License 2010.12.08 0 0 2976

ON.Elmenten endurozni, aztán f....szán a kőrakáson térdvédő nélkül ráestem a térdemre, szétugrott a térdem mint szódás a lovát, OFF vége,más, benyomtam menet közben a kuplungot, és nem jött vissza teljesen, majd benyomtam megint, és hírtelen félreraktam a lábam, most jó. Ez mi lehet?

Peeeti85 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2975

aham értem.

Valszeg ezekután kicsit átt fogjuk értékelni a dolgokat, komolyabban vesszük a szervíz intervallumokat.

Egyébként a vezérmű szett ára az mennyibe áll meg, kb egy középár ?

Előzmény: cavinton (2974)
cavinton Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2974

Én úgy emlékszem, hogy ez a 120 az csak a vízpumpa, a szíj az a fele. Én ehhez tartom magam.

Előzmény: Peeeti85 (2957)
cavinton Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2973

Vaterán láttam multkor

Előzmény: andyst4 (2959)
vanyek82 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2972

Nem addig izzít ameddig a lámpa jelzi, még utána 5-6mp-et

Előzmény: starex (2971)
starex Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2971

Üdv

Segízséget kérnék,Trafic 1,9 dci 101 LE.  0 fok alatt nem indul,felette igen!

az izzítás lámpa 1 másodpercig világít,a gyertyákat ellenőriztem és jók,lehet,hogy túl rövid ideig izzít??

vagy csak ilyen rövid az izzítás??

mb76 Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2970
A motor jobb felső sarkában (szemböl) egy öntvény ház, előtte a behúzó mágnes, ami nyitja-zárja. 3 vagy 4 szál vezeték megy a csatlakozójába. A töltőlevegő-hűtő felől itt megy be a levegő a motorba. Kikötés előtt érdemes szétszedni és kitakaritani, mert ha nyitott állapotban ragad be akkor mindig kipufogógázt enged a hengerekbe. Van aki kiveszi és elforditva teszi vissza. Igy amikor nyit akkor sem keveri vissza a szmogot. Én pucolás után simán visszaraktam, csak a vezetéket húztam le. Mivel alapból zárva van, nem kell megint szétszedni, ha megy müszakira, csak vissza kell dugni a vezetéket. Nekem a 2002-es Vivaro nem jelez hibát ha nincs rajta a vezeték. Újabbaknál lehet hogy igen.
Erősebb nem lett tőle a gép szerintem, de kicsit kevesebbet eszik. Télen picivel 7 alatt. Na meg az sem mindegy, hogy tiszta levegőt szív vagy kormot.....
Előzmény: fehértour (2969)
fehértour Creative Commons License 2010.12.07 0 0 2969

Sziasztok !

Mia jelenség ha az EGR szelep eldugul, koszos vagy tönkremegy ?

Hol van a motorban ez az egység, mert nem találom. Mi van akkor ha kihekkelem a rendszerből jobban megy a verda ?

kreutzb1 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 2968

Milyen idióta emberek vannak!!!!Valami barom egy parkoloból úgy ált ki mellőlem,hogy lenyúzta az alsó müanyak díszléceket!!!!le is potyogtak.El is húzott onnan,még egy ku...a telszámot se hagyott,hogy bocsi keress meg hogy elrendezzük!!!!

mb76 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 2967

Ha még nem oldódott meg, van egy ötletem a tünetekre.

Nekem is produkált ilyet a vivaro régebben. A turbónyomás-szabályozó levegővezetékei voltak eldugulva. Lehúztam a csöveket, átnyomtam rajtuk egy 2milis drótot, aztán vissza. Azóta nem jelentkezett a fulladós hiba. A gép nekem is EGRhibát írt ki, pedig ki van iktatva.

Előzmény: Oxigin_trafic (2919)
vargamunka Creative Commons License 2010.12.06 0 0 2966

Szép napot 

Mikor régen telefonon beszéltünk ,akkor is az volt a véleményem hogy nem minden van rendbe a szerelőiddel vagy a megoldás nem helyes ,most csak megerősített  ..legyél körültekintőbb 

balesetmenteset mindenkinek .. 

