Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.28 0 0 950

Az jutott eszembe, hogy ha elkészül az autó, ki mered-e vinni az utcára. :)

Előzmény: Smafu.w126 (945)
t.zsolti Creative Commons License 2014.07.28 0 0 949

akkor ez jobban meg van csinálva mint a mostaniak.

Előzmény: Smafu.w126 (946)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 948

Igen, az, 355 :)

Előzmény: mikizoli (947)
mikizoli Creative Commons License 2014.07.27 0 0 947

Szééép, diamantblau? akkor üdv a kékek táborában:)

Előzmény: Smafu.w126 (941)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 946

Javítottam a hsz-em, nem 80ezer, hanem 800ezer :D

Előzmény: t.zsolti (944)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 945

Üres kaszni, és fehér volt, full kifújva mindenhol.

Én barteleztem, és amúgy is régi barátom, így anyagárban úsztam meg, ha idegenként menne a dolog ilyen eljárással és minőségi szándékkal, kb 800000Ft lenne. Csak a lakk volt 57000Ft/ 5L Önjavító karcálló lakk.

Cinkbázisú füller, magnézium pigmentes festék, és semmi sem vízbázisú. A bázis felhordásához 35000Ft-ért béreltünk egy 400000Ft-os IWATA pisztolyt.

És klímatizált kamrába készült, 15 fokon van megfújva, majd óránként 5 fokot emel a hőmérsékleten a kamra egészen 40 fokig, majd leáll, és szobahőmérsékletre áll be. A kamra bérlése 25000Ft/nap.

Előzmény: t.zsolti (944)
t.zsolti Creative Commons License 2014.07.27 0 0 944

köszönöm a tájékoztatást,

a 123 asomat kéne reparálni, -)))) az első nehézség a garázs.  

Előzmény: Smafu.w126 (943)
t.zsolti Creative Commons License 2014.07.27 0 0 942

képről is jól néz ki, az ajtó oldalait( falc? ) ,belső részeket is festették?

azt meglehet tudni kb mennyibe fáj?

 

 

Előzmény: Smafu.w126 (941)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 941

:)

 

Előzmény: MBw126s (940)
MBw126s Creative Commons License 2014.07.27 0 0 940

ütös lessz akár ot-re is mehet

Előzmény: Smafu.w126 (939)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 939

Közel a vég kifejlett :)

 

 

 

 

MBw126s Creative Commons License 2014.07.26 0 0 938

A szerelök a legnagyobb bukta S osztály tulajként kezelnek s jo lehuznak /tisztelet a kivételnek!/ amugy ha dieselt veszel nincs vele baj vas csövel nem lehet szétverni,a benzines már kényesebb a kasznit az emelö pontoknál hátso ablak sarkok első index s a kutyacsontnál kell átnézni.

Előzmény: Palnok Istvan (933)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.26 0 0 937

Szánj rá egy kis pénzt és vásárlás előtt nézesd át a kiszemelt autót egy típushoz értő szerelővel.

Előzmény: Palnok Istvan (933)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 936

Nincs semmi negatív, vagy pozitív hozadéka, Te döntöd el, hogy akarod e.

Előzmény: Kovacs_001 (935)
Kovacs_001 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 935

Üdv!

Egy 126-ost vajon érdemes vagy lehetséges OT veteránná tenni?Ilyenbe gondolkozom. Véleményeket ötleteket szívesen fogadok.

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 934

Urak!

 

Tételezzük fel, hogy beszerezhető lenne a gyári USA SDL alá való full burkolat, amit már nem lehet rendelni sem, és amúgy kb a komplett szett kb 300ezer FT, akkor vajon lenne kereslet rá sokkal olcsóbb áron?

Amiről szó van, kép mellékelve.

 

Palnok Istvan Creative Commons License 2014.07.23 0 0 933

Üdv!W126 vásárlásnál mi a fő szempont ami érdemess ellenörizni a nagy bukót elkerülve.

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 932

Akkor a kormánymű megy koppig, egyik irányba túlságosan el van állítva a futómű!

Ezt újra állítani, kormányt középre, és utána egy futóműbeállítás, ahol megcsinálják a finomhangolást.

Előzmény: mikizoli (931)
mikizoli Creative Commons License 2014.07.20 0 0 931

Megnéztem a kormány végütközését, és sajnos még el se megy odáig, durván 3-4cm hely van még. Alámászva arra is figyelmes lettem, hogy a kormány lengéscsillapítójából szivárog az olaj vagy már lehet el is tünt, de ennek mennyi köze lehet hozzá? Egyébként hosszú évekig pihent az autó, na mindegy a legvégén majd elviszem hozzád!:)

Előzmény: Smafu.w126 (923)
MBw126s Creative Commons License 2014.07.19 0 0 930

Nekem is ez volt a problémám s az ac reé nyáklapján 3ponton megerősitette a forrasztást 1 aotovill.szer. & azóta jó

Előzmény: Törölt nick (929)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.19 0 0 929

Köszi! AC relé lesz valószínűleg, mert az AC-t nemrég cserélte az előző tulaj.

