Köszi a tippet,most beszéltem egy emberrel,aki egy üveg pezsgőért ad egyet,ha már pénzt nem fogad el. Ha valakinek motorkerékpárral gondja van talán tudok segiteni. Vespa -Honda -Triumph-Ducati Mindenkinek Boldog Karácsonyt,és szép napot kívánok!
szevasztok olvastam visszafelé, de nem találom amit szeretnék, kérdésem, a váltóba milyen viszkozitású olaj kell? és milyet ajánlotok? Holott vargamunka" már mondta, de elfelejtettem, 2,6 vagy 2,7 dl kell a váltóba? válaszokat előre is köszönöm, kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok! üdv. laller
Csak tipp, de láttam már ilyet. Az antenna talp megnyomta a tetőt ( esetleg parkolóház tolatás) vagy az antennatalp tömitőgyűrű repedezett, és mellette beszivárog majd a tetőmerevítő keresztborda profilja/antenna kábel elvezeti a b oszlopba.
Hát sejtettem, h ez lesz a hiba.... Már írtam burkolat ügybe, h az 1.9 dci Megan vezérmű szíj fedelét kell rárakni mert az kemény műanyag. Kereket meg ugye, hogy meglehet csinálni :))
Ma a vezérműkereket megjavítottam,egy egészen egyszerű trükkel,és vettem egy felsőholtpontjeladót, aztán összerektam,és szerencsére nem sérültek a szelepek,most minden rendben,de az a burkolat mégf mindig böki a csőrömet.Szóval múködik a gép ujra . További szépestét mindenkinek!
Jó reggelt! Most derült ki az igazság, a kereskedő összekeverte a szíjakat,és nekem a szélesebbiket adta.Én meg kis naiv ugygondoltam,hogy 100%-ig jó rá.Hát nem!!!!!! Most már minden alkatrészt ezután tolómérővel mérek,hogy passzol-e. Most keresek hozzá,egy burkolatot is. Van valami ötlet erre vagy rakjam fel a régit? az aljából hiányzik egy kis darab.
úgy gondolom ha mindent rendben raktál fel azért szakadt ilyen hamar mert a veszítőt nem húztad teljesen hátra és ráengedted miközben igazoltattad ,így elő fordulhatót hogy a szíjtárcsa belevágott a szíj profilba ha kicsit is félre raktad fel bár utólag könnyű okosnak leni tudom de megeshet attól még. ezért nem szoktam egyből beindítani vezérlés cserekor és csak a vezérlés szíjjal indítom előszór ki tapasztalva hogy jó e a motornak.Ha elgondolkodtató érteni fogod mert ez a lehetséges egyik ok
mindenkinek kellemes és békés karácsonyi ünnepeket
szevasztok, ezt leírom: megyek a garázsba mondom megnézem a visszapillantó fűtést, bekapcsolom, a biztinél megvolt a 12 volt, egyik oldalon sem működik, vajon mi lehet? 5 perc után hallok egy hatalmas durranást, hát a hátsó szélvédő szétdurrant. Még életemben nem jártam így pedig volt már egy pár autóm. A kérdés, miért nem működik egyik oldalon sem a tükör fűtés? helosziaszevasztok
Mindenki fizet tanulópénzt, énis túlvagyok már páron... Nézd meg milyen szíjat raktál fel, mert a klímásé 6 ékes a nem klímásé csak 5 és az utolsó ékpája nincs belemarva a főtengelyszíjtárcsába meg a generátorszíjtárcsába se, ebbe különböznek csak. Ebnkt nem tudok mást elképzelni ha vadonat új szíjról van szó.
Banditba meg 6E km az olajcsere a szervízkönyvébe, a 10w40es olaj meg adott csak sok a márka. Többen pont ezt a GPS-t nem ajánlják meg. Motul5100 és hasonló nevesebb márkákra esküsznek. Látod... énis szerelő vagyok csak én autó és a motorokhoz nem értek, h melyik a jó olaj :)
Castrol gps 10/40 syntetic vagy ennek megfelelő .... mi ilyen olajat használunk, évente vagy 12000km után kell cserélni. A Traficon nincs klima,és az ékszíjat is 3X ellenőriztem legalább a vezérlésse együtt mielőtt elindítottam volna. Van még egy lehetőség talán az ékszíj szélesebb volt, de nekem minden rendben volt. Most meg teljesen kivagyok a gép miatt,mert én nem ehhez vagyok hozzászokva,hogy valamit javítok aztán nem működik. Az a vezérműtengely jeladó mennyibe kerül? Ez tanulópénz!!!!!!! Jó éjszakát
Hogy miért szakadt le a belső ék? Ha vadonat új volt akkor talán azért mert mellé raktad az alsó szíjtárcsán amit nagyon könnyű elrontani (ha nem klímás) klímásnál nem tudod rosszul felrakni mert az 6 ékes. Continental szíj meg nem tudom milyen minőség mert ugyan szerelő vagyok de siha életembe nem vettem még. Én csak Daycot használok.
