Keresés

Részletes keresés

babar34 Creative Commons License 2011.11.08 0 0 13063

Sziasztok!

 

A Suzuki központ akciót hirdet dec-20ig szervíz alkatrészekre, mint pl. szűrők, karok, lánc, lánckerék kup.lamellák, markolat stb.

persze csak ha valakit érdekel...

pl gyári légszűrő  4200 Ft.

 

üdv

babar34

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.04 0 0 13062

Előzmény: Törölt nick (13061)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.04 0 0 13061

Előzmény: Törölt nick (13060)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.04 0 0 13060

Még mindig piszkosul tetszik

2003-ra végleg bevégeztetett az óriási légszűrőházakkal csúnyálkodó, mamut méretű sportharleyknak. A tavalyi, átmeneti évben az új blokkot és igen tetszetős karcsú formát kapott XB9R Firebolt segítette át a céget a váltáson. Hogy 2003-ra ne maradjon egyedül, várható volt még egy modell megjelenése, ez lett az XB9S Lightning. Tovább »

forrás: totalbike.hu

Előzmény: babar34 (13059)
babar34 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 13059

Buellt nem ismerem, meg azt sem, meddig bírja, de ha 8 körül eléri a 200at, akkor tökös!

Előzmény: Törölt nick (13058)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.03 0 0 13058

Buellek vannak szíjjal.

Szerinted az nem elég tökös és nyomatékos?

Előzmény: babar34 (13056)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.03 0 0 13057

Csak rendszeresen olajat cserélni:-)

Meg ha beleolvasol a BMW-s topikba akkor láthatod, hogy nem ritka amikor széthullik és cserélni kell!

Előzmény: babar34 (13055)
babar34 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 13056

Mondjuk egy 650-esen még elmegy a szíj, de egy tökös Bandit nyomatékkal, vagy az új 6hengeres Bmw-n már rosszul teljesítene!

Előzmény: Törölt nick (13048)
babar34 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 13055

Az oké, de a kardánt még cserélni sem kell D:

Előzmény: Törölt nick (13048)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.29 0 0 13054

Én is így tudtam, ezért érdekeltek volna a tények:-)

Előzmény: Norbu4 (13053)
Norbu4 Creative Commons License 2011.10.29 0 0 13053

A BMW szíjat nem kell, öntisztuló,legalábbis a szervízben ezt modták egyik havernak,meg a könyve is ezt írja,de tényleg tiszta mindig....

Előzmény: daty55 (13049)
xt660r Creative Commons License 2011.10.29 0 0 13052

Ha egy mód van rá cseréltesd le még a tél előtt az olajat - jobb az a motornak.

 

A magyarázatát itt megtalálod:

 

http://motorszerelo.com/idoszakos-szerviz-olajcsere/

 

 

Előzmény: zsozso0313 (13051)
zsozso0313 Creative Commons License 2011.10.28 0 0 13051

Sziasztok! Van valakinek valami téli leállításra vonatkozó "terve"? Olajat is kéne cserélnem,de nemtudom eldönteni,hogy télire benne hagyjam a "régi" olajat,vagy cseréljem le most és úgy tegyem el télire? Valami ötlet? Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.26 0 0 13050

És mivel kell a bordás szíjat tisztítani, ápolni és hogyan? Mert erről még nem hallottam és érdekelne!

Előzmény: daty55 (13049)
daty55 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 13049

Ezt rosszul tudod, tisztítani mindent kell!

Előzmény: Törölt nick (13048)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.26 0 0 13048

Egy BMW f650 CS-es motoros cimbora 80.000 felett cserélt először csak szíjat, majd rövidre rá tárcsát is (teljesen elkopik az is).

Drága volt, de 80.000km sem kevés. És nem kell fújkálni, ha jól tudom, és tisztítani sem!

Előzmény: babar34 (13047)
babar34 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 13047

60-80ezer km után előfordul a szíj csere és nem olcsó! Az öregebb LS650 tulajok bajba is vannak, néha láncossá alakítják át a Savage-et.

Előzmény: Törölt nick (13046)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.25 0 0 13046

Pedig drágább megoldásnak tűnik a kardán a szíjnál.

Előzmény: babar34 (13045)
babar34 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 13045

például a choppereken. Kardánt szivesebben alkalmaznak egyenlőre, mint a szíj-hajást.

