Keresés

Részletes keresés

Kovee123 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18356

Akkor ezt a kupplungot valaki csúnyán leamortizálta.

Már ha stimmel valós, és az óra km állása. De ez csak spekuláció.

Előzmény: jim32 (18354)
Kovee123 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18355

Eddigi Tapasztalatom szerint két esetben lehet elkoptatni hamarabb a lamellákat ennél a verziónál.

 

1. nagy gáz-kihúzatás, majd nagy fordulatszámnál elbénázott váltás ( nem veszed el a gázt egy pillanatra). Ilyenkor az automata nagyon sokáig csúsztat a váltáskor felpörgő motor miatt( 1-2. 2-3. 3-4-es váltásoknál)

2. sok városi megállás-indulás(gyakorlatilag leégetik a kopó részt). Itt ha nem határozott az elindulás, és a megállás, akkor itt is nagyon szerintem túl sokat csúsztat az automata

 

Amúgy ha valaki ráérez, akkor városban is tökéletes segítség a félautomata váltó. Csak nem szabad sokat csúsztatni. De ez a sima váltónál is igaz.

Előzmény: Quattroman (18353)
jim32 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18354

220-nál sem :-)

Előzmény: Quattroman (18353)
Quattroman Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18353

150nél sem kopnak el a kuplungok normális használatban.

sajnos e szerint az AS modellekre ez nem vonatkozik

Előzmény: Kovee123 (18352)
Kovee123 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18352

Enyémben 56(2008-as), csak kíváncsi voltam, mire számíthatok. Bár igaz, hogy erősen vezető függő. Sajnos a csúsztatást tisztán ő szabályozza. 

Előzmény: nrobi61 (18351)
nrobi61 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18351

83000. Már megrendeltem az új lamellákat, várom hogy meg jöjjön

Előzmény: Kovee123 (18342)
jim32 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18350

Így értem.

Előzmény: jawalux (18347)
jim32 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18349

A gyári olaj 10e Ft/fél liter. 

2,4 dl kell bele.

20e km-re elég egy flakonnal.

Ezalatt egy láncos motoros elfújdogál 4-5 flakon 5e Ft-os láncsprét.

Mitől irreális ez? Nem éri meg?

Előzmény: nemetil (18346)
balzo56 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18348

Halihó!

 

Én is a castrol 75W140-et töltöm, annyi plusszal, hogy veszek L. Moly hajtóműbe MSO2 adalékot és az olajszint megléte után elfordítom a kereket egy kicsit leesik a szint és adalékból úgy érzésre belenyomok. Én így használom.

balzo

Előzmény: nemetil (18346)
jawalux Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18347

Szia. Hát eredetileg osztrák motor, ezért nincs magyar használati  

Előzmény: jim32 (18345)
nemetil Creative Commons License 2019.05.15 0 0 18346

Sziasztok!

 

RP04-be olajszűrőt, levegőszűrőt mit javasoltok? Hiflo, Mahle vagy Mann Filter... Hátsó szöghajtás gyári olaj előírása SAE 80 Hypoid GL4. Eddig Castrol Syntrax 75W-140 volt benne. A gyárit nem akarok beletenni. Szerintem irreálisak az árak.

jim32 Creative Commons License 2019.05.13 0 0 18345

Hát, nem tudom, a 2006-os FJR-emet magyar nyelvű manuallal adtamel. Neked nem adtak hozzá? Neten magyart nehéz lesz találni. Angolt könnyen.

Előzmény: jawalux (18341)
Quattroman Creative Commons License 2019.05.13 0 0 18344

ezeket a cuccokat hosszirányban húzza össze a tengely. (távtartó)

Előzmény: Sz.Frici (18343)
Sz.Frici Creative Commons License 2019.05.13 0 0 18343

Még volna egy kérdésem, a hátsó tengely anya felőli oldal lötyöghet e meghúzás után abban a kis 15mm széles perselyben, mert ha kerék nélkül min 0,5 mm-t lötyög, ezt szokták cserélni?

Köszi.(A motorban 70000 km. van.)

Előzmény: Quattroman (18336)
Kovee123 Creative Commons License 2019.05.13 0 0 18342

Hát sajnos hamarosan kupplung csere. Mennyi km van a gépben?

 

ÜdV!

Előzmény: nrobi61 (18340)
jawalux Creative Commons License 2019.05.12 0 0 18341

Üdvözlet mindenkinek! Sikerült végre vennem egy FJR-t.  Tudnátok magyar nyelvű manual elérhetőséget, honnan tudnám letölteni? 2006 utáni kellene. Segítséget előre is köszönöm, András

nrobi61 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 18340

De sh 46 , igen félautomata . Egy egész napos tréningen voltunk túl és haza felé , vissza gondolva egyszer felpörgött menet közbe és utána írta ki a kódot.

