Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

harangiz Creative Commons License 2018.06.19 0 0 6146

Végülis, ha működik, akkor pont elég. :-D

 

Előzmény: bkvmt (6145)
bkvmt Creative Commons License 2018.06.19 0 0 6145

https://www.praktiker.hu/szerszam-gep-muhely/keziszerszam/szorito-hajlito/284181-top-tools-csotisztito-spiral-8mx10mm-34d308?gclid=CjwKCAjw06LZBRBNEiwA2vgMVeGzQzWAIn7ub-

 

Én még 1600 ért vettem..  Méteres darabot le nyisszantottam belőle,1ik végére rá melegitettem 10 centis szürke zsugorcsövet,másik végére meg 1 gombot...  Mivel minden esetben koppanásig kell nyomni a teknő aljáig,semmit nem kell bejelölni a tetejénél... hidegen kb 1-2 centi,üzemmelegnél 7-8 centi a szint.. Ennyi.. Vidéken elmegy:-))

harangiz Creative Commons License 2018.06.19 0 0 6144
harangiz Creative Commons License 2018.06.19 0 0 6143

Mellényúltam.... Szerintem ez a sima motorolaj pálca... Legalább van egy tartalék, ha elhagynám... :-D

harangiz Creative Commons License 2018.06.19 0 0 6142
Wave71 Creative Commons License 2018.06.15 0 0 6141

Sziasztok, w163 270cdi, 2004-es évjárat, érdeklődnék, hogyan kell kikapcsolni azt a funkciót, hogy elindulás után lezárjon a centrálzár.....Előre is köszönöm a segítséget!

harangiz Creative Commons License 2018.06.11 0 0 6140

Üdv ! Majd kiszárad.. :-D

 

Előzmény: Danny22 (6139)
Danny22 Creative Commons License 2018.06.10 0 0 6139

Üdv a csapatnak! Rég jártam erre, de a lényeg, hogy az öreg vasam még megvan. 380.000-nél volt egy vez lánc cserém azóta a motor szépen muzsikál, most rendbetettem az első futóművet- élvezet vele igy menni! Aztán jött a derültégből:)) Nyitva felejtettem a tetőablakot ferde szellőző pozicióban és rendesen be is áztam, induláskor két liter viz jött a nyakamba:)) a tetőkárpit alól. Aztán elkezdett rendetlenkedni a centrálom, a vez oldali ajtó nem zár csak géppuskázik. Egy nap múlva városi menetben átváltott limp módba. Biztik rendben váltóolajszint rendben, MAF kitisztitva, rendszer újrainditva, de a jelenségek megmaradtak. Vszinűleg diag lesz a vége, vagy talán még a féklámpakapcsolót kicserélem, hátha az adta meg magát. 

bkvmt Creative Commons License 2018.06.09 0 0 6138

Igen ,előtte jól körbejárom a dolgokat. Nem szedem szét addig,amig nem tudom mit talállhatok a "szendvics" belsejében. Optókapcsolás.. hát az nem két vezető galvanikus összezárása.. Igy már nagyobb alázattal kell közelitenem az 1ség felé:-)  Rádiókkal is foglalkozom,igy nem idegen az optocsatolás jelensége. Nincs kopás,vagy csak minimális,nincs állandóan torzuló érintkező lemez,ami rövid idő alatt elfáradhat ,és letörhet,mint az összes galvanikusan érintkező normál mechanikus kapcsolóknál.  Motorvészüzem... Gondolom azt nem is lehetett 1 leálással-kulcs ki-kulcsbe  resetelni,és menni tovább mint a váltóvészüzemnél. 

 

Előzmény: Sprinter CDI (6136)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.06.09 0 0 6137

Pedig jó móka. Négy hengeres Sprinterrel volt utoljára vészüzemem (kartergáz-viiszavezetés zárlatos elektromos fűtése miatt). Rakottan, autópányán, emelkedőn elértem a 40km/h-t is. Sikon megvolt a 100, egy laza öt perc padlógázos gyorsítással :-)))

Előzmény: bkvmt (6130)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.06.09 0 0 6136

Javasolnám szétszedés előtt egy tartalék beszerzését. Kivéve ha komoly finommechanikai és elektrotechnikai gyakorlatod van. Nem egyszerű a belseje. Úgy emlékszem optós a + és a -, de a nyakamat nem tenném rá. Vagy 8-10 éve szedtem szét egy (W210) rosszat kíváncsiságból.

Előzmény: bkvmt (6129)
bkvmt Creative Commons License 2018.06.08 0 0 6135

Ezt az infót is megszivlelem,és nem boritom addig 2 vállra,amig nem nézek újat,vagy legalább 1 bontott,de jót.

Előzmény: FSO Papa (6133)
bkvmt Creative Commons License 2018.06.08 0 1 6134

Bocsi:-) Ezt a szakmát tanulnom kellett volna. A még szegényes tapasztalataimmal kevés vagyok,mint Quasimodo hátúszásban:-)) Viszont őszintén megköszönöm az épitő segitséget,ami jobban ragad rám,mint a piszok:-)

Előzmény: FSO Papa (6132)
FSO Papa Creative Commons License 2018.06.08 0 0 6133

Ha van lehetőséged belepróbálni egy másik, hibátlan kulisszát, az lenne a legegyszerűbb módja a hiba kiszűrésének. A felépítésre nagyon hasonló 210 kulisszában tudtommal nem szedhető szét vagy javítható az egység, így a tiptronic kapcsoló sem. A 163-ban 163-as cikkszámos van, bár hogy konkrétan miben tér el a 210-étől azt nem tudom, de esélyes, hogy szintén nem bontható.

