Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Már lassan 1 hónapja nem a Hajdú Volán látja el a helyi tömegközlekedést Debrecenben hanem a DKV a "szar" Volvoival !!! :( :( :(
Más: DUD-995 már hamarosan megkapja a fehér-kék flottaszínt ! DUD-997-ről annyit tudok, hogy már csinálgatják benne a dolgokat(mert van mit !!!) ! DUD-998 műszakiztatáson van és hamarosan őt is elkezdik átfújni ! :) :) :)
Az hagyján, de a lemezelése is olyan ütött-kopott mintha minden hétvégén egy rally bajnokságon indulnának vele. A csuklóharmónika felül kiszakadva, az egész csuklószerkezet nyikorog, mint valami bagzó macskakórus, a fékek szintén. Motorikusan sajnos nem tudok róla mit mondani, mert a gazdái nem nagyon terhelik neki, vagy ha igen, akkor iszonyatos módon szét lehet már esve a motorja.
A szellőzés meg sajnos olyan, amilyen, rossz. Remélhetőleg a mozgó fémlerakatok megvásárlása és felújítása után sor kerül a felújítására, bár én ezt már idén nyárra beütemeztem volna, amikor tudnak nélkülözni egy csuklós kocsit a fordából. Ne legyen igazam, de jövő nyárig szerintem nem lesz felújítva a gép. :(
A 130-ban szerintem sültkrumplisütöde működhet mert éktelen büdös olajszaga van szegénynek. Egyébként nem nagyon értem, hogy az újabb kivitelű 400-as okat mint például a 130-unk is, miért kellett ezzel az istenverte kis elhúzható oldalüvegszellőzővel gyártani, meg lehet benne fulladni. Talán lehetett volna ezeket klímával rendelni vagy mi lehet az oka? A régebbi 400-as okban viszont a legjobb a szellőzés a flottában.
AAK-237 igen Halason maradt. ADV-642 még mindig Kalocsai kocsi. HYG-663 már kb. március óta Kiskunfélegyházi kocsi. Én csak ennyit tudtam segíteni :) :) :)
Köszi az infókat. Majd lemászok érte, mert az 5 Ikarus hiányzómból ez az egyik. :)
Ha már így belementünk a témába, ezekről tud valaki valamit? AAK-237 maradt Halason? ADV-642 gondolom még Kalocsa ADV-660 még mindig Kalocsa lehet ADV-902 szintén Kalocsa (Kiskőrös külső th. ??) HYG-663 gondolom még mindig Halas
Hogy hol telephelyezik, azt sajnos nem tudom, de igen, jól tippelsz, abban a térségben szokott mozogni. Én a délelőtti órákban Kiskőrösön szoktam találkozni vele, a déli órákban pedig van neki egy Kiskőrös-Bócsa járata. Állítólag Halason is szokott bent járni.
Nem. Ugyanolyan helyi kivitel mint a 2 debreceni kocsi csak megmaradt botváltósnak. Annak idején hajdúszoboszlón utaztam vele, elég szép állapotúnak maradt meg, gondolom ott vidéken nem nagyon rongálták mint a többit debrecenben. Ha jól tudom utolsó éveiben már püspökladányban dolgozott. pár fotó http://www.phototrans.eu/15,66537,612.html
Ez speciel nem menne hozzátok mert ez GXW és ezek 1999-es gyártásúak. A 3 GXW a 441 442 443 azok elvileg a bakonyhoz mennek, hozzátok csak az 1998as GNXek mennének. info by index fórum
A 412-k most kaptak új dolgokat, így ők működnek. A 415-k közűl már csak 1,5-t kell felújítani. A 435-s meg úgy elvan. Én nem nagyon tudok róla, hogy baj lenne vele, de a többiek erről többet tudnak mondani.
Ha a Kunság Volán olcsón hozzá tud jutni ahhoz a 6 darab 260 ashoz, akkor meg is fogja venni habozás nélkül. Sajnos egyik társaság sincs olyan helyzetben ma Magyarországon - gondolok itt a Volánokra - hogy elhalasszanak ilyen lehetőségeket. Ha már azokkal a '98 as évjáratú kocsikkal 8-10 évvel idősebb kocsikat tud selejtezni, már bőven megéri.
A használtautón eladósorba került kocsikat ne vedd ide! Most nem arról van szó...azok már x+1-edik tulajuktól eladók, lepukkant autók.