Keresés

Részletes keresés

xplod Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1790

Sziasztok.

Milyen ford szám mérőt tegyek rá?

Ez a fordulatszám jeladó saphir-5.

 

xantia99 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1789
Szia!

Mi változott szerinted a régi csőhöz képest? A videón nem nagyon látni sok különbséget. Szerinted ez a cső mitől jobb?

Köszi a videót!
Előzmény: kikik (1786)
xplod Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1788

Igen ,meglehet találni.

Kár hogy sötét a felvétel.

Szépen  indul a ketyere!

Előzmény: kikik (1787)
kikik Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1787

Meg lehet találni?

Előzmény: kikik (1786)
kikik Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1786
szia Van video:)http://www.youtube.com/watch?v=vKSgdrorfGk
Előzmény: xantia99 (1771)
kikik Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1785
:)  Pusztába akarod muzsikáltatni? (Szomszédokkal mi lessz?) :)
Előzmény: xplod (1784)
xplod Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1784

Az lenne a terv.

A pusztában nincs 220V.

Előzmény: kikik (1783)
kikik Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1783

értem akumulátorrol müködjön?

 

Előzmény: xplod (1782)
xplod Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1782
Igazából 12 V-os ra akarnám elkészíteni.
Előzmény: kikik (1780)
kikik Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1781
Szia estere inditás lessz(ha nem esik az esö:)  a tüz tér jo lett meg kellet röviditeni 5mm -el de szuper :). Lessz video este:)
Előzmény: xantia99 (1779)
kikik Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1780
szia ha ugy kéred motorostol adom :) 230, 300w- os a motor.
Előzmény: xplod (1778)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1779
Bocs,értem! Kicsit lassú vagyok...Iszok egy kaffét.

Szerintem nem lesz gond azzal az olajégő szivattyúval. 20-30 bar biztosan kijön belőle a saját regulátorával is. Ha meg nem,akkor meg köll tuningolni!
Előzmény: xantia99 (1777)
xplod Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1778

Nem mondtam hogy nem jó!

Vissza jelzést várok ,milyen nyomáson kell dolgozni a szivattyunak és az üzemanyag mennyisége sem elhanyagolható.Egyenlőre  kutakodok milyen leírásokat találok.

Ha kapok visszajelzést természetesen jó lesz a Kikik féle  olaj szivattyú .

Igazából olyan kellene ami egybe van építve az eletromotorral.

Előzmény: xantia99 (1777)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.27 0 0 1777
Miért nem jó a Kikik által felkínált szivattyú?
Előzmény: xplod (1776)
xplod Creative Commons License 2010.03.26 0 0 1776

Még csatlakozókat kell vennem a nyomás mérő órához , és egy olaj hűtőt.

Ezek  könnyen beszerezhetők.

A gond a szivattyú.Most várok visszajelzést a gyártótól  hátha kapok leírást a hajtóműről és más szivattyúval lehetene üzemeltetni ha  ismerném a szivattyu nyomását . Kínált nekem szivattyút hozzá:2600 euró :-))))

Mondom kettőt kérnék:)))))))))))))))))

Előzmény: xantia99 (1775)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.25 0 0 1775
Akkor hamarosan indítás? Jóóó hangja lesz!

Kissé le vagyok maradva ullátom.
Előzmény: xplod (1774)
xplod Creative Commons License 2010.03.25 0 0 1774

Csak cukkol:)))

Jövőhéten kész az olaj tartályom és a tartó keret a saphir-5 höz.

 

Előzmény: xantia99 (1773)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.25 0 0 1773
Pedig megmondta,hogy jó lett...:-)
Előzmény: xplod (1772)
xplod Creative Commons License 2010.03.25 0 0 1772
Kis kiváncsi:))))
Előzmény: xantia99 (1771)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.25 0 0 1771
Van még izzás,vagy csökkent kicsit a hőfok? Hogy indul? Nem füstöl?

Lécci-lécci kicsit bővebben ha lehet! Há' ne vegyem má elő a harapófogót...:-)))

Azért érdeklődöm ennyire,mert a csövet én terveztem nem a program.Kicsit kisérleteztem rajtad...:-)
Ha müködik,akkor nagyon szivesen! Ha nem,akkor bocs,elb...tam...:-(

VIDEÓT AKARUNK LÁTNI ! ! !
Előzmény: kikik (1770)
kikik Creative Commons License 2010.03.25 0 0 1770

Szia  Jo lett a tüztér :)  0,5 bár alapjáraton :)  Nagyon köszönöm .

