Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fulesman Creative Commons License 2017.05.17 0 0 20337

Szia.

Mondj egy árat, megbeszélhetjük ha M51D25 motorhoz jó.

Adagoló és vezérlés cserére kellene nekem :)

Köszi.

0036703692301

Hahót Zala megye.

Előzmény: 725TDSKrissz (20336)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.05.17 0 0 20336

Adagoló felújítatás kicsit csúszik most. Vezérlés csere lesz először. Van valakinek vezérlést rögzítő készlete? Ha nincs akkor kell vennem. Viszont utána el is adom, mert nekem nem lesz rá szükségem többet. Valakit érdekelne esetleg?

Adagoló témával kapcsolatban egyébként ki tudna segíteni?

 

pozotds Creative Commons License 2017.05.14 0 0 20335

:)

Előzmény: Schnitzer 525 (20334)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.05.12 0 0 20334

Nem is tudom hirtelen...

Előzmény: 725TDSKrissz (20333)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.05.12 0 0 20333

Kihez tudnám vinni az adagolómat felújítani? Hidegen pöcröff, melegen már nagyon szarul indul néha. :)

 

725TDSKrissz Creative Commons License 2017.05.11 0 0 20332

Köszönöm az eddigi segítségeket. Holnap délután vagy szombaton nekiállok szétszedni, akkor majd kiderül, hogy mi ez a kerregés. :)

pozotds Creative Commons License 2017.05.10 0 0 20331

http://faq.6enligne.net/display.php?id=172/calage-de-la-pompe-a-injection-selon-la-rta

 

Ezeken kívül kell még egy ami a vezérműtengelyt fixálja ,arról most hirtelen nem találok rajzot de ha szükséges utánanézek.

pozotds Creative Commons License 2017.05.10 0 0 20330

Szia! Én semmiképpen nem állnék neki rögzítő készlet nélkül.De nem egy nagy ördöngösség ,mi is házilag csináltunk és bevált (most is épp egy lánccserét csinálunk). Ha a lánc már laza akkor annak több jele van: álló motornál ha benyúlsz az olajbetöltő nyíláson akkor a homlokfal felé nyúlva meg tudod fogni a láncot. Na ennek nem igazán szabadna semmilyen irányba mozognia. Érdemes több motorleállítás után is megnézni ,mert a lánc nem egyenletesen nyúlik ,hanem bizonyos pontokon jobban ,máshol meg alig. A lánc nyúlásának érdekes lassan kattogó hangja van ami a fordulatszám növekedésével arányosan gyorsul. Illetve ha van valamiyen diagnosztikai eszköz amit rá tudsz kötni akkor alapjáraton ugrálni látod az előtöltést (bár ezt más is okozhatja ha jól tudom ). Illetve még egy jó tanács : minden tömítés új legyen és ettől függetlenül mi pasztával is megkenjük mert jártunk sajnos úgy hogy az új tömítések mentén dőlt az olaj...    

 

Előzmény: 725TDSKrissz (20324)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.05.10 0 0 20329

A csörgés a főtengely szíjtárcsa lesz. Ha a szíjfeszítő patront egy kicsit összenyomod, hogy lazuljon a szíj (éppen csak egy kicsit), rögtön elhallgat.

Előzmény: 725TDSKrissz (20324)
Bogi86 Creative Commons License 2017.05.10 0 0 20328

Volt már itt 725tds tulaj korábban. Neki a ftengely tárcsa hullott szét. Hasonló hibát írt ő is. A láncnak jellegzetesen "lánc" hangja van, olyan zizegős hang. A tdsnek azért még nem a megnyúlós verziójú lánca van, szerintem kicsi az esély, hogy azzal van a gond.

Én még nem cseréltem láncot, de akihez hordom ő igen. Elég érzékeny a beállításra (agadoló, vezérlés) célszerű csak a saját cuccával rögzíteni. 

