Az egyébként alap szerintem, hogy a 16 szelepes nem szereti, ha hidegen van leállítva. Nem tudom miért pontosan. Eleinte nálam is volt ilyen hiba, hogy dadogva, vagy nagyon nehezen indult ilyenkor be, de mióta figyeltem arra, hogy legalább egy kicsit legyen meleg a motor ( nagyjából álljon be a ford. a normálra, tehát ne emelt legyen a fordulatszám ) utánna már nem volt ilyen jellegű hibám.
Én nem tudom milyen összefüggés lehet ebben, mert nálam kb. 250ekm óta olyan a kaniszter teteje, hogy hol leugrik, hol visszateszem, ha éppen arra matatok, de semmi különbség nincs, még csak benzin szagot sem lehet érezni az utastérben. Nincs rángatás, torpanás...
Az első hideg beindítás után jellemzően nem, de míg nem meleg a motor és úgy állítom le. Amikor utána indulnék pár perc után, akkor már csinálja a megtorpanást. Most amióta a kanisztert leszedtem a szénszűrő házról, azóta nincs ez a probléma, csak az utastéreben néha álló helyzetben benzin és kipufogó szag emiatt.
Valaki találkozott olyan hibával, hogy mostanában sokszor megtorpan az autó első indulás után. Gyújtás le és vissza utána probléma mentes! Arra lettem figyelmes, hogy ezt akkor produkálja, ha az aktív szénszűrő csatlakoztatva van, ha leszedem a csatlakozót, akkor semmilyen hibája nincsen. Az aktív szénszűrőt milyen időközönként kellene cserélni, létezik hogy ez okozza a galibát (nedves, hideg időben és nem üzemi meleg motornál)?
Továbbmegyek: az enyémben 300000 van és pöcc-röff. Szinte minden gyári, kivéve a kopó alkatrészeket, és vezérlőt kellett három éve cserélnem.. Használom és szeretem még mindig... Jó kis autó ez...
Az én 20 éves Thalicskám is pöccre indul, minden jó rajta, csak a kipuff zörög kicsit gázadáskor. De attól még tökéletesen működik. 1,4-es benzines, már rég lecseréltem volna, de nem akar kipurcanni, annak ellenére, vagy pont azért, mert Török.
öhhmmm khmmmmm szal azé nem szereted, mert öreg korára ilyen kis apróságokkal foglalkozni kell, ami egy része juzer error........
A lányomé(khmm enyém), most lesz 20 éves már 6db ajtónyitót cseréltem rajta, noproblem, de mostmár úgy állok neki, hogy veszek rudazathoz biztosító müanyagot, mert már törnek....
Szal ne szidd a thalicsot, 20 éves garázst nemlátott, nemrohad, még a gyári kipuff van alatta, szóval szerintem egy nagyon nagyon jól összerakott igásló.
Ráadásul nekem az 1,5dci delphi befecskendezős, most van benne 175000km ,és pöccröff.
Tapasztalatom szerint az ajtónyitó motorok csatlakozója okoz ilyen hibát. Nálam is többször előfordult. Mindegyiket sikerült megjavítanom. Az ablakmosó motorjánál a beszáradt folyadék okozhatja hogy nem működik. Ha meg tudod mozgatni, szilikon spray-el befújni, újra működni fog.
Én is küzdök ilyesmivel, egyszer csak nem volt hajlandó nyitni az ajtókat az autó a távirányítóval. A központi működik, igaz a fele ajtónyitó már elromlott, csak 2 ajtót nyit.
Ha kiveszem az elektronikát a kulcsból, az immobilizer miatt nem indul az autó.
Szerintetek mit lehet tenni ezzel ? Az immobilizert kezeli az univerzáis vezérlő ? Mit érdemes kezdenem a szituációval ? Érdemes elvinni valamilyen szakszervízbe ?
