Kb két hónapos korában cseréltem le az elsőket Championra, az eredeti egy trágya volt, azóta minden ok. A hátsóhoz nem nyúltam hozzá. A méret a lényeg, a két első nem egyforma hosszú, autósboltban összepárosítják neked. Bosch twin-t ne vegyél, pár hónap után szétszakad a kétféle gumi. Az M9 meg tudtommal csak teherautóknak fizetős.
2 hete vettem észre, hogy első ablaktörlő lapátgumik kezdenek beszakadozni.
Szombaton Pécs...alább folytatom - hazaérve vettem észre, hogy a hátsó is megadta magát 1cm tartja még!
Kérdés: cserélt valaki ablaktörlőt - lapáttal vagy csak gumit? Lehet még natúr gumit venni? Kell valami paramétert figyelni, hogy ne szívjam meg a cserét?
...Pécs. Szekszárdról átmentünk Pécsre, hát a pofám leszakadt!! Szekszárd Mohács között az útat felmarták és szélesítik. Ez szép is lenne (lesz), de könyörgöm az útmarásos szakaszon 60/40/30 km/h határ ugyanannyi mint Baja-Szeged között vagy Mohács környékén marás és útjavítás nélkül!!! Akkor meg mi a fenének a tábla?? Inkább minden autósnak adjanak terepjárót...
Időre mentünk, hát ez a kis meglepi azt eredményezte, hogy a jobb szakaszon kevés alkalommal léptem át a 100-at jobbról balra....
M9 fizetős, mert nem visz sehová... csak tehermentesíthetné a bajai hidat. Ami szintén fizetős szakasz, nehogymá a vidékit ne lehessen megszivatni! Mobil lakosság nesze neked! Útdíj, pótdíj, benzindíj tökmindegy... akkor is sz*r úton közlekedtünk és közlekedünk most is:-(((
Majd elfeledtem! Ma kirándultunk egyet, ez családunkban Húsvét hétfői hagyomány. A cél idén a Közlekedési múzeum volt. Lacsival először fővárosunkban....
Tapasztalat vegyes, hisz maga az intézmény érdekes volt, rengeteg látnivalóval, de Pest a kaotikus közlekedésével és fos útminőségével!!! Megszakadt a szívem a Thököly-n, pedig csak 50-60-nal poroszkáltunk...főleg középen a síneken! Na meg előtte kinéztünk a Normafához, hát jártam már arra is néhányszor, de lacsim épségére figyelve ebben a közlekedési káoszban sikerült kétszer plusz kilométerekhez jutni. Először mire a Balatoni útról felkavartunk oda, utána meg a Margit körútról a Vidámpark felől bekeverni a Városligetbe! Inkább, mint egy szoros sávváltás után kasztniztatni! :-)
NO de sebaj, M7 oda-vissza kellemes langyforgalomban 130-140 kényelmes utazásban tetszett a gépnek....azt hiszem inkább erre való, mint városi kavalkádba!
u.i.:Láttam jónéhány szép lacsit (köztük taxit is) szép felnikkel! Kellemes volt a látvány!
Vagy mégis álmodtam a múltkori beszélgetést? Úgy emlékszem, hogy pont itt beszéltünk erről, hogy van benne egy ilyen érzékelő. Amikor felgyűrődött aszfalton, vagy kiálló síneken megy át az ember, akkor olyan jelenséget lehet tapasztalni, mintha kihagyna a motor. Egyszer asszem a lacsi EPC-ben volt egy részlet erről a "rossz út érzékelés" dologról. Lehetett vagy egy-másfél hónapja asszem. Még jót derültem is magamban, hogy ez valami vakítás lehet, ha egy lacsi ilyen technikával bír! :-)
Ha mindez nem így lenne akkor asszem én aludtam valamely éjjel rosszul és zöldeket álmodtam.:-) Már nekem is kezd gyanús lenni, ha Te is rákérdezel erre a témára! :-)
Egyik este leszek olyan hülye és visszaböngészek, vagy átnézem a CD-t.
Szerintem meg rozsda, nagyon vékonyan, apró pöttyökben, a hőhatásoknak megfelelően. Két-három éves korára szét kell rohadnia, ez az átlag. : ( Az enyém is rozsdás volt már két hónapos korában.
Szerintem hátsó sárvédőt nem cserélnek, ha egy fikarcnyi esélye is van a lakatolásnak. Vágni kell hozzá a kasztnit, az meg nem tesz jót a szilárdságának. Szépen kilakatolják, észre sem lehet venni. Nekem is megzúzta egy állat teherautós, azt sem cserélték, de nem látszik.
Az automat a balesetes törés után szemrevételezés alapján szépen kijavították,de mivel nem találtam heggesztési pontokat kérdésem: szerintetek,hogyan állapítható meg ,hogy kérdéses elem (bal hátsó sárvédő) valóban ki volt cserélvle! Válaszotikat előre is köszönöm!
