Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Secretknight Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6255

Szia Stocz,

amit leírtál hibajelenséget,ez oly sok mindentől lehet hogy leírni is hosszú lenne.És ezt a szervízben is tudják.Ezt csak ugy lehet kiszűrni,hogy elindulni egy helyről (pl.gyujtás,elektronika)és végigzongorázni azt a részt aztán ha nincs változás elkezdeni máshol(pl.üzemanyag ellátó berendezések),és ott is végigmenni.Ehhez kell szaktudás,tapasztalat,türelem +kis szerencse.

Na most,a szervízes gyerekeknek van erre idejük?

Remélem megvigasztaltalak :)

Én annó elvittem a vót autómat jól ismert szerelőmhöz,kezébe raktam a kulcsot:itt van komám,járj vele 1 hétig de ugy add vissza hogy a hibának se híre se hamva ne legyen.Igy is történt.Meg is fizettem rendesen,és azóta is őt bízom meg ilyen esetekben.Utolsó 3 autómat adtam eddig a kezébe,mikor eladtam őket mind kitűnő műszaki állapotban volt.

Persze ehhez neked is kellene egy ilyen megbízható autószerelő...

Mindenesetre sok szerencsét kívánok ,előbb utóbb meglesz a megoldás,csak foglalkozzon vele hozzáértő ember.

 

szia,Secret

Előzmény: Stocz (6251)
georgbob Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6254

Hi! Nekem volt szelepcsere, de ez a probléma ismeretlen számomra. Nem is sejtem milyen lehet pontosan ez a jelenség.

Előzmény: Stocz (6251)
mixi2007 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6253
igen
Előzmény: Stocz (6251)
Sarkany Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6252
Az üzemanyagszivattyút néz(es)d meg. Lehet, hogy időnként kisebb nyomással szállít!
Előzmény: Stocz (6251)
Stocz Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6251
Infókat, tapasztalatokat várnék a következő gonddal kapcsolatban:

Nincs sárga lámpás, P300-as hibakódom (na jó egyszer, egy évvel ezelött volt), viszont a gép időnként rángat.
Ezt jellemzően 2000-es ford. szám környékén teszi enyhe gyorsításnál, vagy gázelvételnél (városi forgalomban való araszolás, amikor nincs lehetőség a kihuzatásra).
Pontosabban nem is rángatás ez, hanem egy megtorpanás, mintha kihagyna a gyujtás, v. egy pillanatra elfogyna a nafta. Egy bólintás, és aztán megy tovább a gép.

Van amikor napokig nem csinálja, és van amikor meg majdnem kiesek a kocsiból, mert minden egyes gázadásra és elvételre jelentkezik.

Eddig a szervíz sem tudta megtalálni a hiba okát.
Van valakinek hasonló tapasztalata? Ötlete?

Aki átesett már a szelepcserés mókán, a műtét elött tapasztalt-e ilyen jelenséget?

Előre is kösz: Stocz
Stocz Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6250
A csuka utcára gondolsz?
Előzmény: mixi2007 (6249)
mixi2007 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6249
Előzmény: mixi2007 (6248)
mixi2007 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6248
Ha valakit érdekel, Pesten csinálja egy idős hölgy, méretpontos, nagyon jó anyag, állítólag "gyári passat"
Előzmény: Stocz (6236)
Fox8 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6247
Igen ezt így kéne!Köszi a válaszokat!Legközelebb én viszek magammal valamit,mert itt ÉNY-on a helyzet változatlan.
Előzmény: Papusch (6246)
Papusch Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6246
Nálunk (ChevroletPerfekt), amikor a kulccsal kimegyünk a munkafelvevővel, az már viszi magával a takarót!
Előzmény: Fox8 (6239)
Komis Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6245

Üdv!

 

Szekszárd 2 alkalom, Kalocsa 1 alkalom kérés és megjegyzés nélkül minden alkalommal friss tiszta fólia..

