Természetesen.Megrajzoltam a keretet és az olaj tartályt.Már készül.
Hétvégén voltam a rep szerelő barátomnál.Leszedtük az áttétel hajtást ,mindent.
Nagyon precíz kütyü,szépen fel csapágyazva!5 db pici fúvóka van benne ami a fogaskerekekre spricceli az olajat.Nem voltak össze jelölve a fogas kerekek , itt jött a gikszer:))
Összeraktuk , picit nehezen ment össze de nem volt jelentős .Ezután átforgatom és nem úgy pörgött ahogy előtte.Mondom nem ok valami.3 órát szórakoztunk ,nézegettük ,mi lehet a baj.Mindent kizártunk.Mondom a srácnak te itt valamit össze kellene forgatni szerintem.Megint szét szedtük , az egyik fogaskerék sor foga a másik fogaskerék 2 foga közé esett.Mivel az indító motoron lévő fogaskerék szám páros volt így kiderült a hiba .Ha páratlan lett volna akkor jó lett volna:)) hát persze hogy egy fél fogaskerék fognyit eltért az egyik fogaskerék sor ,össze ment de szorult.
Csodálkozott ő is mert ilyenkor a fogaskerekeken van jelölés.Na összeraktuk és faszán felpörgött.Más dolog is kiderült a bleed szelep csövében van egy benyúló csonk.Nem tudtam mi az.A srác felvilágosított hogy azon a csonkon keresztül levegő áramlik a labirint tömítésekhez és nyomást hoz létre.Ettől nem folyik ki az olaj.
Közben kutakodtam a neten is.A berendezéseken található LUN rövídítéseket megtaláltam.A szivattyun van és a többi berendezésen ez a jelölés.
LUN 6320-8 olaj szivattyú.Xantia jól gondoltad hogy az olaj szivattyú,hiányzik az üzemanyag pumpa.Van még pár homályos dolog ,de majd kisilabizálom.