Nekem 2001-es évjárat 2.2 HDI 4HP automata van immár 3. évében nálam. 180.000 körüli km. Több, mint 2 év alatti javítás költségek: 2 db fékbetét hátul, tárcsa, betét elöl, gömbfej, ékszíj és görgő csere. Olaj, stb, aut.váltó olaj csere, FAP hardveres és átprogramozott rendezése, Összesen kb 100.000 Ft-ot költöttem rá. Ja, vettem 2 db bontott első lámpát, mert fakult a régi.Azokat bontottan 25.000/2 db.
Szép, vajbőrös, elektromos naptetős, nagy színes kijelzős. Az átlagfogyi vegyesben 7.3 L finom, kultúrált használat mellett. 5 w 40 olajat használok 10.000 km csereperiódussal. A vezérlést nem cseréltettem, egyrészt láncos és nem zörög, másrészt az előző tulaj feljegyzése szerint 140.000-nél cseréltette.
Nagyon kényelmes hosszútávon, a várost nem szereti, oda nem való.
A bal első ablak kicsit elbillen oldalra és szorulva emelkedik. Rosszat eddig nem tudok mondani, nagyon szeretem, igen megbízható és méreteihez képest takarékos autó.
Nagyon köszi a választ. A navit nem is lehet sehogy magyarositani, vagy csak a fiatalabbakba? Mire kell figyelni ezzel az autóval? Már mint műszakilag.
Sziasztok. Fater ma vett egy 607 2003 2.2 HDI-t. Az lenne hozzátok a kérdésem, hogy magyarnyelvű kézikönyvet találok valahol mert a googleban nem találtam. Létezik magyar navi hozzá? Rádió kódos vagy nem kér kódot aksi csere után?
2.7 HDI-nál nem egyszer előfordul, hogy főtengelyes lesz, kenési problémák, olajpumpa miatt. Ha gondos gazdánál van, aki gyakran cserél olajat, kevéssé valószínű, de nem egy igazán jó konstrukció sajnos. Betg többet tud erről mondani (itt is, de a Citroen C5 topicon is meg található, elég sok ilyet szerelt már).
Mint mondtam a többi típust nem ismerem, az enyémmel meg vagyok elégedve. Egy telefont megér, hivjad fel a Bethlen Gábort (betg)Ő nagy spiller. Biztos többet mond mint az itt leírható véleménye.
Visszaolvastam a fórum utolsó pár oldalát, de konkrétumot nem találtam (vagy keveset olvastam vissza! :)
Az én 2.0 hdi-m is hibamentes.. lekopogom.. Igazából erősebbre vágyok.. Ez az ok ami miatt váltanék.
A 2.7-es v6-osról eddig csak jókat olvastam, itt szembesültem az első negatív megjegyzésekkel. Belerakták rengeteg autóba, nagyon sokáig gyártották. Szokásos gondjai vannak? Mármint a common rail problémák? Kettőstömegű, pumpa, injektor, turbo? Vagy valami durva konstrukciós hibája van? (pl. nem kap elég hűtést minden henger?, alul méretezett alkatrészek?)
Tudtommal ezt csak automatával gyártották, és az elektronikus lengéscsillapítóval. Ezektől jobban tartottam eddig.
A 2.2 HDI-t belerakták a 406-ba is (ezt a típust eléggé ismerem). Ott nem nagyon panaszkodnak rá, de a szokásos fent említett problémák ott is előjöhetnek.
Esetleg nem tervezi valaki értékesíteni a járművét?:) Van aktív Szeged közeli tag a fórumon?
Nem tudom a 2,7 nek mi a baja, minden cigány a maga lovát dicséri, én is. De ha visszaolvasol láthatod hogy sok embernek van róla rossz véleménye. Azt tudom hogy az én 2,2 Hdi-m egy jó széria,biztos ebben is van ami többet rossz mint jó. De egy biztos mindnek meg kell adni ami jár neki.