Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tada73 Creative Commons License 2019.08.05 0 0 1979
Hogy lehet ide képet linkelni?
Zsolt197201 Creative Commons License 2019.08.04 0 0 1978

Sziasztok !

lenne egy kérdésem : 2008-as grand picassom van , Hogy tudom megtudni hogy a motor euro hányas benne . Francia forgalmija van.

Tada73 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 1977
Nem ezért nem használják,hanem azért mert az infra hőmérő felület hőmérséklet mérésére szolgál a maghőmérők pedig levegőre.A register karbantartás fontosságát irtam le én is.Ugyan is nagyon komoly léguti megbetegedést okozhat(Leginella).
Előzmény: R!ck4 (1976)
R!ck4 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 1976

Nem véletlen, hogy egyik klímás se használja, ugyanis nem menet közben, egy kézzel fogva akarják a klímát tesztelni, valamint eközben az arcukba fújó ventivel találkozni napi 8-10x, aztán torokgyulladással hetekig otthon feküdni,  hanem bedugják a másik féle hőmérőt, és rácsukják az ajtót, fogni se kell, és az üvegen kívülről is leolvasható az érték.

 

Valamelyik nap Pestre menet mértem szobahőmérőt bedugva, az 7°C-ig ment le úgy, hogy a külső 30°C-os lkelvegő jött be, és azt hűtötte le, attól is fáztam.. Nem tudom, neked a regiszter mit jelent, de ahogy bármi másnak, úgy a hűtő- fűtő rendszernek is kell a karbantartás. 

 

 

Amúgy másik érdekesség, tegnap vettem halat, hűtőtáskában vittem haza, de gondoltam a "tetőklímát" is bekapcsolom neki. Nos, meglepődtem, a leghátsó sor fölött nekem van kifújó meg ventiszabályzó, de akármit csináltam vele,  csak langyos levegő jött, valószínű az nem tetőklíma, csak fűteni tud. 

Előzmény: Tada73 (1972)
Tada73 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 1975
Mit már mondtam,a sajátomat még nem szedtem szét,és jelenleg Törökországban vagyok,igy most nem nagyon tudok segíteni,de álltalában ,a műszerfal közepén a középkonzol felett található.A kesztyűtartó kibontásával hozzáférhető,Esetleg még a ventillátort is ki kell bontani,hogy a habot közvetlen a regiszterre tudd juttatni..1 óra mulva a habot kimosva tuti a siker..,...
Előzmény: telisandor (1974)
telisandor Creative Commons License 2019.08.02 0 0 1974
Köszönöm a hozzászólásokat! A regisztert hol található? Esetleg képpel is tudnátok nekem meg mutatni!? Köszönöm!
Tada73 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 1973
Természetesen az én sostélyom is hideg szokott lenni,csak fél óra kemény munka után.Sajnos nekem csak csillag garázsom van,ezért kalkulálok mindíg a nap erejével.A belső regiszterek nagy ellensége a penész,ami aztán rendesen el tudja tömíteni a regisztereket.Mivel az én klímám digitális,még télen is üzemel (párátlanítás).Na meg ne felejtsük el a start-stop rendszert,mikor minden lámpánál leállítja a motort,és mikor ujraindul,érzed bent azt a spéci párás dohos szagot.Na ezt imádja a penész.Ezért érdemes minimum három évente takarítatni.....
Előzmény: Tada73 (1972)
Tada73 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 1972
Amit az infra hőmérő mutat,nem tekinthető mérvadónak.Nek véletlen,hogy egy klímás sem használja.A külső levegő hőmérsékletéhez,még hozzá adódik a hatvan-hetven fokos műszerfal hőmérséklete is,így a 14 fokos kifujt levegő nem számít rossznak.De persze ha árnyékos garázsba méred,tiszta pollen szűrő vel,normális esetben a 8-9 fok a normális,de ehhez a regiszterednek is tisztának kell lennie.Sokat segíthet még a habos tisztítás a regisztered tisztaságán.Az én autóm 2013-as,már illene kiganézni........
Előzmény: R!ck4 (1971)
R!ck4 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 1971

A 14°C egész biztosan sok, ahhoz, hogy 32-34°C külső hőmérsékletnél  az egész utasteret le tudja hűteni, 4-5°C-nál nem igen jöhet melegebb a rostélyokból, nálam a körülötte lévő fémszínű keret kézzel érintve jéghideg szokott lenni. 