Előzmény: 725TDSKrissz (20324)
Bogi86 Creative Commons License 2017.05.10 0 0 20327

E36 dettó. Csak a befecsi ikon van, nincs check engine. Azt nem tudom, hogy e38-ban lészen-e. 

Előzmény: Ricsi89 (20326)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.05.10 0 0 20326

E34-nél gyújtás ráadáskor felvillan a porlasztó ikon egy pillanatra és annyi. Menet közben meg ha gond van akkor világít.

De egyébként nem az lenne a lényeg, hogy ne világítson semmi a műszerfalon? :D Már az is baj, ha nem világít? :D Más helyre kell vinni.

Előzmény: 725TDSKrissz (20324)
Róbert Varga Creative Commons License 2017.05.10 0 0 20325

E36 nem légzsákos kormány jó az e34 nem légzsákos modellbe??

725TDSKrissz Creative Commons License 2017.05.10 0 0 20324

sziasztok!

 

Újab kérdésem lenne, 725 tds vezérlés cserét meglehet csinálni rügzítő készlet nélkül?

Érdekesség:

Most szombaton egyik pillanatra elkezdett valami nagyon csörögni alapjáraton, kis fordulat emelésével azonnal elmúlik. Lehet a vezérlésnél egy vezető, vagy a feszítő kezdi megadni magát?

Más jellegű kérdés:

Nem engedték át a műszakin a kocsimat, mert nem világít a CHEK ENGINE felirat az óracsoporton, sem gyújtás előtt. Hozzáteszem sosem világított. Ha valami gond van kiírja BOARD úgyis.

Én úgy tudom, hogy ezeknél az EURO2-es motoroknál nem is létezik ilyen. E39-ekben van ez az óracsoport és 1999-től aktív a check engine benzineseknél és 3.0 D től.

Ti erről mit tudtok?

Steeve421 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 20323

Remek!lesz időm megkeresni!hengerfejtömitést kell cserérlni rajta!várom az alkatrészt!nagyon szépen köszönöm a segitséget!

Előzmény: Zoli.78 (20322)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 20322

Az a baj, hogy sziszeg. Ott szívja a levegőt és nincs vákuum.

Előzmény: Steeve421 (20321)
Steeve421 Creative Commons License 2017.05.08 0 0 20321

Ez mind igy van ahogy irtad!csak annyi,hogy ha leállitom akkor utána cső lehuzás nélkül is sziszeg!

Előzmény: Zoli.78 (20310)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 20320

Egy chip van benne csak, semmi más. Megrendeltem a Sachs készletet, belerakjuk aztán meglátjuk. Már csak azt kell eldönteni, hogy megbirkózok vele itthon, vagy sem. Sajnos nincs aknám, így nem egyszerű. Az Opelemet már kuplungoztam, az is hosszmotoros. Nem volt egyszerű, de megoldottam. Lehet átküzdöm magam ezen is.

Előzmény: Bogi86 (20316)
Bogi86 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 20319

TD vagy TDS? Felújított konkrétan mit jelent? 

Előzmény: blackbird00 (20317)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.05.07 0 0 20318

Én nem olvastam sehol semmit. Én tudom,ha enged a szimering,akkor üzem közben tölti a motorolajszintet. Németből is hoztam már haza ez miatt verdát.

Előzmény: Zoli.78 (20315)
blackbird00 Creative Commons License 2017.05.06 0 0 20317

HA érdekel van egy felújítottam. Rózsaszín táblás, eredeti gyári. 25k forint. Nem viszem sehova, el kell jönni érte Érdre. Megnézed, ha kell viszed, ha nem, marad. 

Emailom publik, de ide is írhatsz.

Előzmény: Bogi86 (20316)
Bogi86 Creative Commons License 2017.05.06 0 0 20316

Nekem Sachs van a td alatt, semmi gondom vele. Az elején egyébként olyan 1,5-2 hétig kicsit dobált, utána bekopott és finom lett. 

