Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Eddigi Tapasztalatom szerint két esetben lehet elkoptatni hamarabb a lamellákat ennél a verziónál.
1. nagy gáz-kihúzatás, majd nagy fordulatszámnál elbénázott váltás ( nem veszed el a gázt egy pillanatra). Ilyenkor az automata nagyon sokáig csúsztat a váltáskor felpörgő motor miatt( 1-2. 2-3. 3-4-es váltásoknál)
2. sok városi megállás-indulás(gyakorlatilag leégetik a kopó részt). Itt ha nem határozott az elindulás, és a megállás, akkor itt is nagyon szerintem túl sokat csúsztat az automata
Amúgy ha valaki ráérez, akkor városban is tökéletes segítség a félautomata váltó. Csak nem szabad sokat csúsztatni. De ez a sima váltónál is igaz.
Én is a castrol 75W140-et töltöm, annyi plusszal, hogy veszek L. Moly hajtóműbe MSO2 adalékot és az olajszint megléte után elfordítom a kereket egy kicsit leesik a szint és adalékból úgy érzésre belenyomok. Én így használom.
RP04-be olajszűrőt, levegőszűrőt mit javasoltok? Hiflo, Mahle vagy Mann Filter... Hátsó szöghajtás gyári olaj előírása SAE 80 Hypoid GL4. Eddig Castrol Syntrax 75W-140 volt benne. A gyárit nem akarok beletenni. Szerintem irreálisak az árak.
Még volna egy kérdésem, a hátsó tengely anya felőli oldal lötyöghet e meghúzás után abban a kis 15mm széles perselyben, mert ha kerék nélkül min 0,5 mm-t lötyög, ezt szokták cserélni?
Üdvözlet mindenkinek! Sikerült végre vennem egy FJR-t. Tudnátok magyar nyelvű manual elérhetőséget, honnan tudnám letölteni? 2006 utáni kellene. Segítséget előre is köszönöm, András
De sh 46 , igen félautomata . Egy egész napos tréningen voltunk túl és haza felé , vissza gondolva egyszer felpörgött menet közbe és utána írta ki a kódot.
Azt olvastam a neten, hogy ez akkor van, ha a tengelykapcsoló csúszik, így más fordulatszám értéket érzékel az adott sebességhez, mint ami neki meg van írva. Magyarul tengelykapcsoló kopott.
Mennyi km van a motorodban?
As, vagy sima tengelykapcsoló? Ez azért érdekel, mert nekem az előbbi van, és az ugye "félautomata" verzió.
Sziasztok,valakinek valamilyen tapasztalat, hátsó kerék löttyenést tapasztalok, úgy tűnik csapágyak jók, jobbra kanyarnál enyhe szitálás, esetleg lehet a kihajtásnál is cserélhető dolog?
Sziasztok! Quattroman, tudnál esetleg segíteni a gyári markolatfűtès kapcsolási rajzával? Összel már nem működött, rendeltem Usa- bol szabályzó tekerőt, de ezzel sem müködik, úgyhogy máshol lesz a hiba.
Köszönöm!
Szia! Én ugyanezt a helyet szemeltem ki, egy szabványos tükörtartóhoz csatlakozik egy egyedi, a GPS-hez passzoló egyedi menetes henger. Ezzel egy számomra kedvező pozíció és dőlésszög alakult ki, tápellátást a zárható rekeszből kap.