Előzmény: Kovee123 (18339)
Kovee123 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 18339

Helló

Nem SH 46? 

 

Azt olvastam a neten, hogy ez akkor van, ha a tengelykapcsoló csúszik, így más fordulatszám értéket érzékel az adott sebességhez, mint ami neki meg van írva. Magyarul tengelykapcsoló kopott.

Mennyi km van a motorodban? 

As, vagy sima tengelykapcsoló? Ez azért érdekel, mert nekem az előbbi van, és az ugye "félautomata" verzió.

 

Üdv!

Előzmény: nrobi61 (18338)
nrobi61 Creative Commons License 2019.05.11 0 0 18338

Sziasztok egy gyors kérdés 46-os hibakód mire vonatkozik. Ma menet közbe írta ki és nem tudtam váltani,majdnem szét szaggatta mire megáltam.

Sz.Frici Creative Commons License 2019.05.11 0 0 18337

Köszi,ezeket átnéztem, mégis kicserélem először a csapágyakat, hátha csak a porvédők jelzik , hogy még passzosan forognak.

Előzmény: Quattroman (18336)
Quattroman Creative Commons License 2019.05.11 0 0 18336

ha behúztad a keréktengelyt a helyére akkor nem.

lazítsd meg a jobb oldalon hátrafelé álló nyolcas szorítócsavart és egy 27es kulccsal húzz rá a tengelyanyára. utána a szorítócsavar visszahúz....

lóghat bent a váznál a villatengely is esetleg.

Előzmény: Sz.Frici (18335)
Sz.Frici Creative Commons License 2019.05.11 0 0 18335

Sziasztok,valakinek valamilyen tapasztalat, hátsó kerék löttyenést tapasztalok, úgy tűnik csapágyak jók, jobbra kanyarnál enyhe szitálás, esetleg lehet a kihajtásnál is cserélhető dolog?

Köszi.

bojls68 Creative Commons License 2019.05.09 0 0 18334
Köszönöm uram! Csak el akartam kerülni a fejidom lebontását. Szèp napot!
Előzmény: Quattroman (18333)
Quattroman Creative Commons License 2019.05.08 0 0 18333

sajna nem. az ilyesmihez én is elektronhuszárt hívok, bár ez még talán egyszerű eszközökkel is végigkövethető

Előzmény: bojls68 (18332)
bojls68 Creative Commons License 2019.05.08 0 0 18332
Sziasztok! Quattroman, tudnál esetleg segíteni a gyári markolatfűtès kapcsolási rajzával? Összel már nem működött, rendeltem Usa- bol szabályzó tekerőt, de ezzel sem müködik, úgyhogy máshol lesz a hiba.
Köszönöm!
globetta2 Creative Commons License 2019.05.04 0 0 18331

köszi mindenkinek!

balzo56 Creative Commons License 2019.05.03 0 0 18330

Halihó!

Én az SW tartót vettem, a tank felső két csavarjára rögzíthető.

Egy picit alacsony de megszokás kérdése a kezelése, figyelése.

Teljesen stabil, tartóba bepattan a navi hátuljában plusz csavarral is rögzítető.

Ha benne felejtem kikapni sem egyszerű.

balzo

 

 

Előzmény: panelfarmer (18329)
panelfarmer Creative Commons License 2019.05.02 0 0 18329

Szia! Én ugyanezt a helyet szemeltem ki, egy szabványos tükörtartóhoz csatlakozik egy egyedi, a GPS-hez passzoló egyedi menetes henger. Ezzel egy számomra kedvező pozíció és dőlésszög alakult ki, tápellátást a zárható rekeszből kap.

gps

Előzmény: globetta2 (18322)
Quattroman Creative Commons License 2019.05.02 0 0 18328

igen a járatos "normál" M10 menet 1,5mm emelkedésű

a japánok, olaszok M10x1,25-est használnak (Suzuki, Fiat...)

Előzmény: globetta2 (18327)
globetta2 Creative Commons License 2019.05.02 0 0 18327

Köszi!

 

A tükörtartó helye  az stimmelt,  csak a méretben nem tudtam  belőni. Az M10 es sem passszot bele,  de  az elképzelhető hogy 1,5 ös menettel volt.

Na  mindenesetre megyek  csavart venni:  Köszi még 1x!

Előzmény: Quattroman (18326)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!