Üdv mindenkinek!Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.kilyukadt az úszóm(2T)és azt szeretném megtudni,hogy mivel ez fekvő henger alakú, de van egy másik tipusú ami álló henger formájú,hogy bele tehetem e egyiket a másikba?Tudom ,hogy nem 1 tipus de hátha megcserélhető.Köszönöm.
értem tehát akkor lényegében megoldható ,ennek örülök :)
bár lehet van benne valami,hogy a 4T padlózat elöl a kerékdoboknál/tűzfalnál keskenyebb lenne?
na mert ugye én azért gondoltam erre mert ugye meg van minden a leveshez már csak egy kis idő,és sok-sok türelem szükséges,na és kézügyesség :)
már egy trabit kasztiztam igaz még egy nem sok minden de ennyire nem merültem bele a témába ,(a 4T amit elcseréltem azt csináltam)
mert a 2T-vel célom van a későbbiekben :)
na meg anyagilag se tudom mostanság úgy összehozni,hogy jó legyen...
tehát nekem ez a legkézenfekvőbb...
tehát ezek lennének a hibák :((( vagy elég a két küszöböt kicserélem és a lengőkar csecseket rakok újat és kész? a padlón pedig kifoltozgatom ahol olyan ?
Üdv! Persze, mindent meg lehet oldani, elvégre Boyd Coddington is így szokott autót építeni. De a Te esetedben a leves többe kerülne, mint a hús. Ennyi erővel vehetnél egy jobb álapotú Trabit. De ha mindenképp ragaszkodsz a szíváshoz, inkább a 2T elejét tűzfalastól passzíthatnád a 4T padlójához. Szerintem...
érdeklődnék ,hogy valaki csinált e már olyat ,hogy 2T trabi alatt egész a hattyúnyaktól a hátsó lengőkarok belső felfogatásáig kpl padlólemezcserét?
és ha igen ,egy olyan kérdésem lenne,hogy 4T kombi padlót szeretnék átépiteni
olyanokra gondolok itten,hogy a szélesség,küszöbhossz megegyezik e?
"ez még laprugós ami nekem van, és a két küszöb,kereszttartó,lengőpkarcsecsek a küszöbb mellett,és a padló egyes részei porrá vannak rohadva :/
azért gondoltam a kpl padlócserére mert ha ennyi flekket ráhegesztek ,hogy fog kinézni :(
de mivel adott egy gyári rohadásmentes 4T kombi kasztni gyári küszöbökkel így ennél a megoldásnál dontöttem.
a lemezt a hattyúnyaktól "hattyúnyakra ráfedve",a hátsó ülések aljáig a kerékjárati dob közepéig gondoltam cserélni,ahogy a lengéscsillapítóház van... az első hátsó ülések,tartóit kell áthegeszteni,és a "váltóalagutat megyüntetni" a 4T padlózaton.
azéret kérdem mert be van pakolva lommal a 4T és ha meg lehet oldani kiszabadítom :)
a csomagtér padlót pedig úgy gondoltam,hogy a tanknyílást a 4T padlón behegesztem ilyen bordás lemezzel amit ebböl (2T) kivágok.
ez az én elgondolásom , Meg lehet oldani avagy nem? :)
hátha olvassa vagy ismeri valaki, ma du. 2-körül a Bp. I. Corvin térnél épp mellettem vonult el egy Trabis társaság, és a poénkodások közepette az egyikük elhagyta az első rendszámát. Sajna hiába integettem, nem értették mit mondok és továbbmentek.
A rendszám: DNF-322, nálam van, a nick alatti emailen lehet jelentkezni érte. (A topicot nem olvasom)
Ő küszöb cserés ,és a hátsó lengőkarok csecsei szorulnak felújitásra/cserére
és a motorteret kell kicsit kipofozni és egyéb apróságok,visszaalakítani gyári 6V-osra ,első index,hátsó búrákat,jobb tükröt tegnap a műhelyböl szedtem össze :)
1989-böl
Ő pedig gyönyörű megkímélt állapotú :)
a belsejét kell kitakaritani szőnyegeket kimosom kiszáritom :)
nem szabad hozzá nyúlni ROHADÁSMENTES!!! :)
Mind a ketten mennek bakra, takaró alá fűtött szobába nagy a ház van hely egy jó nagy kétszárnyú ajtóméretet elég vágnom a falom, hogy beférjenek :)
Nem szeretnék tőlük megválni nincs szándékomban :)
Sziasztok! Nem bont mostanság valaki 2T kombit? Kéne róla a tető tetőkárpittal korrózió mentes hátsó ajtó és szintén rozsdamentes balos ajtó. Ha a tető oszlopokkal együtt lenne az nagyon jólenne. Válaszokat előre is köszi.
Szia Konya! Nekem is van egy Universal, az utolsó darabok egyike. Kifejezetten felújításra vettem ,mert olyan állapotban van hogy érdemes. De ha valaki korrekt árat ajánl érte, megválnék tőle. Ha esetleg érdekel, E-mail címem nyilvános.
a hátsó ülések lehajtása úgy működik(kombinál) ,hogy
az ülőfelületet egy határozott mozdulattal előre hajtani ,ezután a háttámlábol kivenni a 2 db hajtott csapot,és a háttámlát előre lehet hajtani,a csomagtartó "deszkánál" pedig van egy ki zsanéros rész a háttámla mögött azt felhajtani, és ugy lehet előrehajtani a háttámlát akadásmentesen ,ez ha meg van igen kényelmes ágyikó :D igen jót lehet ... (aludni :D )
szükségpárnafunkciót pedig az ülések előretolásával háttámlát előre hajtva :) és az ajtón is nyugodtan be lehet férni
emlékemi szerint hátrafelé lehet lehajtani. 1 - 1 kis csapot kell kihúzni ami tartja a hátsó támlát és lehajtás után másik pozicióban visstarakni, hogy fekve rögzítse.
Nemsoka szabadido autonak venni fogok egy 601 Universalt, szoval a kombi kivitelt, az lenne a kerdesem a jartasabb forumozokhoz, hogy le lehet-e hajtani a hatso uleseket teljesen vizszintbe? A csomagtarto "padlojahoz" illeszkedik-e, vagy annyira nem lehet lecsukni? Egyelore meg nagyon valogatok a jarmuvek kozul, de van egy ket szepseg koztuk.