Előzmény: xantia99 (1769)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1769
És milyen a tűzcső??? Há' mondj má valamit,erre várok két hete!!!
Előzmény: kikik (1767)
kikik Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1768
A holset turbo , még müködik (nem öltem még meg)
Előzmény: kikik (1767)
kikik Creative Commons License 2010.03.24 0 0 1767
Szia  ÉN sem voltam net közelben. A tüz teret meg kaptam , be szereltem.:)
Előzmény: xantia99 (1765)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.21 0 0 1766
Elnézést, nem voltam netközelben. A képeket köszönöm és várom.
Előzmény: xantia99 (1765)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 1765
Uraim,mi ez a csend? Mindenki turbinát épít?(Én jövőt és másik műhelyt)

Kikik! Mi a helyzet? Mi van azzal a Holset turbóval?Már teljesen összeizgultam magam a tűzcső miatt...Valami fejlemény?

És Fred a turbinagyáros? Az asszony nagyon emleget valami K11-et...elég csúnyán beszél olyankor!

Holnaptól teszek fel képeket az új tüztérről,remélem megbeszéljük!
xplod Creative Commons License 2010.03.12 0 0 1764

Azért a saphire egyszerűbb.Nem tudom mi lesz a sorsa ,neki ülök egyik nap és átrágom magam a cső rengetegen az AI-9 s hajtóművön.

5 ször annyi cső van mint a saphir on.Majd akkor akarom elkérni a szivattyút ha a keret elkészül.Itt egy kép a kis csonkról ami a nyomást csinálja a labirint tömítésnek.

 

Előzmény: xantia99 (1763)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 1763
Kikik küldi a szivattyút? Stabilra nem lesz nehéz megcsinálni,persze egyszerű sem.Gyárilag hogy hűtötték az olajat?
Azt hittem,hogy az orosz rettenetet akarod beüzemelni! Azzal mit akarsz csinálni?
Előzmény: xplod (1762)
xplod Creative Commons License 2010.03.12 0 0 1762

Természetesen.Megrajzoltam a keretet és az olaj tartályt.Már készül.

Hétvégén voltam a rep szerelő barátomnál.Leszedtük az áttétel hajtást ,mindent.

Nagyon precíz kütyü,szépen fel csapágyazva!5 db pici fúvóka van benne ami a fogaskerekekre spricceli az olajat.Nem voltak össze jelölve a fogas kerekek , itt jött a gikszer:))

Összeraktuk  , picit nehezen ment össze de nem volt jelentős .Ezután átforgatom és nem úgy pörgött  ahogy előtte.Mondom nem ok valami.3 órát szórakoztunk ,nézegettük ,mi lehet a baj.Mindent kizártunk.Mondom a srácnak te itt valamit össze kellene forgatni szerintem.Megint szét szedtük , az egyik fogaskerék sor  foga  a másik fogaskerék 2 foga közé esett.Mivel az indító motoron lévő fogaskerék szám páros volt így kiderült a hiba .Ha páratlan lett volna akkor jó lett volna:)) hát persze hogy egy fél fogaskerék fognyit eltért az egyik  fogaskerék sor ,össze ment de szorult.

Csodálkozott ő is mert ilyenkor a fogaskerekeken van jelölés.Na összeraktuk  és faszán felpörgött.Más dolog is kiderült  a bleed szelep csövében van egy benyúló csonk.Nem tudtam mi az.A srác felvilágosított hogy azon a csonkon keresztül levegő áramlik a labirint tömítésekhez és nyomást hoz létre.Ettől nem folyik ki az olaj.

 

Közben kutakodtam a neten is.A berendezéseken található LUN rövídítéseket megtaláltam.A szivattyun van  és a többi berendezésen ez a jelölés.

LUN 6320-8 olaj szivattyú.Xantia jól gondoltad hogy az olaj szivattyú,hiányzik az üzemanyag pumpa.Van még pár homályos dolog ,de majd kisilabizálom.

Előzmény: xantia99 (1761)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 1761
http://www.youtube.com/watch?v=lIcYncmSBVg

Ez a Saphir hangosabb mint a nagytestvér! Te Xplod! Biztos be akarod indítani?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!