Múltkor azt írta valaki, hogy a FUTÁR kijelzője a garázsmeneteket is mutatja.
Ma nem ezt tapasztaltam.(9 óra körül)
A Dp-i garázsból Kő.alsó vasútállomásra közlekedő busz sem a Simonyi, sem a Köki kijelző nem mutatta.
A busz (02-59) külső kijelzőjén 185, Kő.alsó vasútállomás szerepelt.
A belső kijelző a megállókat kijelezte, és be is mondta azokat.
Akkor ezek szerint most is lehet titokban közlekedni a meghírdetett garázsmenetekkel?
01-61: megállókat nem mindig mondja, végállomás előtt 1-2 megállóval hamarabb úgy érzékeli, hogy már a végállomáson van, és alaphelyzetre kapcsol, menet listával
04-71: a menet kiválasztása után azonnal (több mint) 99 perc késést mutat, mindezt egész nap
MFW-533: ajtónyitást követően nem beszél
Utcai kijelzőknek láthatatlan: 04-53, FJX-228, FKU-910, -921, MCX-183.
Már több helyen láttam leszerelt kijelzőt, úgy, hogy a tartóját ott hagyták. Talán csak karbantartásról van szó, ami nem 1, nem 2 helyen ki is van írva.
00-05: OBU nem kapcsol be, sötét 13-33: nincs kapcsolat a külső kijelzőkkel, teszt nem végrehajtható 13-34: a padlóhoz rögzített csőből kiemelhető, csak a gégecsőbe bújtatott kábelköteg akadályozza meg "zsebre tételét" 18-51: lemarad a megállóhelyek mondásával
0232 reggel érdekes módon kiváló kijelzőkkel üzemelt, sőt, tegnap is. Ma du. körbe táblázva járkált. Mindez lehet, hogy csak "szellemi" hiba, nem pedig műszaki.
1825 üresen jó hangerővel beszél, utasokkal teljesen halk. -hang elnyelés tipikus esete-
R701 viszont mindenhogyan halk.
1122-nél is vannak gondok: kijelzők sötétek, de beszél.
10-44, 15-41: üvölt a "titkárnő", de nem akárhogy.
Ehhez nem kell sem utasnak, sem járművezetőnek lenni, elég a kocsi mellett sétálni. Ha még ne adj' Isten dolgozni/utazni is szándékozik valaki a busszal, akkor füldugó használata kötelező!
állítólag egy csomó készülék eléggé kutyafuttában lett bekötve. ezeket állítólag folyamatosan javítják, mármint a kábelezést.
valamelyik nap az egyik kocsiban szinte bármilyen műszerfali kapcsoló érintésére újraindult a rendszer, másnap ugyanő már nem.
hogy mikor mondja be a megállót, az elvileg attól függ (legalábbis nekem ezt mondták), hogy az ajtók nyitott/zárt állapotát hogy érzékeli a cucc. azoknál, amik ajtócsukás után mondják be, pont fordított az érzékelés. bár láttam olyat is, amelyik folyamatosan zártnak látta az ajtókat.
O.K. 153-as hsz egyértelmű? ;)
Mellé még: MFW510 mikrofonszár félbetörve, hiányos, illetve MFW514 vmelyik nap nem indult, OBU kijelző sötét, és még MFW537 nincs hangos utastájékoztatás se gépi, se mikrofonos
Tök jó, hogy írjátok, csak szeretném ha kicsit pontosabban kifejtenétek, hogy mit, hol, mikor tapasztaltatok. Utasként, j.vezetőként, stb. Csak, hogy ne szülessenek kamubejelentések.
Ezeket a hibákat amúgy honnan szeded? Személyesen vagy utasként tapasztalt dolgokat írsz le?
Az OBU be se kapcsol probléma jó példa erre, ha utaztál és azt láttad, hogy sötét, attól még lehet, hogy mikrofonnal be lehet kapcsolni, mert illesztős vagy éppen szált el, stb. Ellenben ha egyáltalán nem lehet bekapcsolni, az már nagyobb probléma.
Hidd el, hogy az utasok, és a sofőrök is jobban örülnek ennek az átmeneti megoldásnak mint a táblázásnak, mert este azért egy "kicsit" jobban látható a számozás :-). A kollégák meg figyelnek a kiírásra, legalábbis ez a tapasztalatom.
Nem tévedsz. Ott még valóban tart az illesztés, ahogy a BKV citaroiban és kis volvoiban.
Nem ítélem el teljesen a visszakötést, ellenben minél hamarabb javítani kéne (ez hiányzik!), mert egy hibás kiírás=félretájékoztatás, ami néha rosszabb, mint a tábla.