Előzmény: telisandor (1969)
sergio81 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 1970
Sziasztok! Ki milyen tetőcsomagtartót használ? Tetőboxhoz keresnék tartót 2014es Grand, fix sínekkel! Melyik típusok passzolnak hozzá?
telisandor Creative Commons License 2019.07.28 0 0 1969
Köszönöm!
Akkor az enyém gyengécske, mert +14fokot mutatott a maghőmérő! Pedig most lett töltve a klíma.
Előzmény: R!ck4 (1968)
R!ck4 Creative Commons License 2019.07.28 0 0 1968

Csak 19°C-ra volt állítva, de mivel bent ennél melegebbb volt, tolta neki, maghőmérőm nincs, csak infrás, de legyen ez kiindulópont. 

Előzmény: telisandor (1956)
Kjutg5 Creative Commons License 2019.07.27 0 0 1967

Annyi még hozzá, hogy abszolút javítható házilag, de a szétszedésnél észnél kell lenni, mert a kis müa. karmok el tudnak törni. Az elején még nem láttam pontosan, hogy ki kivel van, de így is megúsztam egy töréssel.

Ha bárkinek kell segítség a how to-ban, szóljon.

Előzmény: Kjutg5 (1966)
Kjutg5 Creative Commons License 2019.07.27 0 0 1966

Na, sikerült megjavítani a kontakthibás tükör kamerákat.

Kb. 3 órányi munkával megspóroltam kb. 500 eFt-ot.

Jó is, hogy szétbontottam, mert több kábel is el volt szakadva.

 

Előzmény: Kjutg5 (1834)
snow.dog Creative Commons License 2019.07.25 0 1 1965

Ha a felülírandó adatbázis dátuma újabb, mint amit rá szeretnél tölteni, akkor valóban bele kell piszkálni.

 

Gratulálok hogy sikerült megoldani!

Előzmény: Manolov312 (1964)
Manolov312 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 1964

Valójában sikerült a radar alapját elhelyezni. Csak a ZAR_POI.BIN.inf dátumot változtattam meg, és kiszámítottam az ellenőrző összeget. Nagyon köszönöm a munkát a bázis megteremtéséért!

Előzmény: snow.dog (1959)
Manolov312 Creative Commons License 2019.07.24 0 0 1963

Hello!
Mivel a rendszer azt mondja, hogy a telepített verzió későbbi, mint a telepíteni kívánt verzió, és nem akarok telepíteni. A hokutya oldal verziója 2017-től kezdődik.

Google translator. Sorry!

 

Előzmény: snow.dog (1959)
Manolov312 Creative Commons License 2019.07.24 0 0 1962

Hello!
Mivel a rendszer azt mondja, hogy a telepített verzió későbbi, mint a telepíteni kívánt verzió, és nem akarok telepíteni. A hokutya oldal verziója 2017-től kezdődik.

Google translator. Sorry!

telisandor Creative Commons License 2019.07.24 0 0 1961
Köszönöm a segítséget!
Előzmény: Tada73 (1960)
Tada73 Creative Commons License 2019.07.23 0 0 1960

A belső hőmérséklet nagyban függ a külső hőmérséklettől,mivel a külső levegöt szivja be a pollen szűrön keresztül.Ha kivül 30 fok van, és te belül 14 fok körülit mérsz,az már egész jó.Ha a levegőd hidegebb,de mégis kevésnek érzed a teljesítményét,akkor cseréld ki a pollenszűrőt.

Előzmény: telisandor (1956)
snow.dog Creative Commons License 2019.07.21 0 0 1959

Válasz a Google segítségével. Remélem a Google is lesz olyan jó, mint a gully fordító. :)

 

Здравейте!

 

Защо искате да изберете? Инсталирайте новия, той ще замени стария.

Előzmény: Manolov312 (1957)
snow.dog Creative Commons License 2019.07.21 0 0 1958

Szia!

 

Miért akarod törölni? Telepítsd az újat, az majd felülírja a régit.

Előzmény: Manolov312 (1957)
Manolov312 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 1957

Helló,
El tudja mondani, hogyan törölhetem a radart az SMEG + navigátorról. Bolgár vagyok, és szeretném telepíteni a radart a hokutya oldalról, de nem azért, mert újakat telepítettem. Elnézést kérek a helyesírásért, de használom a gully fordítót. Köszönöm!

telisandor Creative Commons License 2019.07.19 0 0 1956
Sziasztok! 2015-ös C4GP , ha a klíma a leg hidegebbre "Lo" van állítva, akkor maghőmérővel mennyit kellene hogy mérjek? Választ előre is köszönöm!
Paleszon Creative Commons License 2019.07.08 0 0 1955

Szia!

 

Nagyon szépen köszönöm a részletes tájékoztatást!

 

Előzmény: StarMate (1954)
StarMate Creative Commons License 2019.07.07 0 0 1954

Szia!