Előzmény: Afonya71 (2964)
vanyek82 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 2965

Ha az összes csapágy cserélve lett akkor ott más baj van. Ha jó méterű csapágyakat raktak bele az nem mehet tönkre 300km alatt. Valami olajnyomás probléma lesz. Blokkból meg dugóból leszedni... háááát, ilyet nemcsinálnék, annak tudatában, h nem egy agyonméretezett dugó van az f9q-ba alapból sem.

 Az meg hogy a nyugvó csapágyak is elmentek meglep, hisz az a legelső pontja a motornak ahova elér az olajnyomás - onnan épül felfele, a hajtókarhoz, dugóhűtéshez, hengerfejhez

Előzmény: Afonya71 (2964)
Afonya71 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 2964

Igen amikor fel lett újitva,akkor minden csapágy ki lett cserélve! Mind a nyugvók,mind a hajtókar csapágyak is!!!  Ezért nem értettem miért lett csapágyas!!! Főleg a hármas-négyes nyugvók lettek oda!! Annyira hogy kikezdte a blokkot!!!! Azt mondták lehet leszedni a blokkból,és ujra vonalba furni,meg akkor a dogattyuk tetejét is leszedik annyit amennyit kell!!! Csak egy baj van!!! Már nem bizok bennűk!!!! Mi van ha megint 300km-ert megyek vele????

Előzmény: vanyek82 (2945)
vanyek82 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 2963

Én nem használok, van aki használ. Van jel a főtengely és a vezérmű keréken is, szóval nem lehet elrontani

Előzmény: corsika (2962)
corsika Creative Commons License 2010.12.05 0 0 2962

Nem jön ki a gyertya, de nem is mertem eröltetni nagyon. Elöttem egy másik szerelö is nézte, ő mondta a tulajnak hogy, le kell venni. Ezen én is csodálkozom, ha muszáj majd neki esek a gyertyának, de mig indul nem bántom, következő a vez. csere lesz. Tényleg nem kell hozzá rögzitő ? Lentebb írtad már valakinek, úgy rémlik.

Előzmény: vanyek82 (2960)
vanyek82 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 2961

Nyugodj meg, a dugó és a főtengely és csapágya nem kapott semmit. Csak a 7mm-es szelepszár görbül ilyenkor az a leggyengébb pont. Szelepvezetőt nézzétek meg nem törte-e el

Előzmény: Peeeti85 (2955)
vanyek82 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 2960

Egy hengerfejünket sem síkoltattam még meg. Úgy vettem észre ezt csak a gépműhelyek szokták de MINDIG még akkor is ha csak szelepszárszimeringet cserélnek, csak úgy vállalnak felelősséget ha ezt is megcsinálják, hiába jó (de legalább ki lehet fizetni) Az izzítógyertya hogyhogy nem jön ki? Megszakadt a menet vagy eltörött? Ezért ebknt nem venném le a fejet... Fúrjátok ki a közepét és csavarjatok bele egy balmenetes kihajtót, bár elég szűkös ott a hely

Előzmény: corsika (2953)
andyst4 Creative Commons License 2010.12.05 0 0 2959

Üdv Szakik,

 

keresek Vivaro/Trafic tetőcsomagtartót. Sokszor látok egy gyárinak kinéző, fekete, hátol görgős változatot, ami nagyon tetszik. Tud valaki esetleg eladót? Lábak nélkül is jó, mert - halkan mondom - off gépre kellene, de nem találok a használtautón, expressen, stb. Minden tippet, ötletet köszönettel veszek!

 

Üdv

 

András

fehértour Creative Commons License 2010.12.04 0 0 2958

Köszi a választ.

Még egy kérdés: az akksim érezhetően gyengébben tekeri az önindítót, talán haldoklik de azért beröffen. Miért nullázódik le minden alkalommal a napi km. számláló, van köze a gyengébb áramerősséghez ?

Peeeti85 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 2957

szia

 

A nagykönyv 120ezernél írja..

Nálam első csere 120-nál megvolt, amit ott felraktak az most szerdán kb. 245ezernél szakadt el...

Végülis 5ezerrel léptük túl... ez  ilyen...  :(((

Egyébként a szerelőm függeltenűl, hogy mit ír a könyv azt mondja illik legaláb 100ezrenként cserélni az egész szettet + vízpumpa.