 

Szerintem szólj vagy vigyél magaddal egyet és mosolyogva ad oda, hogy nyugodtan használják...:-))))

 

HAli

Előzmény: Fox8 (6239)
Fox8 Creative Commons License 2007.04.05 0 0 6244
Köszi a választ!Akkor szomorúan veszem tudomásul,hogy ez val. nem helyi szokás!Amúgy a szervízesek nagyon korrektek,jól végzik a munkájukat és beengednek mindenkit a tiltó tábla ellenére is,én is ott tátottam a számat.Ja,hogy miért voltam szervízbe?!Menet közben folyamatosan világított a légzsák visszajelző lámpám.Egyből tudták mi a gond!Az ülés alatti csatlakozó volt a lúdas,állítólag gyárilag kontakt hibásak,és kérdezték is hogy sokat húzgálom az üléseimet ide-oda,mert ennyi elég annak a szuper csatlakozónak (nekem meg a gyerek miatt kell tologatnom az üléseket),szóval megszűntették nekem azóta okés a visszajelző!
Előzmény: cápaFeri (6243)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6243

Elnézést, de kissé félreérthetően fogalmaztam asszem.

Ma zaklatott napom volt, így estére kelve az agyam nem fog túl jól.

Szal a mi az én autóm bevitelét illeti a műhelybe, azt a munkafelvevő kolléga végezte tiszta, utcai ruhában. Ugyenez a kolléga járt is ki vele, amíg én kifizettem a számlát, utána átadta a kulcsot (sajnos csak a kulcsot és nem az autót, hisz régebben mi úgy szoktuk, hogy az elvégzett munkákról az autó mellett munkalapot kézben tartva részletesen tájékoztatjuk a tulajt. Bár nekem csak egy olajcsere volt, de a múltkor a sógorom astráját sem adták át, pedig otthagyott egy rakás pénzt nagyszervízen és garis javításon.) és mehettem is. Lehet, hogy az enyémmel is ugyanúgy bánnának (hajtanák az udvaron, bömböltetnék a zenét benne, stb.) ha nem lennék ott végig, vagy nem lettem volna anno kollega? Bár, jó, hogy voltam, így legalább nem távozom az autó mellől 5 méternél jobban amíg szerelik, hiába díszeleg a műhelyajtón az "Idegeneknek belépni tilos!" felirat. Elvégre én nem is vagyok idegen, valamikor odatartoztam.:-))))))))) 

Viszont amíg ott tartózkodtam, addig másik autókkal az imént leírt eljárás volt tapasztalható. Jöttek-mentek ki-be szervizeléses kocsikkal a szerelők a maguk szerelőruhájukban védőfólia nélkül.

Előzmény: cápaFeri (6240)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6242

ooz!

 

Amint látok egy ilyen küszöböt közelről, alaposan megvizsgálom. Foglalkoztat a dolog annyira, hogy egy gyenge pillanatomban nekiálljak! :-)) Aminek meg már nekiállok, azt be is szoktam fejezni. Csináltam én már a családnak komplett hintaágyat állványostul, mert nyári estéken nézegetni akartam a csillagokat szalonnasütés közben, vagy focikaput a fiamnak, mert utáltam mindig karót cserélni ha kirúgtuk.:-))

Szóval lehet, hogy nem egyhamar jön el a gyenge pillanat, de ha eljön, akkor nem menekül a klub a lacsi-küszöbök látványától, ígérem! :-))

Üdv!

Előzmény: ooz1 (6232)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6241

Hali szl61!

 

Én még csak egyszer hallottam, amúgy eddig észre sem vettem. Az én cápacettim 2006 júniusi..vagyis áprilisi-májusi lehet a gyártás, mert májusban rendeltem meg úgy, hogy már az országban volt, valahol egy  majosházai(?) telephelyen. Állítólag itt pakolják ki őket hajóról.

A tájékoztatón kívncsian várom!

Üdv! 

Előzmény: szl61 (6231)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6240

Hali Fox8!

