Keresés

Részletes keresés

MttaasJGS Creative Commons License 2017.08.23 0 0 11250

Szia! Mi az hogy nyitott verzió?

Előzmény: kovizsé (11249)
kovizsé Creative Commons License 2017.08.23 0 0 11249

57.5  a főfúvóka. a nyitott verzióhoz 70-es. egünél kapsz hozzá

Előzmény: MttaasJGS (11247)
egyiptomi22 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 11248

Sziasztok Szakik! Hidegen indulva szépen húz a robogóm (Keeway Flash). Viszont 3-4km megtétele után leesik a sebességem 25-30km/h-ra. Gondol egyet akkor ismét szépen húz. Ha leesik a sebesség és felállítom középsztenderre majd leszakad a hátsó kerék úgy felpörög a fordulat. De ha ismét ráülök lomha. Ez kuplung hiba lehet? Vagy karbi beállítás? Köszi az infókat. 

MttaasJGS Creative Commons License 2017.08.21 0 0 11247

Szia!

 

Pontosan a 16-os mikuniba alapból mekkora főfúvóka van? Esetleg neten meg tudod mondani a nagyobb fúvókát hol vetted?

Nekem 70-es henger mellé kéne karbi tuning vagy valami uj 17,5-ös!

köszi

Előzmény: gyökerek (11184)
MttaasJGS Creative Commons License 2017.08.21 0 0 11246

Szia! Gödöllői vagyok valamikor össze futhatnánk. Rá tudnál nézni a verdára? üdv

Előzmény: k.f.evo (11192)
MttaasJGS Creative Commons License 2017.08.21 0 0 11245

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, Fac-t 50 gyári karbiba mikuni lehet-e gyáritól eltérő főfúvókát tenni vagy érdemesebb egy 17,5-ös karbit venni egyből?

40km/h óra felett nekem is kicsit duruzsol valami a szíjnál.

 

Lehet valami fajta ledes fordulatszámmérőt tenni bele? Van kiépítve csatlakozó vagy jeladó is kell?

k.f.evo Creative Commons License 2017.08.18 0 0 11244

A lámpa alatt, alulról felnyúlva tudod elérni az izzó tartót. Kis urológus kiképzés ... :)

Előzmény: tzotya07 (11242)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.18 0 0 11243

Ha a lámpa alatt fel nézel, középen kell lennie egy csavarnak. Ha nem látod tapogasd ki. Sötétben egy fal előtt állítsd be.

Előzmény: Achitori (11241)
tzotya07 Creative Commons License 2017.08.17 0 0 11242

Kis segítséget szeretnék kérni. Vásároltam egy Keeway Matrix motort és az indexbe nekem fehér izzó van és kiakarom cserélni sárgára de nem tudom kiszedni az izzót, hogyan tudom kiszedni?? Előre is köszönöm a segítségedet.

Achitori Creative Commons License 2017.08.17 0 0 11241

Keeway F-act hol lehet állítani az első lámpának a magasságát?

kovizsé Creative Commons License 2017.08.17 0 0 11240

Én meg nem jövök rá,hogy mi zörög a hajtásláncnál.új görgők, új vezetőszemek. új kuplungcsapágyak,új dekli csapágy. keréknél nem érezhető kottyanás.olaj szép tiszta. menet közben mint ha "ropogna".

Előzmény: k.f.evo (11239)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.16 0 0 11239

Vissza tettem a 70-es hengert. Bárhogy is mondják az Egümotors - nál, az 50-es henger nem igazán tudja kihajtani a Gianelli Next2 kiput. Síkon még elmegy, de egy emelkedőn elvérzik. Kipróbáltam pár konfigurációt, de egyik sem jött be. Elenben az új hűtőventillátor remekül teszi a dolgát, sokkal nagyobb a teljesítménye, mint a gyárinak. 

k.f.evo Creative Commons License 2017.08.14 0 0 11238

Ne is, az első 500km-en óvatosan. Hirtelen kilőni, kihúzatni nem szabad. A lényeg, ne terheld hirtelen csak fokozatosan. Most nagyon harap a motor, ki is lehet gyorsan nyírni. 