Előzmény: Smafu.w126 (928)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 928

Vagy AC relé! Vegyétek ki, nézzétek át a forrasztásokat, stb, lehetőleg egy hozzá értő.

AC pumpán a csatlakozásokat, biztiket. Ennyi lehet a baja. Ha nem indul kocktasd meg az AC relét, ha akkor sem az AC-ét.

Előzmény: Smafu.w126 (927)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 927

AC? :)

Előzmény: Törölt nick (926)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.19 0 0 926

Szia Smafu!

 

Tegnap megtréfált az autóm Pécs belvárosában. Nem akart beindulni leállítás után. Legalább tucatszor indítóztam, a végén észrevettem, hogy gyújtásra nem zúg az AC. Kiszálltam gondolkodni, mit tegyek, majd tettem egy utolsó próbát: zúgott az AC és be is indult. Azóta jó. Mi lehetett a gond?

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 925

Kihúzós, 126-nál nincsen km óra spirál.

Csak simán be van nyomva, ha nincs szerszámod hozzá (és nincs:) ) akkor egyik-másik oldalon kicsit feszegetve óvatosan ki kell mozgatni.

Erősen javasolt, hogy vedd le a kormányt, ha fent hagyod laikusként nagy szopás. Az óraegység baloldalán van egy barna kerek csatit, kihúzásnál tekergetni, billegtetni, döntögetni tilos, mert letörik a közepén a stift, és nem tudod majd, hogy megy vissza. De mivel az el mondottak alapján első szétszedésedet tekintve erre még is van 90% esélyed, mielőtt széthúznád jelöld össze :)) Óraegységben 126-nál nincs biztosíték a megvilágításhoz, csak 124-ben/től.

Előzmény: mikizoli (924)
mikizoli Creative Commons License 2014.07.17 0 0 924

Köszi a segítséget Smafu, a kormány állításnak örülök, már azt hittem komolyabb baja lehet:) a műszerfal tekergetést probáltam de sajna semmi változás, olvastam olyat is hogy a műszerfal hátulján van egy biztosíték ami ha elszáll akkor a többi világítás se megy, lehet ez lenne a baj? műszerfal kiszedésnek van valami trükkje, ilyen hátra benyúlós kihúzós?

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 923

Sorrendben:

 

Óraegységen van a megvilágítás erösségének állítója, a baloldali tekerőt tekergetve.

Cseréld ki az ablaktörlő kapcsolót, tehát az indexkart, vagy szétvan húlva, vagy csak fizikálisan belevaló lett beletéve, elektromosan viszont nem.

Állítható a végütközés, alá mászva a kormányt tekergetve fogod látni, végállásban a bölcső két végén két kis vaslapra ütköznek a végállást állító csavarok. 17-es kulcs és egy 5-ös inbusz kell az állításhoz, de úgy állítsad be, hogy koppnál a gumi ne kapjon bele a rugóba.

Előzmény: mikizoli (922)
mikizoli Creative Commons License 2014.07.17 0 0 922

 

Sziasztok!

 

Régóta figyelemmel kísérem a fórumot, de még nem rendelkeztem ilyen autóval viszont nem is oly rég sikerült kettőt is venni belőle:) úgyhogy gondoltam mostmár én is becsatlakozom hozzátok. Rögtön lenne is három bajom amit szeretnék orvosolni az egyik autón, ő egy első szériás 500-as: műszerfal, középkonzol és ablak kapcsolók világításai nem működnek, izzók jók ,olyan mintha nem kapna áramot az egész rendszer egyedül a szivargyújtó világítása működik, a kövi probléma az ablaktörlő, 1-es pozicíóban nem megy a lapát, cserébe megy a spriccni:)) 2-3-asban már normálisan megy, de ha lekapcsolom nem jön vissza alapállásba hanem ott marad ahol éppen járt.

  Utolsó hiba pedig a kormányzással kapcsolatos, balra tekerésnél kb. olyan mintha csak félig fordulna, jobbra tökéletesen el lehet forgatni.

 

Válaszotokat,segítségeteket előre is köszönöm:)

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 921

Elkészült a második nyereg is :)

 

MBw126s Creative Commons License 2014.07.05 0 0 920

Hibatlan nem patkaott 185/55/15 60%-os  nyari gumival szep festesű csatornafedel 4db felni elado!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!