Keresés

Részletes keresés

schleier Creative Commons License 2014.03.01 0 0 5543

Sziasztok! Nagyon kezdő vagyok még hozzátok képest, csak 4 macrophylla tövem van szabadföldben. Arra gondoltam, hogy megpróbálom a dézsában nevelést is szintén ennél a fajtánál, mert van két nagytestű kutyánk és akár hogy próbálkozok, egy-két ág minden évben letörik a tövekről és sajnos pisilják is rendesen. Szeretném megkérdezni, hogy mire kell a dézsás nevelésnél,gondozásnál figyelni? Nem sok infót találtam erről a neten, de ti tuti tudtok nekem segíteni.

Most kaptam is egy szépséget ajándékba,azt terveztem, hogy mondjuk április közepééig várok, majd átültetem egy dézsába és kiteszem a kertbe. Természetesen savas földbe ültetném. Fagyokig kint hagynám,majd  egy fűtetlen, nem túl világos helyre tenném. Olvastam valahol, hogy le kell a leveleit ilyenkor (teleltetés előtt) szedni, igaz ez? A locsolással is gondban vagyok, nem tudom, ilyen esetben mit igényel. Majd teleltetés után van-e valami teendő vele, továbbá mikor hozhatom ki?

Köszönöm előre is, ha segítetek!

Üdv:Noémi

pippoka Creative Commons License 2014.02.28 0 0 5542

Áprilisig nem fog nagyon befülledni?  Nálam a nagy takaratlan bokor is zöldül, ebben az időben minden előre van. A cseresznye fa pl majd kipattan. Lehet az idén nem lesz cseresznye....

Előzmény: kertmánia. (5541)
kertmánia. Creative Commons License 2014.02.28 0 0 5541

Még nem merem kibontani őket.Lehet még fagy és az eddig védett kis rügyek elfagynak elfeketednek jártam már így.Majd április elején.

TTNora Creative Commons License 2014.02.27 0 0 5540

Én ma néztem meg a bokrokat, szép zöld rügyek virulnak mindegyiken, a takarás alatt is. Most én is hezitálok, bontsam, nem bontsam? :-D Egyelőre lazítottam a rajta lévő levelek tömegén.

Sztem, ha ennél rosszabb idő már nem lesz, megússzák a Tieid is.

Előzmény: Niracska78 (5537)
pippoka Creative Commons License 2014.02.27 0 0 5539

Hahó mindenkinek!