Megmondom őszintén nem valami jó a véleményem a márkáról. A párom hozta magával a kapcsolatba még évekkel ezelőtt csak nem adtuk el. Most, hogy sajnos összetörte a Yarist, próbálom üzembe helyezni.
Indulni indul, ki kell cserélni 2 ajtónyitót, egy kilincset (ajtónyitó csere közben letört róla a rudazat tartó pöcök), meg kellene oldani ezt a kulcsos témát és működésre bírni az ablakmosó motort, ami az állás közben megadta magát.
Sziasztok! Ma bekötöttem egy univerzális központi zár vezérlőt mert az előző tulaj elhagyta a NYÁK ot a kulcsból. Nem találtam rajzot hozzá csak egy Cliohoz de az alapján az UCH ra kötve nem működött, úgyhogy rá kötöttem a váltó melletti kapcsolóra. Működik is ez rendben is van. Viszont akkor már villogjon is az index mert miért ne. Szintén nem találtam meg az UCH n a helyét így ment a vészvillogó kapcsolóra viszont itt jön a probléma, hiába kötöm oda csak az egyik oldalon villannak az indexek... viszont a vészvillogó rendesen működik. Hova lehetne kötni, hogy rendesen mind két oldal villanjon? A vezérlőből egy ketté osztott pozitív jön ki ezen célra. Köszi szépen :) 2006 1.2 16v.
Jogos a panasz, nincs beskálázva a thalaia hőfokmérője. Nekem közel vízszintesen áll a mutató, télen, nyáron. Télen kicsit lassabban melegszik, de amikor megmozdul a mutató már langyosat fúj.
Nincs felirat a hőfokra, ezért nem tudni, mennyi az annyi. A legalsó vonástól 10 jel van, de most télen, a 4-es fölé nem megy a mutató. Vettem egy új termosztátot, be is szereltem, majd kiderül, jobb lesz-e a fűtés. A kiszerelt termosztátot vízben melegítve, mérve a hőfokot, azt nem láttam mikor nyit ki, de 65 C°-nál zár be teljesen. Ez jó, vagy alacsony?
Kicsi a valószínűsége. A műszerfalon látszik a víz hőmérséklete, ha az rendesen felmegy 90 fok körülire, akkor jó a termosztát. Csöveket kell fogdosni. A hűtő tetején megy be a meleg és alul jön ki, ha kinyitott a termosztát. Amíg nem nyit ki, addig az alsó hideg marad. Érdemes megfogdosni az utastérbe menő csöveket is, ott mindkettőnek melegnek kell lenni.
Régebben adtál tanácsot a kocsim fűtéséről, most újból előkerült ugyanaz a hiba. Lehet hogy a termosztát túl hamar kinyit? Ezért nagyon gyenge a fűtés?
Komfort index modult szeretnék a Thaliaba, de nem tudom, hogy pozitív vagy negatív vezérlésűt kell-e vennem. Az én autómban van, imádom, emiatt szeretnék a gyerek autójába is.
2 hetes az akkumulátor. Érdekes módon csak az első indításnál csinálja. Ha leállítom és mondjuk 2 óra múlva indítom, akkor nem csinálja, csak az első napi indításnál. Van ezekben vmi klíma hőfok jeladó, vagy nyomásérzékelő?
Akkumulátor milyen állapotú? Most jártam úgy, hogy a már gyengélkedő akku beindította nehezen az autót, de pl nem lehetett kapcsolni a hátsó ablak fűtést. Második indításra már ment. Akkucsere és minden pöpec lett, még a motpr is szebben jár😁. Ha nem akksi akkor lehet jelfogó vagy kapcsoló vagy vezeték hiba.
Clióba szeretnék Thalia első fényszórókat beszerelni. 1 izzó helyett 2 izzósat. Az a baj, hogy nem tudom, hogy a H7 izzó adapterre milyen csatlakozó megy gyárilag. Nem tudja valaki a típusát, vagy egy fénykép is jó lenne, amin látszik a száma. Köszönöm!