Előzmény: bkvmt (6129)
FSO Papa Creative Commons License 2018.06.08 0 0 6132

Semmi gond, hogy picit belém is kóstolgattál :-)...tudod, van ez úgy, hogy ha valamit nem tapasztaltál még "1" alkalommal sem, attól az a dolog még létezhet, sőt nagyon is létezik :-) s valaki, aki már nem "1" és nem "2" alkalommal tapasztalta, az a leírtakból akkor is rögtön rájön, ha a kérdező ezt nem is írta külön :-) szóval nincs harag, ha esetleg emiatt aggódnál :-)

Előzmény: bkvmt (6130)
Fattila1988 Creative Commons License 2018.06.08 0 0 6131

Köszönöm a segítséget a légtömegmérő volt a ludas.... délután összerakom és jöhet a próba!!!

bkvmt Creative Commons License 2018.06.08 0 0 6130

Igen erre visszatérve,valóban én az utóbbiba kostolgattam bele. Az előzőt nem tapasztaltam még 1 alkalommal sem.

Előzmény: Sprinter CDI (6127)
bkvmt Creative Commons License 2018.06.08 0 0 6129

Kösz,reménykedtem hogy ilyen választ fogok kapni:-))   Még nem szedtem szét,nincs tapasztalatom. Fönnt a boxnál kezdjem vissza fejteni ?  Most per/pillanat fogalmam sincs hol ,és mit kell keresnem...  Ez valami mechanikus kapcsoló,ami valami micró kapcsolót működtet,vagy hogy képzeljem el,mielőtt "lerobbantanám" a torony környékét.

Előzmény: Sprinter CDI (6128)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.06.08 0 0 6128

Meg is fejtetted: döglött a + - nyomógomb valamelyike a kulisszában, ezért nem működik a Tippschaltung funkció.

Előzmény: bkvmt (6126)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.06.08 0 0 6127

Akkor bemutatnám neked a vészüzemet :-)

 

Kétféle létezik belőle:

 

- motorvészüzem: max 3000 rpm és a váltó váltja az összes fokozatot (valószínűleg ez van a kérdezőnek),

- váltóvészüzem: R és fix 2. sebesség van (az 55-65kmh-ból kiindulva ez lehetett neked).

 

FSO Papa válasza helyes.

Előzmény: bkvmt (6122)
bkvmt Creative Commons License 2018.06.08 0 0 6126

Gyerekek a D mellett a + - van jelentősége??  Mert én hiába húzom-tolom a megadott irányokba,kustiba marad,  D világit a műszerfalon továbbra is.. ML 270 CDI  722.661 váltó ,2002 decemberi kiadás.

 P1912 (nyomógomb jelek valószinűtlen -állandó) hibát nyomat a Delphi-n .

2.0Hdi Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6125

Üdv!

270cdi-n van a víznek és a gázolajnak légtelenítője valahol ?

Straniero..71 Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6124

Bölcs döntés!

 

Előzmény: harangiz (6115)
bkvmt Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6123

Lapozz vissza néhány oldalt,és találsz róla 1-2 hozzászólást.

Előzmény: István Járvás (6120)
bkvmt Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6122

Hol olvastad a "vészüzemet"?  Mert én nem látom. Nem beszélve,hogy vészüzemben kb 55-65 öt tudsz vele menni ,valóban 3000 es fordulattal,ami már káros lehet neki. Nekem speckó nem kell bemutatni a "vészüzemet",sajnos átéltem több alkalommal.   A 130 kilóméter nem erröl szólt.

Előzmény: FSO Papa (6118)
Fattila1988 Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6121

Nyilván nem együtt a kettő.... ha a váltót 1.2.3.4 ben használomakkor nem forog többet 3000nél. Ha ki viszem autópályára akkor 130km/h a vége.

Előzmény: bkvmt (6117)
István Járvás Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6120

Sziasztok,

 

Mercedes ML 400 cdi 2002-es évjárat vásárlása előtt állok.Tanácsot szeretnék kérni mit nézzek meg milyen típushibái vannak,lehetnek az autónak. Mennyire szervízigényes és költséges a szervizelése ha bele kell nyúlni.

 

Előre is köszönöm a válaszokat

További szép napot

FSO Papa Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6119

Diagot neki, ezer és egyféle oka lehet.

Légtömegmérő, turbonyomásszabályzó szelep, szívósor állítómotor a leggyakoribb.

Előzmény: Fattila1988 (6116)
FSO Papa Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6118

Hasít, csak nem vészüzemben, amiben az ő autója van.

Előzmény: bkvmt (6117)
bkvmt Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6117

2400-2600 nál már 150-170 el hasitassz..   én még életemben nem mentem 3000 es fordulattal..

Előzmény: Fattila1988 (6116)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!