Hol lehetnek az érzékelők és hogyan szabályoznak, mert pl. amikor kiállok a szutigarázsból (~2 m szintkülönbség úgy 5 méteren tört hoszz-szelvénnyel) az nemhogy rossz utat, hanem egyenesen az autó feletti uralom elvesztését jelentené aktív kormányzás esetén. Sőt kijövet után a balra kanyar még be sem fejeződik- a fekvőrendőrön már túl is vagyok! Mind a 4 kerék a rugózás és lengéscsillapítás szite teljes úthosszát többször is megjárja. Akár egy teszpálya...
Mindenkinek kellemes hudvétot kivánok?ha már az enyém elrontotta a gép!Szombaton utolért a sárga rém....hidegen először rángatás,utána cheklámpa folyamatosan világit!Le állitás,várok 2-3 percet minden rendben!?
ui:2006-os gyártás,vajon,teljesen mindegy mikori,akkor is előfordul?Holnap irány a szerviz.
Sajna nem csak hidegen csinálja. Sőt. Én pont azt vettem észre, hogy hidegen, amíg megy a dúsító egyáltalán nem jelentkezik. Persze ez lehet attól is, hogy ilyenkor még nagyon óvatosan nyomom neki.
Ez az, ami műholdas kapcsolaton keresztül jelenti Demszkynek és bandájának a "rossz út" pontos pozícióját, és riasztja a Készenléti Gyorskátyúzó Aszfaltbetyár Kommandót. : ))))
A két dolog szerintem nincs összefüggésben. Akkor, amikor egy huppanón, vagy síneken, rossz útszakaszot döccensz át, akkor az ú.n. rossz út érzékelő kapcsol be. Meg ne kérdezd, hogy mi ez a ketyere, de múltkor infót szereztem róla, hogy van ilyen a lacsikban. Gőzöm sincs, hogy mire jó amúgy. Mellesleg ez az érzékelő nem csak egyesből kettesbe váltásnál műxik, hanem mindig.
Nos akkor elmondom nekem is van de ez a hiba akkor jon elo ha epp 1-bol 2-be valtok es epp egy huppanon megyek at vagy egy vasuti vagy villamos sinen. Kicsit ilyenkor mintha kihagyna a motor de engem nem zavar bar nem tom mitol van.
Csatlakozom ehhez a hibajelenséghez, sajna. Én is mindent tudni szeretnék róla. Érdemes ezzel szerelőhöz menni? nem fejlődhet ki ez komolyabb problémává? Esetleg Pesten megbízható szerelő valaki, aki már ismeri a jelenséget? Na mindegy, ez van, Stocz, kitartás Neked is meg Nekem is.
A jelenséget ismerem, nekem is megvan. Olyankor vettem észre gyakran, amikor másodikba kapcsolok és felengedem a kupplungot. Néha én is majd lefejelem a kormányt. :-) Nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget, mert eddig többé-kevésbé minden autóm csinálta. Talán a corsámon nem vettem észre ilyet...asszem.
Amit én megfigyeltem ezzel kapcsolatban, hogy csak hidegen, indulás után jön rá. Szerintem is üzemanyagellátási probléma ez, de úgy gondolom a többiekkel ellentétben, hogy nem a benya hiánya, hanem pont ellenkezőleg, a benya dússága okozza ezt!
Mielőtt teljesen hülyének néznétek elmondom, hogy ezt régi daciám után következtettem ki. Ott volt ilyen, amikor nem nyomtam vissza fokozatosan a szivatót és hideg motorral kereszteződésben akartam kitűzni és nagy gázt adva nemhogy felpörgött a motor, hanem befulladt. A tecnikai magyarázata ennek, hogy a hideg hengerfalon lecsapódik a benzinpára, úgymond lemossa a hengerfalat. Így nemhogy elrobbanna a benzin-levegő keverék, hanem elégetlenül távozik onnan.
Nos szerintem a probléma oka egyszerűen az, hogy a dúsító nem műxik megfelelően, nyomja a benyát rendesen ha kell, ha nem. Mintha nem lenne tökéletes a hőmérséklet-érzékelője. Ez némileg magyarázatot ad gyakori városi használatban a p300-ra, a tökéletlen égésre, a koromlerakódásra...talán még a túlzott fogyasztásra is...szerintem.
Igen. Ezek a legundorítóbb hibák. Sajna én nem tudom odaadni a gépet egy hétre egy szerelőnek sem, munkaeszköz.
A Daewoo klubban is feltettem a kérdést, ott a Sznuni azt válaszolta rá, hogy neki is megvan ez a dolog, de Ő már beletörődött, mert megoldást még nem találtak rá.