Véleményem szerint minimális tuningnál semmi szükség a kevlárra. 

 

Nekem is van egy kérdésem hozzátok:

 

Lassan szerintem cserés a feltöltőm, egyre jobban sípol teljes gáznál illetve láthatóan hordja már az olajat. 

Szerintetek érdemes bontottal foglalkozni vagy inkább egy normális felújítás? Az enyémen sima egyszerű mitsubishit hoz a katalógus (e36 325td). 

Előzmény: Ricsi89 (20311)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.05.06 0 0 20315

Eddig mindig azt olvastam, ha rossz a szimering akkor a motorolajat szívja. Mivel az adagolóban ott van a tápszivattyú ami a tankból hozza az olajat és állítja fel a háznyomást. Mondjuk ha áll a jármű, ugyanez a nyomás oda nyomja a gázolajat. 

Előzmény: Schnitzer 525 (20314)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.05.06 0 0 20314

Az adagoló a tengelye szimeringjénél ha folyik. Olyan szépen feltölti a motorolajat gázolajal,hogy a végén már azt hiszed csak gázolaj van benne.

 

Előzmény: Zoli.78 (20309)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 20313

Tényleg, látom. Mondjuk a lendkerekem is kérdéses, mert néha elinduláskor rángat, de ugye ez lehet akár a kuplung miatt is.

228 és 240mm. 12mm különbség átmérőben. Árban mondjuk ugyanott a van a két szett. Nézni kellene egy jó lendkereket. Azért az E39 kicsit fiatalabb, hátha nincs annyira széthullva. Igaz az enyémben csak 260 ezer van. De előző tulajnál rossz volt az adagoló alapjáraton remegett a motor elég rendesen. Az biztosan nem tett jót a lendkeréknek.

Előzmény: Zoli.78 (20312)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.05.05 -1 0 20312

E39 kuplung? Nagyobb átmérő és felmegy a régi helyére. Mondjuk kell egy lendkerék.

Előzmény: Ricsi89 (20311)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 20311

Megdöglött a kuplungom. Még lehet vele menni, de csúszik erős gyorsításkor és eléggé fent is fog. Kinéztem egy Sachs szettet. Egyik ismerősöm ajánlotta, hogy kevlároztassam fel a tárcsát. Érdemes, vagy maradjon eredetiben? Picit húzva van a motor chippel. Mennyire tartós a kevlár, megérné megcsináltatni? Mondjuk a mostanitól minden jobb.

Zoli.78 Creative Commons License 2017.05.04 0 0 20310

A fékpedálra tesznek műszert és úgy mérik mekkora erővel kell nyomni a pedált. Adott erőkifejtésre adott fékhatásnak kell lennie. A devandert úgy tudod ellenőrizni, hogy leállítás után megnyomkodod a pedált. Egyre nehezebbnek kell lennie. A 3. 4. nyomás már csak a pedálút fele vagy kevesebb.  Esetleg ha lehuzod róla a csövet sziszegnie kell ahogy beáramlik a levegő.

Előzmény: Steeve421 (20304)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.05.04 0 0 20309

Az adagolóból nem jut gázolaj a vezérlés felé, mert ott szivóhatás van. Tehát a motorolaj jut az adagolóba. Ha nem víz és nem gázolaj jut a motorolajba, akkor egyszerűen a szűrőben lévő olaj csorog a karterba. Ami probléma mert inditáskor mindig tele kell nyomnia a szűrőházat, és addig nincs olajnyomás. 

Előzmény: kishoffi96 (20305)
Steeve421 Creative Commons License 2017.05.03 0 0 20308

Ez mind megvolt nézve,se elöl se hátul nem szorul!viszont vagy a tárcsa(csak elöl) vagy valami nem oké mert ahogy megforgatom kicsit "üt",hozzá ér a tárcsa a betéthez egy adott helyen!Rezegni nem rezeg!köszönöm

Előzmény: csillés1 (20306)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!