 

Előzmény: fehértour (2956)
fehértour Creative Commons License 2010.12.04 0 0 2956

Sziasztok !

Olvasva itt a vezérléses dolgokat ez elég meredeknek tűnik minden tekintetből.Azt kérdezném, hogy mikor esedékes a vezérlés csere intervalluma / km / F9Q 760, mert nekem 175.000 km van benne és a szervízkönyvben ha igaz a történet 139.000 km- nél volt  cserélve.

Peeeti85 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 2955

hi

 

Egy olyan helyzet alakult ki úgye, hogy miután elszállt a vezérlésem ennek okán a szelepeket megütötte a dugatyú és ezért le kell kapni a hengerfejet.. ezt idáig értem..

Lehetséges-e, hogy a miután a dugatyú is ütést kapott a szelepektől, a hajtókaron keresztűl az ütés ereje áttmehetett-e a főtengelyre, és annak csapágyazására ?  fent áll-e ilyen veszély, mert akkkor kurvanagy para van...

Előzmény: vanyek82 (2949)
sagitta1 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 2954

Hali olyan kérdésem lenne h 2005ös vivaro 1.9 cdti olyan hibár ir ki a computer, hogy a kiegészítő elektromos fűtés 2. relé áramkör alacsony bemenet. Hol keressem ezt a relét?

corsika Creative Commons License 2010.12.04 0 0 2953

Csak érdeklödésképpen :-) Mennyire vetemednek ezek a fajta hengerfejek,mert ugy vélem, (és ez jó hir !! ) Te sikolás nélkül csináltad ?

 Nem jön ki egy ízzitógyertya, az autó gond nélkül megy, de a gazdi gondolkodik a heng.fej levételén. :-(

De még tiltakozok.

Előzmény: vanyek82 (2949)
vanyek82 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 2952

Igen, sajnos szelephézag állításra nincs lehetőség ezen típusokba csak a szelepet lenyomó hüvely cseréjével mert abba vannak a különböző vastagságok. De egy kicsit is leleményes ember megoldja ezen hüvelyek vásárlása nélkül is :) de mindent nem mondok el mert akkor nem élek meg belőle :) Egy Kacsogép kft szintű gépműhely is 50-70E ftot kér el ehy hengerfej komplett megmunkálásért. Ismerősök vittek fel pl 1 hete egy fejet, kiderült, h nincs baja csak szelepszárszimeringet kell cserélni 16db-ot ami 2E ft náluk (a 16db) a munkadíj meg 55E. És ugye csak a fej lett odavíve. Nem feltétlen kell mindig gépműhelybe menni, esetek nagy részében elég gondolkodni és súlyos 10ezresek maradnak a zsebben

Előzmény: dogeba (2951)
dogeba Creative Commons License 2010.12.04 0 0 2951

Hogy csináltad meg a szelep behelyezést? Arra gondolok, hogy nincs állítási lehetőség.

Nekem ahengerfej felújítást, az öszes szelepet + szelepvezetőt, fészekmarrást stb... anyaggal együtt ~70 ért csinálta meg egy gépiműhely.

Előzmény: vanyek82 (2947)
vanyek82 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 2950

Nagyon kéne egy közös nyomócső azonnal egy 1.9dci traficra. Tud valaki segíteni?

vanyek82 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 2949

Milyen háttérmunka? A munkadíjtól félsz? Mondom más anyag költség nem kell hozzá, ami ezen felül van az a munkadíj. 1 embernek 1 nap.

Előzmény: Peeeti85 (2948)
Peeeti85 Creative Commons License 2010.12.03 0 0 2948

igen biztos, hogy elgörbűltek azook a szelepek amik nyitva voltak abban a pillanatban amikor elszekedt a szíj.

mert valszeg akkor még fordúlt párat a főtengely..:(

A vedzérmű kerékről is letört az ék, látszódoott, hogy megforgott a tengelyén az is.

Igazából mi nem a szelep, meg a tömítés árától tartunk, hanem a sok háttérmunka ami azér eléggé van, annak a tarifájától.

Előzmény: vanyek82 (2947)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!