 

Reklám célból az olajbeszállítónk sokáig hordta a takaró nylonokat, csak szólni kellett amikor elfogyott és megint hozott vagy 100 db-ot. Ezt a kollégák szorgosan használták is, nem volt vele gond. Egészen addig, amíg ez a takaró (ha jól tudom) már nem promóciós termékként került hozzánk, hanem csekély összegként szerepet az ellenértéke az olajos számlán. No ekkor jött a szarrágás, majd elmaradt a takaró.

Ezt szomorúan tapasztaltam is a múltkor, amikor olajcserére vittem a gépet. Régi jó kollégám, -akihez valamelyest ragaszkodtam a munkavégzést illetően- az alapos kézmosást leszámítva mást nem tett annak érdekében, hogy tisztán járjon be a műhelybe. Mentségére legyen mondva, hogy ha lenne védőtakaraó, biztosan használná, de az is csoda, hogy kezet tudott mosni a műhelyben, amilyen csumpi körülmények uralkodnak a mosdónál! Kéztisztító krém még volt. 

Szal sajnos itt is az van, hogy végezzenek szerencsétlen emberek minőségi munkát megfelelő szerszámok, tisztálkodószerek..... és egyáltalán.... európai körülmények hiányában. Mert ugye a megfelelő körülményekre fordítandó összeget is zsebre lehet tenni. Hmmm.... Amelyik szerelő meg nem mindhalálig elhivatott, az hamar kiakad ilyen feltételek mellett, tele lesz a töke és naná, hogy nem a munka minőségére, csak a megélhetésére figyel. Mert munkahely az kell, meg a fix kereset, de szívből-lélekből munkavégzés akkor, ha honorálják.

No de ez már nem tartozik szorosan a témához.

Üdv!

Előzmény: Fox8 (6239)
Fox8 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6239
Üdv mindenki!

Nektek mi a tapasztalatok szervíz ügyben,konkrétan arra lennék kíváncsi,hogy 'felétek' sem fedik le az üléseteket,kormányotokat a szervízesek amikor beülnek a piszkos ruhájukban?Mert erre felé nem szokás és ez egy pettyet zavar,főleg hogy nem ehhez voltam szokva.Annak idején (2001-ben) a dzsuva,fapados régi suzuki swift-emet ami nem ért 800E ft-nál többet szanaszét takargatták méretpontos nylonokkal még a kormányt is befedték,ezzel szemben a több milkásnál semmi!Úgy látszik az évek múlásával csökken a szolgáltatás színvonala,de remélem csak az én környékemen és nektek nem ez a tapasztalatok!
Cápa!Opelnél mi volt a helyzet?
georgbob Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6238

Hi! Teljesítményben nem sokat, talán egy kicsit ugrósabb lesz. Noname 16-22 körül van, Nekem VM DTM van, nagyon szép a hangja direktszűrővel együtt.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Runinback (6237)
Runinback Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6237

Sziasztok!

Sport dobot szeretnék felszereltetni a gépsárkányomra 1.4-es. Ha valakinek van tapasztalata örülnék, ha megosztaná. Teljesítményben mennyit számít? Üdv Runinback

Stocz Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6236
Az enyém sem platinum.
Elite a felszereltsége.
A szalonban is csak egyszinű huzatokat láttam (meg az utcán is). Ezért hittem azt, hogy a Tied csináltatott.

Na mindegy. Előbb-utóbb lesz üléshuzat, és akkor majd valami ilyesmire hajtok rá.

Üdv: Stocz
Előzmény: Fox8 (6235)
Fox8 Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6235
Akkor az a bibi,hogy nem egyezik a felszereltségünk.Ha jól tudom a platinum alatti autók üléshuzata egyszínű,ha nem akkor tartom a hátam.
Előzmény: Stocz (6233)
fbh Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6234

 

Helló!

 

 Az én autóm 2006. augusztusi és van benne 11.000 km és hasonló a kormánymű kopogása. Járó motornál, álló helyzetben ha ide-oda mozgatom a kormánykereket akkor tompa kopogás hallatszik a kormánymű felől. Az az érdekesség, hogy ha nem jár a motor akkor nem hallani. Én is gondolkodom beviszem, hogy nézzék meg de az is lehet, hogy megvárom a 15.000 km-es szervizet.