Előzmény: kovizsé (11237)
kovizsé Creative Commons License 2017.08.14 0 0 11237

nekem is kb 3-4mm a tárcsa szélétől. én próbáltam 5g és 4,7g görgőkkel. a kis görgőkkel jobban gyorsul.

összeraktam közben a hengert. Fura,de yamaha henger :D a dugattyú honda dio sr. a dugattyú gyűrűk a gyáriban 1.5-ösek. most vékonyabbak. hátul a kuplungba motoforce +1500rpm rugót tettem.

hát ezzel a konfiggal elég jól ki lehet lőni. szépen gyorsul. kicseréltem hozzá a levegő szívó csövet 14-re,a fuvókát 70-re. szóval elég jó.végsebességet nem tudom. 10 km van a hengerben.egyelőre nem akarom nyúzni.

Előzmény: k.f.evo (11233)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.14 0 0 11236

Renault? Így már értem a németeket.

Előzmény: voci (11234)
gyökerek Creative Commons License 2017.08.13 0 0 11235
voci Creative Commons License 2017.08.13 0 0 11234

Nem ismerem részletesen a gyár történetét, de a márka ugye olasz volt, szerintem ők gyártották minarelli blokkal, aztán egy rövid időre a Renault-é volt, gondolom ők váltottak morinire, és 2005-ben meg a kínaiaké lett, akik a szokásos hosszú minarelli másolat blokkot rakják bele. Mivel a keewayeket is ez a cég gyártja, gondolom, hogy nagy áttervezést nem csináltak a motorblokkon, ezért ez az alkatrész is ugyanaz lehet. De majd kiderül.

Előzmény: k.f.evo (11232)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.13 0 0 11233

Kivettem a hézagoló gyűrűt a variátorból és nekem sem megy ki teljesen a szélére, 5mm kimarad. Az látszik, hogy jobban kimegy, de a sebességen nem vettem észre változást.  A hajtószíj gyári 782x17mm-es. Egy "jó" tuning variátor tényleg nem olcsó. Csak a variátor cserével nem lesz nagyobb a sebesség. Egy változtatással lehetne növelni, ha minden gyári, a végáttétel parányi módosításával. De az megint csak nem egyszerű dolog. Sajnos az a helyzet, ha egy picivel gyorsabb, picivel erősebb gépet akarsz, az bizony súlyos pénzbe kerül.  

Előzmény: sons (11226)
k.f.evo Creative Commons License 2017.08.13 0 0 11232

16-os 12-es csapszeg átmérővel, ez a keeway sztenderd. Akkor ez érdekes, mert a német keeway fórumon is mindenhol morini tengelyt írnak a Pepe-hez.

Előzmény: voci (11228)
voci Creative Commons License 2017.08.12 0 0 11231

Köszönöm!

Előzmény: sons (11230)
sons Creative Commons License 2017.08.12 0 0 11230

Ma mértem meg : 16 mm. (Matrix)

Előzmény: voci (11228)
voci Creative Commons License 2017.08.12 0 0 11229

Akarom mondani a variátor felől a főtengely átmérője mekkora... :)

Előzmény: voci (11228)
voci Creative Commons License 2017.08.12 0 0 11228

1. A Google nem a barátom, mert ez már a kínai verzió, amit ugyanaz a gyár gyárt, mint a keewayeket.

2. Igen tudom, hogy egyszerűbb lett volna, de nem volt blokkolóm a variátor leszereléséhez (ugye a tengely átmérőt csak úgy tudtam volna megmérni).

3. Nem morini rendszerű, ez minarelli koppintás, valószínűleg ugyanaz, mint a keewayekben (Quang Jing). Én is szeretnék bemenni egy normális motoros boltba, ha lenne itt a környéken egy.

Tudod én nem fél órát szántam rá, sőt még az egüéket is megkérdeztem, hogy melyik való hozzá, és ők is ezt kérdezték tőlem, hogy mekkora a főtengely átmérője. Gondoltam, mivel itt is hasonló motorokkal foglalkozó topiklakók vannak, megkérdezem, de nem gondoltam, hogy ilyen kioktatásban lesz részem.

Szóval, ha valaki érdemben  hozzá tud szólni, megköszönném. Amit ki tudtam hámozni az alkatrészekből, 13 vagy 16 mm átmérőjű a főtengely. Mivel keeway topikban vagyunk elsősorban az érdekelne, hogy a keewayekben (2008 évjárat) mekkora a variátor felől a féltengely átmérője.

