felújítási támogatást illetően, én online adtam be az igényemet (elég macera, de offline is macera), 1 hétre rá hívtak az államkincstártól, hogy rosszul töltötem ki az anya meg apa mezőt :-o, javítsam már ki. most várom az utalást, de még valami jogi osztályra tovább kellet küldenie az anyagot, érdekes.
Na közben ma, vagy holnap telik le a 30 nap a korábban felvázolt panaszommal kapcsolatban. Azért vagyok bizonytalan, mert nem tudom, hogy jogilag a beadás napjától, vagy a beadást követő naptól kell számolni. Végül is ez innen nézve már lényegtelen.
Most hívtak. Dicséretet is kaptam a részletességre, tárgyilagosságra :) Elnézést is kértek, és egyelőre 100 ezer forintot fognak jóváírni. Ezt azért kicsit keveslem, nekem több pluszköltséget okozott az ügy egy kicsivel, illetve még minding lóg a levegőbe a 3M felújítási támogatás kérdése. Ebben lehet tévedek. A levelet ma küldik, így néhány nap múlva többet tudok.
Van a fejemben egy szám, amitől már kezdenék mosolyogni, de az magasabb.
Mondták, hogy sok munkaórát tettek a válaszba. Én is sok munkaórát tettem az ügyintéző töketlenkedésének ellensúlyozásába.
"Tisztelt Ügyfelünk! Technikai hiba miatt a netbank és a mobilbanki funkciók nem elérhetők. A kártyafunkciók a számlán rendelkezésre álló fedezet erejéig zavartalanul működnek. A funkciók helyreállításán munkatársaink külső szállító bevonásávalnagy erőkkel dolgoznak. Köszönjük türelmét."
Karbantartási folyamat miatt jelenleg nem érhetők el a Számlainformációk menüpont alatt lekérhető adatok, valamint a beküldött megbízások státuszával kapcsolatos információk. Új megbízások beküldése ettől függetlenül lehetséges. Kérjük, hogy a beküldött megbízások státuszát a karbantartási folyamat lezárulta után ellenőrizze le az Elküldött megbízások / Megbízások státusza menüpont alatt! A karbantartás szokásos ideje: munkanapokon 23 és 01 óra között, valamint a granitbank.hu oldalon feltüntetett eseti időpontokban.
Megértését köszönjük!"
Csak bízom abban, hogy a törölt hosszászólásomnak ehhez köze van és végre össze tudják adni a számokat. :)
Úgy tűnik, hogy ebben a nagyon jó és korszerű bankban karbantartás van, csak éppen a nagy igyekezetben elfelejtettek előre szólni. Mondjuk csak a netbank jelzi, a mobil app szerint minden rendben, amíg nem akar az ügyfél kicsit mélyebben is belenézni.
Nem számolok utána, mert a Magas Kamat számlámon folyamatos a pénzmozgás, a fene se tudja követni. A havi likvid pénzemet meg most mozgattam át a Cetelemről a gránitos megtakarítási számlámra, az majd két múlva derül ki.
Talán a Gránitra a legkevésbé igaz az alelnöki nyilatkozat, főleg, hogy ott részben egy automatizmus van a jegybanki alapkamathoz kötésnél. Mondjuk a lekötéseknél ez nem igaz.
Kb. két napja az alábbi üzenetet kapom az Androidos Granit Bank alkalmazásban. Újra is telepítettem, de nincs változás.
Bocs, a sz.r minőségért, másik telefonnal kellett lefényképezni. Az alkalmazásnál le van tiltva a képernyő kép mentés, és a számítógépről nézve is csak fekete képernyő jelenik meg, biztonsági okokból.
Irigylem a kitartásod, de sajnos eddig semmit nem értünk el. A play áruházban hasonló tapasztalatokról számolnak be a használhatóságról, de évek óta semmi innovatív fejlesztés nem érkezik az apphoz. A netbankról meg ne is beszéljünk, amit már a bank is szégyell promotálni az ügyfeleknek.
