Sajna nem csak hidegen csinálja. Sőt. Én pont azt vettem észre, hogy hidegen, amíg megy a dúsító egyáltalán nem jelentkezik. Persze ez lehet attól is, hogy ilyenkor még nagyon óvatosan nyomom neki.
Ez az, ami műholdas kapcsolaton keresztül jelenti Demszkynek és bandájának a "rossz út" pontos pozícióját, és riasztja a Készenléti Gyorskátyúzó Aszfaltbetyár Kommandót. : ))))
A két dolog szerintem nincs összefüggésben. Akkor, amikor egy huppanón, vagy síneken, rossz útszakaszot döccensz át, akkor az ú.n. rossz út érzékelő kapcsol be. Meg ne kérdezd, hogy mi ez a ketyere, de múltkor infót szereztem róla, hogy van ilyen a lacsikban. Gőzöm sincs, hogy mire jó amúgy. Mellesleg ez az érzékelő nem csak egyesből kettesbe váltásnál műxik, hanem mindig.
Nos akkor elmondom nekem is van de ez a hiba akkor jon elo ha epp 1-bol 2-be valtok es epp egy huppanon megyek at vagy egy vasuti vagy villamos sinen. Kicsit ilyenkor mintha kihagyna a motor de engem nem zavar bar nem tom mitol van.
Csatlakozom ehhez a hibajelenséghez, sajna. Én is mindent tudni szeretnék róla. Érdemes ezzel szerelőhöz menni? nem fejlődhet ki ez komolyabb problémává? Esetleg Pesten megbízható szerelő valaki, aki már ismeri a jelenséget? Na mindegy, ez van, Stocz, kitartás Neked is meg Nekem is.
A jelenséget ismerem, nekem is megvan. Olyankor vettem észre gyakran, amikor másodikba kapcsolok és felengedem a kupplungot. Néha én is majd lefejelem a kormányt. :-) Nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget, mert eddig többé-kevésbé minden autóm csinálta. Talán a corsámon nem vettem észre ilyet...asszem.
Amit én megfigyeltem ezzel kapcsolatban, hogy csak hidegen, indulás után jön rá. Szerintem is üzemanyagellátási probléma ez, de úgy gondolom a többiekkel ellentétben, hogy nem a benya hiánya, hanem pont ellenkezőleg, a benya dússága okozza ezt!
Mielőtt teljesen hülyének néznétek elmondom, hogy ezt régi daciám után következtettem ki. Ott volt ilyen, amikor nem nyomtam vissza fokozatosan a szivatót és hideg motorral kereszteződésben akartam kitűzni és nagy gázt adva nemhogy felpörgött a motor, hanem befulladt. A tecnikai magyarázata ennek, hogy a hideg hengerfalon lecsapódik a benzinpára, úgymond lemossa a hengerfalat. Így nemhogy elrobbanna a benzin-levegő keverék, hanem elégetlenül távozik onnan.
Nos szerintem a probléma oka egyszerűen az, hogy a dúsító nem műxik megfelelően, nyomja a benyát rendesen ha kell, ha nem. Mintha nem lenne tökéletes a hőmérséklet-érzékelője. Ez némileg magyarázatot ad gyakori városi használatban a p300-ra, a tökéletlen égésre, a koromlerakódásra...talán még a túlzott fogyasztásra is...szerintem.
Igen. Ezek a legundorítóbb hibák. Sajna én nem tudom odaadni a gépet egy hétre egy szerelőnek sem, munkaeszköz.
A Daewoo klubban is feltettem a kérdést, ott a Sznuni azt válaszolta rá, hogy neki is megvan ez a dolog, de Ő már beletörődött, mert megoldást még nem találtak rá.
Mercedes E oszt. V8 benzines -szomszédomé és kétszer annyi idős, mint a csokor nyakkendősöm- eléggé szélzajos úgy 280 km/ó körül. És az "M" jelű úton minden sávban szinte mindenki szembe jön! (chip felülírva)
Korábban sírtam itt sárga lámpás hibaúzenet miatt. Köszönet a Fórum Tagjainak a bátorításért, így felvértezve elértem, hogy szelepcsere lesz, biza, mert 300-as a hibakód többedíziglen. Eddig csak lustaságból nem nézték át lelkiismeretesen a gépet, de szerintem most sokat nyomott latban, hogy tájékozott voltam és határozott. Alkatrész megrendelve.
Bizony időnként nekem is "bólintott" már az autó, nagyon ritkán, mintha "slusszolna" egy gyertya, de hangjelenség nem volt. Lehet, hogy a szelep miatt, meglátjuk.
Továbbiak:
- szervóm nekem is halkan fütyülget, álló és mozgó kocsin egyaránt.
- Most (két napja) az órán kezdett el vibrálni a kijelző, ha a tompított lámpát bekapcsolom.
Egyre jobb egy másfél éves igazán megkímélt autótól...
A műhely a 1131 Bp. Csuka u. 4 szám alatt található (garázs). Autó üléshuzat készítés választott anyagból, steppelt, méretpontos. 14.000,-Ft Tulaj: Szűcs Piroska Nyitvatartás: H-P: 08.00-18.00, Szombat: 08.00-13.00
amit leírtál hibajelenséget,ez oly sok mindentől lehet hogy leírni is hosszú lenne.És ezt a szervízben is tudják.Ezt csak ugy lehet kiszűrni,hogy elindulni egy helyről (pl.gyujtás,elektronika)és végigzongorázni azt a részt aztán ha nincs változás elkezdeni máshol(pl.üzemanyag ellátó berendezések),és ott is végigmenni.Ehhez kell szaktudás,tapasztalat,türelem +kis szerencse.
Na most,a szervízes gyerekeknek van erre idejük?
Remélem megvigasztaltalak :)
Én annó elvittem a vót autómat jól ismert szerelőmhöz,kezébe raktam a kulcsot:itt van komám,járj vele 1 hétig de ugy add vissza hogy a hibának se híre se hamva ne legyen.Igy is történt.Meg is fizettem rendesen,és azóta is őt bízom meg ilyen esetekben.Utolsó 3 autómat adtam eddig a kezébe,mikor eladtam őket mind kitűnő műszaki állapotban volt.
Persze ehhez neked is kellene egy ilyen megbízható autószerelő...
Mindenesetre sok szerencsét kívánok ,előbb utóbb meglesz a megoldás,csak foglalkozzon vele hozzáértő ember.
Infókat, tapasztalatokat várnék a következő gonddal kapcsolatban:
Nincs sárga lámpás, P300-as hibakódom (na jó egyszer, egy évvel ezelött volt), viszont a gép időnként rángat. Ezt jellemzően 2000-es ford. szám környékén teszi enyhe gyorsításnál, vagy gázelvételnél (városi forgalomban való araszolás, amikor nincs lehetőség a kihuzatásra). Pontosabban nem is rángatás ez, hanem egy megtorpanás, mintha kihagyna a gyujtás, v. egy pillanatra elfogyna a nafta. Egy bólintás, és aztán megy tovább a gép.
Van amikor napokig nem csinálja, és van amikor meg majdnem kiesek a kocsiból, mert minden egyes gázadásra és elvételre jelentkezik.
Eddig a szervíz sem tudta megtalálni a hiba okát. Van valakinek hasonló tapasztalata? Ötlete?
Aki átesett már a szelepcserés mókán, a műtét elött tapasztalt-e ilyen jelenséget?