Előzmény: k.f.evo (11225)
Bagaba Creative Commons License 2017.08.12 0 0 11227

Sziasztok!

 

Vettem egy kínai robogót, és mivel még sosem volt robogóm/motorom lenne néhány kérdésem.

 

Először is milyen alkatrészek láthatók a képeken sárgával karikázva?

 

 

Aztán szeretném még megkérdezni a következőket:

 

Hol szokott fojtás lenni a kínai robogókban? (35 km/h a max amit kilehel jelenleg magából)

Kipufogón lévő vak cső levágása tényleg növeli a teljesítményt?

 

Előre is nagyon köszönöm mindenkinek aki segít.

sons Creative Commons License 2017.08.12 0 0 11226

Még mindig a variátornál vagyok leragadva,miért nem fut ki a szíj a variátortárcsa széléig. Megint szétszedtem.Lehet hogy az ékszíj hossza korlátozza ,és ha hosszabb lenne ki tudna menni a széléig? A szíj mérete : 16,5X792.

Vennék én variátor szettet is,de félek hogy csak kidobott pénz lenne.Nem kell hogy százzal menjen,de ne hatvan legyen a vége.A karbit és a kipufogó könyököt cserélem az biztos.

Javaslatokat,tapasztalatokat várok.

k.f.evo Creative Commons License 2017.08.12 0 0 11225

Van egy-két probléma a kérdéssel. Bocsánat a véleményért, de tudom könnyebb kérdezni, mint gondolkodni. 1 Google a barátunk. 2 Ha már levetted a deknit, nem lett volna egyszerűbb megmérni? 3 A 2008-as Pepe Morini rendszerű motorral szerelték, ami enyhén szólva is más rendszer, mint az itt tárgyalt Minarelli motor szerkezetű Keeway-ek. A helyedben inkább vagy bemennék egy normális motorosboltba, vagy olyan helyen kérdezném meg, ahol Morini motorokkal foglalkoznak. Ja, hogy ezt honnan tudom? Rászántam félórát, hogy a google találatok között szétnézzek. Egyébként az Egümotors oldalán a Benelli-nél ott van "Pepe 50 2T, 2003-2008-ig, Morini", "Pepe 50 2T, 2003-ig, Minarelli" . Azonkívül ott vannak a szimeringek, csapágyak a konkrét méretekkel.

Előzmény: voci (11223)
sons Creative Commons License 2017.08.11 0 0 11224

Igen elfogyott nekik.Köszi az infót!

Előzmény: k.f.evo (11222)
voci Creative Commons License 2017.08.11 0 0 11223

Sziasztok!

2008-as Benelli Pepe robogómba szeretnék venni variátort, mert a mostaniban vannak kis barázdák, ezért néha érezhetők lépcsők a gyorsításnál. Az lenne a kérdésem, hogy meg tudnátok-e mondani, hogy milyen átmérőjű a főtegely a variátor felőli oldalon. A kuplung tengelynél lévő szimering cseréjénél vettem észre a kopást a variátoron. Akkor nem bontottam le, mert kell a motor, ezért kérdezem, mielőtt nekiállnék.

Előre is köszönöm!

k.f.evo Creative Commons License 2017.08.11 0 0 11222

A bovdenes kart szintén ott vettem, lehet elfogyott nekik. Érdemes máshol is rákeresni. Egü-nél biztos van. A hőmérő jól szuperál. Most ebben a melegben a 70 henger (a hengerfej hűtőbordái közé tettem be, majd átrakom máshová) 108C, éppen a határérték alatt. Az Ebay-en vettem kőkemény 1600Ft-ért. -20-110 C között mér.

Előzmény: sons (11221)
sons Creative Commons License 2017.08.11 0 0 11221

Hali!

 

Pont ma voltam az üzletben ahol a karburátort ajánlottad.Sajnos nem volt nekik bovdenes kivezetés,így még nem vettem meg. Te hol vetted?

A hőfokmérőröl is írhatnál vmi infót.

Kösszentyű,és üdv.

Előzmény: k.f.evo (11219)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!