 Másnak is volt már ilyen gondja??

 Mit kellett cserélni??

 

Előzmény: cápaFeri (6222)
Stocz Creative Commons License 2007.04.04 0 0 6233
2005 év végi 1.6 SW Elite.
ooz1 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6232
Töröm a fejem, aztán majd lesz valami!

drukkolok hogy összejöjjön ;-)
aztán ha sikerül akkor terjeszthetnéd is, legalább itt a topiklakók közt x összegért persze
Előzmény: cápaFeri (6226)
szl61 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6231

Szia cápaFeri,

 

Nálam kopogás nem volt.

 

Meleg motornál sír, de nem zavaró.

Ha a rádió megy akkor kevésbé vagy egyáltalán nem halható.

Ha valahonnan kiálltam vagy lassan mentem és tekertem a kormányt

akkor volt jól halható.

A kocsi 2006. júliusi és kb. novembertől tapasztaltam.

egyenlőre ennyit tudok.

Csere után természetesen küldöm a tájékoztatót.

Még a tegnapihoz annyi, hogy első sárvédőt is lehet kapni, ár kb. annyi mint a hátsó.

Az átlag fogyaszás vegyes használatnál: 7-7,5 l/100 km. (figyelve a vezetésre)

 

Tov. szép estét mindenkinek.

 

 

 

Előzmény: cápaFeri (6222)
Stee146 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6230

Sziasztok!

 

Hátha valakit érdekel:

 

Tipus: Chevolet Lacetti 1.8 Automata Sedan Sport

Első forgalomba helyezés: 2006/5

km: 18000

Szín: Imperial Blue metál

A szokásos extrán kívül:

Esőérzékelős ablaktörlő, Kenwood MP3 magnó, 6 hangszóró, digit klíma.

Az autó szalonára ezzel a felszereltséggel 4,9 millió forint.

Hitelátvállalással kezdőrészlet nélkül átvehető egy az egyben!

Első tulajdonostól, hiba és törésmentesen, kifogástalan állapotban!

Ár: 3,5 MFt

 

Érdeklődni tel: 06-20-3772-784

Fox8 Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6229
Szia!
Milyen évjáratú az autód és milyen felszereltségű?
Előzmény: Stocz (6228)
Stocz Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6228
Ne már!
Az enyém miért nem ilyen?

Eddig még csak egyszínűt láttam, ilyen kellemes színkiosztású sportosat még nem.

Mindegy, az ötlet megfogant.
Előzmény: Fox8 (6215)
Stocz Creative Commons License 2007.04.03 0 0 6227
Szeva!

A gyári müa. küszöb leszedése igen egyszerű: egy határozott, felfelé irányuló mozdulattal lepattintod a kocsiról. Patentokkal van rögzítve, eddig nem tűnik törékenynek (nekem már elég sokszor le volt véve, nem történt semmi baja).
Előzmény: cápaFeri (6221)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.02 0 0 6226

Köszi Fox8, sok infót kaptam.

Azért kérdeztem ezeket a dolgokat, mert fémipari cégnél dolgozom és nem tartana sokba ezt legyártani. Kis tervezési meló lenne, hogy hány fokban, mekkora rádiusszal és milyen méretekkel kellene meghajtani a lemezt. Ahogy nézem a képen, elég lenne egy millis saválló. Természetesen a sík lemezt lézerrel kivágni és a feliratot is úgy készíteni, aztán jöhet a hajlítás. Csak arra a fránya A betűre kellene valami frappáns dolgot kitalálni! Hmm.. A szín nem lenne gond alatta, valami sötét posztót lehetne alárakni. Mondjuk a feliratnál eléggé el van gyengítve akkor a lemez, csínján kell bánni a hajlítással, de talán óvatosan meg lehetne oldani.

Töröm a fejem, aztán majd lesz valami!

Köszi még egyszer, csá!

Előzmény: Fox8 (6224)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!