Szerintem ezt az appot teljesen kukázni kellene és az egészet újra kellene kezdeni, új backend, új UX/UI, de tudom ez náluk szinte teljesen kizárt, hiszen egy olcsó banknál abból fognak dolgozni ami van. Nekik megfelelő a toldozgatás, foltozgatás.
Amúgy szerintem a normális push megjelenés is jó lenne a tranzakciókról, PDF kivonatok letöltése ebankból, utalások ujjlenyomattal is jóvá lehessen hagyni (állításuk szerint android nem túl biztonságos, ezért nem lehet), sablonok törlése, kártyaszám másolása, pin kód lekérése, jó lenne virtuális kártyákat bevezetni, de a netbank belépést is egyszerűsíthetnék, bár azzal a fapados valamivel nehéz bármi is kezdeni, de pl netbank leveleket ebankban is láthatók legyenek, szabad formátumú leveleket ebankból is tudjunk küldeni, normális tranzakció lekérés, pénzügyeim funkció tovább fejlesztése ( ezt is ígérték már) szóval annyi minden kellene, hogy szerintem ebbe a bughalmazba nehéz bármit is már fejleszteni.
A faültetéses modul az a MasterCard kérése volt szerintem és ezzel 2021-re megkapják a innovatív bank címet. :) Szerintem is tök felesleges, bár a céllal egyetértek, de kb nekik sokkal fontosabb dolgot kellene megoldani.
Az a vicc, hogy több olyan dolog sem működik, ami korábban igen. A legdurvább továbbra is, hogy az összesített vagyonnál téves az egyenleg már hónapok óta. Nem hinném, hogy olyan nagy feladat szoftveresen összeadni néhány változót.
Ezeket szedtem össze és írtam le nemrég a Gránit Banknak. De azon kívül, hogy "dolgoznak rajta" más üzenet nem jött.
A mobil alkalmazás egyenlege nem helyes az "Összesített vagyonom" menüben. A megtakarításoknál és a tartós megtakarításoknál "0" van. Korábban működött.
Egy hitel felvétel után megjelent egy technikai számla, ami "folyószámlaként" fut. Ez az "alapértelmezett", ez jelenik meg az utalásoknál is előszőr. Nem lehet mást beállítani.
Értéknapos átvezetés nem adható a mobil alkalmazásban
Rendszeres átvezetés nem adható se mobilbankon, se netbankban
Értéknapos átutalások nem adhatóak akkor, ha a pillanatnyi egyenleg alacsonyabb, mint a jövőbeni tranzakció összege. Korábban működött.
Értéknapos átutalások nem látszanak a mobil alkalmazásban. Korábban listázta
A rendszeres utalásnál a sablonok nem használhatóak
A mobil alkalmazásban adott értéknapos utalás a netbankban sem vonható vissza
A netbank belépéshez, tranzakciókhoz kód kell. Se push üzenetes, se QR kódos tranzakció jóváhagyás. A versenytársak tudják.
Ez valami irónia akart lenni? Tavaly november óta ígérnek bizonyos javításokat ettől a dilettáns fejlesztő csapattól, de még mindig nem sikerült kijavítani semmit. :D
Én nem használom a gránitos kártyát, ez valami más lehet. Talán olyan 1-1,5 éve van ilyen tétel, nem néztem, hogy pontosan mióta.
Azért abban a nagyszerű IT-rendszerben jó lenne, ha végre a mobilbank is mutatná a megtakarítási számlát, mert a nagy fejlesztés óta ott még mindig 0 Ft látszik. Reméljük, hogy a fejlesztő cégük szakít rá időt egyszer, hogy végre megoldják.
Nekem Gránti Magas kamat számlám van és nemcsak a kamatot írták jóvá tegnap hanem egyéb díjként pár 100Ft-ot, valószínűleg kártyahasználat miatt. A Gránit Bank IT rendszere nagyszerű, főleg annak tudatában h Gránit Solutions néven van egy fejlesztő cégük!