Én még 1600 ért vettem.. Méteres darabot le nyisszantottam belőle,1ik végére rá melegitettem 10 centis szürke zsugorcsövet,másik végére meg 1 gombot... Mivel minden esetben koppanásig kell nyomni a teknő aljáig,semmit nem kell bejelölni a tetejénél... hidegen kb 1-2 centi,üzemmelegnél 7-8 centi a szint.. Ennyi.. Vidéken elmegy:-))
Sziasztok, w163 270cdi, 2004-es évjárat, érdeklődnék, hogyan kell kikapcsolni azt a funkciót, hogy elindulás után lezárjon a centrálzár.....Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv a csapatnak! Rég jártam erre, de a lényeg, hogy az öreg vasam még megvan. 380.000-nél volt egy vez lánc cserém azóta a motor szépen muzsikál, most rendbetettem az első futóművet- élvezet vele igy menni! Aztán jött a derültégből:)) Nyitva felejtettem a tetőablakot ferde szellőző pozicióban és rendesen be is áztam, induláskor két liter viz jött a nyakamba:)) a tetőkárpit alól. Aztán elkezdett rendetlenkedni a centrálom, a vez oldali ajtó nem zár csak géppuskázik. Egy nap múlva városi menetben átváltott limp módba. Biztik rendben váltóolajszint rendben, MAF kitisztitva, rendszer újrainditva, de a jelenségek megmaradtak. Vszinűleg diag lesz a vége, vagy talán még a féklámpakapcsolót kicserélem, hátha az adta meg magát.
Igen ,előtte jól körbejárom a dolgokat. Nem szedem szét addig,amig nem tudom mit talállhatok a "szendvics" belsejében. Optókapcsolás.. hát az nem két vezető galvanikus összezárása.. Igy már nagyobb alázattal kell közelitenem az 1ség felé:-) Rádiókkal is foglalkozom,igy nem idegen az optocsatolás jelensége. Nincs kopás,vagy csak minimális,nincs állandóan torzuló érintkező lemez,ami rövid idő alatt elfáradhat ,és letörhet,mint az összes galvanikusan érintkező normál mechanikus kapcsolóknál. Motorvészüzem... Gondolom azt nem is lehetett 1 leálással-kulcs ki-kulcsbe resetelni,és menni tovább mint a váltóvészüzemnél.
Pedig jó móka. Négy hengeres Sprinterrel volt utoljára vészüzemem (kartergáz-viiszavezetés zárlatos elektromos fűtése miatt). Rakottan, autópányán, emelkedőn elértem a 40km/h-t is. Sikon megvolt a 100, egy laza öt perc padlógázos gyorsítással :-)))
Javasolnám szétszedés előtt egy tartalék beszerzését. Kivéve ha komoly finommechanikai és elektrotechnikai gyakorlatod van. Nem egyszerű a belseje. Úgy emlékszem optós a + és a -, de a nyakamat nem tenném rá. Vagy 8-10 éve szedtem szét egy (W210) rosszat kíváncsiságból.
Bocsi:-) Ezt a szakmát tanulnom kellett volna. A még szegényes tapasztalataimmal kevés vagyok,mint Quasimodo hátúszásban:-)) Viszont őszintén megköszönöm az épitő segitséget,ami jobban ragad rám,mint a piszok:-)
Ha van lehetőséged belepróbálni egy másik, hibátlan kulisszát, az lenne a legegyszerűbb módja a hiba kiszűrésének. A felépítésre nagyon hasonló 210 kulisszában tudtommal nem szedhető szét vagy javítható az egység, így a tiptronic kapcsoló sem. A 163-ban 163-as cikkszámos van, bár hogy konkrétan miben tér el a 210-étől azt nem tudom, de esélyes, hogy szintén nem bontható.
Semmi gond, hogy picit belém is kóstolgattál :-)...tudod, van ez úgy, hogy ha valamit nem tapasztaltál még "1" alkalommal sem, attól az a dolog még létezhet, sőt nagyon is létezik :-) s valaki, aki már nem "1" és nem "2" alkalommal tapasztalta, az a leírtakból akkor is rögtön rájön, ha a kérdező ezt nem is írta külön :-) szóval nincs harag, ha esetleg emiatt aggódnál :-)
Kösz,reménykedtem hogy ilyen választ fogok kapni:-)) Még nem szedtem szét,nincs tapasztalatom. Fönnt a boxnál kezdjem vissza fejteni ? Most per/pillanat fogalmam sincs hol ,és mit kell keresnem... Ez valami mechanikus kapcsoló,ami valami micró kapcsolót működtet,vagy hogy képzeljem el,mielőtt "lerobbantanám" a torony környékét.
Gyerekek a D mellett a + - van jelentősége?? Mert én hiába húzom-tolom a megadott irányokba,kustiba marad, D világit a műszerfalon továbbra is.. ML 270 CDI 722.661 váltó ,2002 decemberi kiadás.
P1912 (nyomógomb jelek valószinűtlen -állandó) hibát nyomat a Delphi-n .
Hol olvastad a "vészüzemet"? Mert én nem látom. Nem beszélve,hogy vészüzemben kb 55-65 öt tudsz vele menni ,valóban 3000 es fordulattal,ami már káros lehet neki. Nekem speckó nem kell bemutatni a "vészüzemet",sajnos átéltem több alkalommal. A 130 kilóméter nem erröl szólt.
Mercedes ML 400 cdi 2002-es évjárat vásárlása előtt állok.Tanácsot szeretnék kérni mit nézzek meg milyen típushibái vannak,lehetnek az autónak. Mennyire szervízigényes és költséges a szervizelése ha bele kell nyúlni.