Én is kb 11 éves voltam amikor ez történt sajnos. De azért még nem adom fel teljesen a megtalálását. Édesapám 27 évig járt vele. Rengeteg átalakítással amit ő maga csinált. Az egész autó az ő keze munkája. majd 1 millió km -ert ment vele. 2,2 kazánlemez volt az alja. 5 év állás után 2.indításra a saját lábán ált fel a trélerre az autó. Rengeteg emlék köt az autóhoz. 3 évesen vezettem először Édesapám ölébe ülve a Szegedi kötemetőben az autót... Szóval van emlék bőven. Kifordított felnik, stb....
Hat sok sikert es energiat hozza, en is visszavasarolnam apam Zsigulijat ha meglenne valahol, de 11 eves voltam, mikor eladta, mar biztos nincs meg. Pedig azt hiszem elsirna magat, ha egyszer begurulnek vele, hu tarsa volt ujkoratol, 16 evig.
Azt is nagyon megköszönöm! Nekem elvből fontos. Ebben az autóban nőttem fel, és nagyon a szívemben van. Privátban esetleg egy tel számot kérhetek tőled, email címet.
Ezt az autót keresem! Ha bárki felismeri, vagy tudja hogy hol van, tud elérhetőséget, akkor kérem tisztelettel írjon nekem ide: szigi@c2.hu
Az autónak Szegedi gazdája volt, Mórahalom melett egy tanyáról vették meg. Az eladó Szigethy Kálmán volt. Egy teljes garázs alkatrésszel együtt adta el az autót.
SZERETNÉM VISSZAVÁSÁROLNI AZ AUTÓT! A fenti emial címen elérhető vagyok bármikor!
Hamarosan végéhez közeledik a UNITAS TATRA kiállítás. Korábban említettem,hogy meghívást kaptunk az egyik kedves tulajdonostól,hogy az ő autóját elszállítás előtt kipróbálhatjuk,az időjárástól függően. Részleteket később tudok mondani,hogy mikor pontosan.
Ki tud felsorolni legalább öt magyar személyautó-gyártót a háború előttről? A MÁG, az ő Magomobiljaival és Magosixeivel, ugye, megvan talán mindenkinek, a Csonkát ismerjük, hiszen az a történelem része, aztán az aradi MARTA-gyár is készített kocsikat, meg nagyon kis[...] Bővebben!Tovább »
Ezekben semmi nem eredeti,minden faragott,speciális versenygépek... Hosszú évek után ismét ott lehetett volna a dobogón,akár még a legtetején is a Tatra név...