48604 es hozzászólásom lezárásaként.: 17 Nap telt el úgy, hogy a szerelőnél volt az autó. A problémát megoldották. Elmondásuk szerint az indításgátló letiltott egy beázás miatt. Úgy küszöbölték ki, hogy újraprogramozták a kulcsot, és eltömítették a beázást okozó apró repedést amit magasnyumásúval le is teszteltek... Szerencsémre nem volt nagy a gond. Ma este megyek érte. Köszönöm minden ötletet és hozzászólást. Mindenkinek szép napot.
Segítséget kérnék az alábbi hibára? Mi okozhatja azt a jelenséget, hogy indítás után a hűtő ventilátor maximumon forog és a STOP lámpa villog. Hideg motornál nem, de a 2. indításnál már igen. Az érdekessége, hogy csak akkor csinálja, ha a szellőzés AUTO módben van, ha átkapcsolom ECO módra a hibajel megszűnik és a ventilátor is visszaveszi magát.
Koszonom! Kozben kinyomoztattam alvazszam alapjan, AL4 van az ominozus verdaban. Szakember utmutatasa alapjan sajnos nem mertem megvenni vegul, volt/van egy kis bug a valtoval.
Egy esetleges autóvásárlás előtt kérdezném, hogy az automata váltós verziókat milyen típusú váltóval szerelte a PSA ( 2002 évj, 4 gang )? ZF, esetleg egyéb?
Illetve a középső infocenter ( nyilván csíkos, pixeles ) beszerezhető-e valahol, és mennyi az ára kb. egy bontottnak?
Tanácsot szertnék kérni az alábbi hibára. A napokban egyik indítás után a STOP felirat elkezdett villogni. Hideg volt a motor, hűtővíz, olaj, fékfolyadék szintek rendben. Egy idő után elmúlt. Ma ismét jelentkezett a hiba. Amit észrevettem, ha a szellőzést Automata módról kikapcsolom (ventilátor fokozat le, megjelenik az ECO feliret, ventilátor fokozat vissza) megszűnik a hibajlezés. Szerintem az automata móddal van összefüggésben, de mi okozhat ilyet?? Egyébként minden rendben működik (S1 2.0 HDi RHZ)