 

Nekem egy 2015. IX. havi 1.6BlueHDi 120LE EAT6 automata váltós Grand Picassom van, melyet örömmel és élvezettel használok.

Tavaly szeptember végén vásároltam használtan 147ezer kilométerrel, most 168ezer van benne.

 

Abszolút meg vagyok vele elégedve, tágas és kényelmes, húz/gyorsul amennyire kell.

 

A karbantartásokra odafigyelek, vásárlás után megvolt minden szükséges és éppen akkor nem szükséges, de általam megkívánt szerviz (vezérlés csere csak 175ezernél kellett volna, de megcsináltattam, és a váltóban is cseréltettem olajat a következő szervíznél), majd 15ezres szervizintervallumot állítottunk be a szerelőmmel.

 

Fogyasztása 5-5.5Liter/100km, attól függően, hol/mikor/hogyan használom, bár mostanában a 6Litert nyaldossa alulról, igaz sokat állok/araszolok az M0 dugókban, vagy a körúton, aztán a pályán picit jobban meghajtom ;-), illetve amikor a részecskeszűrő regenerál (1100-1400 kilométerenként), akkor megugrik a pillanatnyi fogyasztás 8-9Literre, de ezt csak kb. 25km távra.

 

Gyorsulásra nem tudok értéket írni, mert nem érdekel, de kihúzott már pár csávából és autópályán 130-as tempónál még van erő benne.

A váltója megfelelően gyors, de ha kell manuálisan is bele lehet szólni a váltásokba.

Ez már nem az un. "rángatós" ETG6-os váltó a 116LE HDi motorral - bár azt is lehet normálisan kezelni, csak oda kell figyelni, hogy váltásoknál picit vissza kell engedni a gázpedált.

 

Az olyan autóknál, mint ez (részecskeszűrős) oda kell figyelni a részecskeszűrő egységre, mert ha nincs regenerálás, vagy félbe van hagyva sűrűn, akkor eltömődik egy idő után és a motort bekorlátozza, vagy/majd letiltja.

A szervizkönyv 175ezernél írja vizsgálatát, illetve cseréjét (~300ezer forint), de vannak rá más módszerek (tisztítás: ~50ezer). A szerelőm azt mondta, hogy minden szerviznél megvizsgálja, és csak akkor állunk neki gondolkodni a tisztításról, vagy cseréről, amikor már szükséges (van nála két 2.0L-es, és egy 1.6-os több mint 250000 kilométerrel és még bőven bírja a részecskeszűrőjük, az enyém telítettsége is "csak" 31%-os (ennyire van eltömődve) a számítógép szerint, tehát van még benne pár kilométer az 50%-os "gondolkodásig").

 

AdBlue folyadékot minden szerviznél fel kell tölteni kb. 17Literes a tartálya.

 

Amúgy, ha odafigyel az ember arra, ami elő van írva (gyárilag) és szükséges az autónak, akkor sok örömöt okoz ezzel a motorral is.

Előzmény: Paleszon (1953)
Paleszon Creative Commons License 2019.07.06 0 0 1953

Köszönöm az infót!

Azért kiváncsi lennék véleményekre a 120 lovasról

 

 

Előzmény: R!ck4 (1951)
R!ck4 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 1952

Akkor törlöd, mikor kipipálgatod, hogy miket szeretnél telepíteni. Ott az európa térkép, rákattintasz, és mutatja, melyik verziószámú van fent. Kijelölöd, majd törlöd, utána felrakod az újakatt.

Előzmény: GSdriver (1945)
R!ck4 Creative Commons License 2019.07.06 0 0 1951

Miért kellene láncos legyen? Ez nem Opel meg VW, itt tudnak rendes vezérlést csinálni. :D

 

2014-es C4 grand Picassom van, a 150 lovas, és oda nem adnám gyengébbért. Halkan elárulom, a vezérlés csereintervalluma használattól függően 180-240 ezer km vagy 10 év.

Előzmény: Paleszon (1950)
Paleszon Creative Commons License 2019.07.05 0 0 1950

Sziasztok!

Márka váltás miatt Citroen C4 Grand picasso is szóba jöhet, 2014 től

Láttam a hírdetésekben, hogy külömböző LE-vel szerelték az 1,6 Literest. 88 LE és a 116 meg a 120 LE

Illetve láttam, hogy van még egy 2,0L 150 LE motorral szereltet is.

Az volna a kérdésem, hogy mik a tapasztalatok a külömböző LE motorokkal, és melyik láncos?

Mire kell a legjobban figyelni?

 

Előre köszönöm a válaszukat

Előzmény: GSdriver (1949)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!