Előzmény: Törölt nick (13044)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.21 0 0 13044

A lánc az ezres gépeken föleg a súly miatt van. A vevökör akár százezreket is megad minden kilo sülycsökkenésért.

Ahol a súly kevésbé számít, ellenben az élettartam igen, ott kardán van, vagy szíj is nagyon elterjedt. 

Előzmény: xt660r (13043)
xt660r Creative Commons License 2011.10.21 0 0 13043

Igen rángatja - ezt próbáltam leírni lejjebb is, csak nem ennyire egyszerűen :)

A lánc jó az erős motorokra is - gondolj csak össszes ezres sportmotorra, de említhetném a Hayabusát is. A kardán inkább kényelmi/karbantartási szempontokból jó - és ez egy túramotor szempontjából (ahol a súly és a hajtáslánc hatásfoka nem annyira szempont) előnyösebb.

Előzmény: Törölt nick (13042)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.21 0 0 13042

Az egyhengeres rángatja gondolom, és ez a baj vele.

Bizonyos teljesítmény felett viszont már kardánt alkalmaznak a nagy gyártók, gondolom nem viccből, az jobban megbirkózik a feladattal, mint a lánc.

Előzmény: xt660r (13041)
xt660r Creative Commons License 2011.10.21 0 0 13041

Nem kell hozzá nagy motorerő, hogy hamar "megegye" a láncot a gép. Egy normál hatszázas sornégyes jóval nagyobb teljesítményű (75-98Le/ 60Nm) mint egy ugyanekkora egyhengeres(kb. 50Le /60Nm) és mégis az egyhengeres pusztítja jobban a láncot. Mivel sokkal "nyersebben" engedi rá a nyomatékot a sor4-hez képest.

 

Az a tesztmotor nagyon szép :)

Előzmény: Törölt nick (13038)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.21 0 0 13040

Nagyon szép!!!

De sajnos legközelebb karácsonyra megyek haza, azért köszönöm szépen!

Előzmény: babar34 (13039)
babar34 Creative Commons License 2011.10.21 0 0 13039

Volt már egy jó pár 100 paci feletti paripám és képzeld a láncnyúlás a kövekező képpen alakult szinte mindegyiknél ( aszervízben is ezt tapasztaljuk.

Az első 100-1500 km-nél még nyúlik, aztán a nyúlás megáll teljesen. Leghamarabb 15e km-nél kellet állítani a gixert (Ő volt a legjobban gyepálva). Nagy Bandit túrában 34 e km!

Az üzletben azt szoktuk mondani a vásárlóinknak, ha elkezd nyúlni a lánc, akkor kezdjenek gyűjteni egy új szettre, mert pár ezer km és vége.

Más, csak hogy békésebb legyen a hang:

Van itt egy off topic paripa, ha itthon vagy esetleg meghívlak egy tesztmotorozásra:

Törölt nick Creative Commons License 2011.10.20 0 0 13038

A kipofázásból gondoltam...

Én is azt mondom, hogy a láncot kenni kell, amiben esetleg nincs igazam, az hogy az oldallapkák nyúlnak e. Szerintem igen, ugyanis a tapasztalat az, hogy kenés mellett az erősebb motorokon a lánc is jobban nyúlik.

Előzmény: babar34 (13037)
babar34 Creative Commons License 2011.10.20 0 0 13037

Semmiképp nem akarok bunkózni, ellenben, ha úgy érezted, akkor elnézést!

Előzmény: Törölt nick (13036)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.20 0 0 13036

Én is fújom, nem mondom, hogy nem kell fújni:

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=112843875&t=9087208

 

Ha esetleg nem az O- és X-gyűrűk miatt kell kenni és tévedek , az már ok a bunkózásra?

Előzmény: babar34 (13035)
babar34 Creative Commons License 2011.10.20 0 0 13035

Fura, hogy pont nekem magyarázol, de a Te dolgod. Más is hasonlóképp tudja, mint én.

Csillagom; ebből nem pofázod ki magadat, az biztos...

Előzmény: Törölt nick (13032)
xt660r Creative Commons License 2011.10.19 0 0 13034

Kopás addig is van, amíg a kenőanyag a tömítőgyűrűn belük tartózkodik, de az jóval lassabb - mint mikor már nincs meg ez a belső kenés (sérült tömítés, stb... miatt)

Előzmény: xt660r (13033)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!