Üres kaszni, és fehér volt, full kifújva mindenhol.
Én barteleztem, és amúgy is régi barátom, így anyagárban úsztam meg, ha idegenként menne a dolog ilyen eljárással és minőségi szándékkal, kb 800000Ft lenne. Csak a lakk volt 57000Ft/ 5L Önjavító karcálló lakk.
Cinkbázisú füller, magnézium pigmentes festék, és semmi sem vízbázisú. A bázis felhordásához 35000Ft-ért béreltünk egy 400000Ft-os IWATA pisztolyt.
És klímatizált kamrába készült, 15 fokon van megfújva, majd óránként 5 fokot emel a hőmérsékleten a kamra egészen 40 fokig, majd leáll, és szobahőmérsékletre áll be. A kamra bérlése 25000Ft/nap.
A szerelök a legnagyobb bukta S osztály tulajként kezelnek s jo lehuznak /tisztelet a kivételnek!/ amugy ha dieselt veszel nincs vele baj vas csövel nem lehet szétverni,a benzines már kényesebb a kasznit az emelö pontoknál hátso ablak sarkok első index s a kutyacsontnál kell átnézni.
Tételezzük fel, hogy beszerezhető lenne a gyári USA SDL alá való full burkolat, amit már nem lehet rendelni sem, és amúgy kb a komplett szett kb 300ezer FT, akkor vajon lenne kereslet rá sokkal olcsóbb áron?
Megnéztem a kormány végütközését, és sajnos még el se megy odáig, durván 3-4cm hely van még. Alámászva arra is figyelmes lettem, hogy a kormány lengéscsillapítójából szivárog az olaj vagy már lehet el is tünt, de ennek mennyi köze lehet hozzá? Egyébként hosszú évekig pihent az autó, na mindegy a legvégén majd elviszem hozzád!:)
Tegnap megtréfált az autóm Pécs belvárosában. Nem akart beindulni leállítás után. Legalább tucatszor indítóztam, a végén észrevettem, hogy gyújtásra nem zúg az AC. Kiszálltam gondolkodni, mit tegyek, majd tettem egy utolsó próbát: zúgott az AC és be is indult. Azóta jó. Mi lehetett a gond?
Csak simán be van nyomva, ha nincs szerszámod hozzá (és nincs:) ) akkor egyik-másik oldalon kicsit feszegetve óvatosan ki kell mozgatni.
Erősen javasolt, hogy vedd le a kormányt, ha fent hagyod laikusként nagy szopás. Az óraegység baloldalán van egy barna kerek csatit, kihúzásnál tekergetni, billegtetni, döntögetni tilos, mert letörik a közepén a stift, és nem tudod majd, hogy megy vissza. De mivel az el mondottak alapján első szétszedésedet tekintve erre még is van 90% esélyed, mielőtt széthúznád jelöld össze :)) Óraegységben 126-nál nincs biztosíték a megvilágításhoz, csak 124-ben/től.
Köszi a segítséget Smafu, a kormány állításnak örülök, már azt hittem komolyabb baja lehet:) a műszerfal tekergetést probáltam de sajna semmi változás, olvastam olyat is hogy a műszerfal hátulján van egy biztosíték ami ha elszáll akkor a többi világítás se megy, lehet ez lenne a baj? műszerfal kiszedésnek van valami trükkje, ilyen hátra benyúlós kihúzós?
Óraegységen van a megvilágítás erösségének állítója, a baloldali tekerőt tekergetve.
Cseréld ki az ablaktörlő kapcsolót, tehát az indexkart, vagy szétvan húlva, vagy csak fizikálisan belevaló lett beletéve, elektromosan viszont nem.
Állítható a végütközés, alá mászva a kormányt tekergetve fogod látni, végállásban a bölcső két végén két kis vaslapra ütköznek a végállást állító csavarok. 17-es kulcs és egy 5-ös inbusz kell az állításhoz, de úgy állítsad be, hogy koppnál a gumi ne kapjon bele a rugóba.
Régóta figyelemmel kísérem a fórumot, de még nem rendelkeztem ilyen autóval viszont nem is oly rég sikerült kettőt is venni belőle:) úgyhogy gondoltam mostmár én is becsatlakozom hozzátok. Rögtön lenne is három bajom amit szeretnék orvosolni az egyik autón, ő egy első szériás 500-as: műszerfal, középkonzol és ablak kapcsolók világításai nem működnek, izzók jók ,olyan mintha nem kapna áramot az egész rendszer egyedül a szivargyújtó világítása működik, a kövi probléma az ablaktörlő, 1-es pozicíóban nem megy a lapát, cserébe megy a spriccni:)) 2-3-asban már normálisan megy, de ha lekapcsolom nem jön vissza alapállásba hanem ott marad ahol éppen járt.
Utolsó hiba pedig a kormányzással kapcsolatos, balra tekerésnél kb. olyan mintha csak félig fordulna, jobbra tökéletesen el lehet forgatni.