Ha motor szerelő vagy lenne egy kérdésem. Van egy 1250-es 2007es Banditom milyen olajat vegyek bele? 8E km van benne :)
Minden alkatrészt kicseréltem,ujra ,de azt nem értem,hogy az új hosszbordásszíjről hogy szakadhatot le egy szál. Mindenre odafigyeltem,de ezt még állmomba sem gondoltam. Azt a burkolatot lehet valamivel helyettesíteni,vagy jó ez így? Egyébként szerelő vagyok,csak éppen motorkerékpárokat javítok, de az egészen más,mint az autó egyébként kösz az infot
A hiba mondhatni mindennapos. A kereket ügyes ember meg tudja csinálni, ha nem vagy az veszel egy újat nem olyan drága. A holtpont jeladót nemtudom hogy tudtad eltörni, de nyilván amikor lefeszítetted a kereket a tengelyről... Nekem 3 ugyan ilyen hibából 1x kellett hengerfejet levenni és az összes szelepet kicseréltem akkor (pár sorral lejjebb is így járt egy hozzászóló) egyszerű a helyzet. Veszel rá új kereket, vízpumpáz és vezérlést összerakod és körbetekered. Ha lesz kopresszió akkor mákod van (nyugodtan önindítózhatsz is, kárt nem tudsz tenni benne, max elindul :) ha nem akkor hengerfej le... Árak? Vezérműkerék 15-20e vagy ingyen :), vezérlés szett vízpumpával 35-40 környéke
Összeraktunk ma egy M9R motort ami 8nm-es területen az utolsó csavarig szét volt szedve, szó szerint értve! És úgy, hogy nem én szedtem szét. Hát meg kell hagyni a kis japán Nissanosok raktak bele némi technikai újítást, nem egy egyszerű motorról van szó, de összeraktuk. Egyetlen egy hibát vétettünk, mégpedig hogy nem volt fél Bar olajnyomás se :) Itt kellett gondolkodni és visszabontani 3-4 órát de meglett a hiba és tökéletes lett. Ebknt dugócsere volt a motorban mert elolvadt kettő benne 600E km-nél
Sziasztok! Eddig csak beleolvastam a forumba,de most én vagyok bajban. Történt,hogy eddig Japan autoim voltak, de most 2 hete vettem egy traficot,amugy nagyon megkimélt szép állapotban. Az autót gondoltam leszervizelem,vezérlés-szürők olaj,meg minden,úgy ahogy kell. Ez eddig rendben is volt,de az összerekás utá indult is rendesen,de egyszer csak zakatoló hangot hallottm a motor felöl,azonnal megálitottam. Amugy alapjáraton járt kb 20 percen keresztül. Ma levettem a burkolatot,és láttam,hogy az új Continental ékszíjról leszakadt egy szál,amit a vezérlés maga alá gyürt.Levettem a vezérműtengely hajtókerekét,és láttam,hogy az ék etört. De mindeközben a felsóholtpontjeladó is megsérült. /az én hülyeségem/ Szerintetek mennyi esélyem van meguszni hengerfejszerelés nélkül,valamint az alkatrészek árai érdekelnének. Ja és az éket lehet pótolni/felhegeszteni,utánreszelni/ vagy csak cserélni. Minden ötletért hálás vagyok. További szép estét mindenkinek!
2002-es Traficom valahol beázik. Ez nem nagy ügy normál esetben, de ez valami nagyon titkos módon. Eddig csak a jobbos öv volt vizes, de annyira, hogy ha kihúzom szabályosan csöpög belőle. Most már a vezető oldali is. Kellemetlen a dolog, mert a szőnyegek is eláztak már és ahogy melegszik az idő, olyan büdös van.hogy be sem lehet ülni. Már lebontottam az összes burkolatot az övek körül, de semmi jel. A visszahúzó autómatika elég magasan van ahhoz, hogy ne alulról ázzon. A tetőn nem találok olyan sérülést ami bevezethetné a vizet.. Teljesen tanácstalan, és elég mérges vagyok :-)
Némelyik autó rendelkezik kiegészítő fűtéssel egy úgynevezett olalykályhával.
A kiegészítő névben benne foglaltatik,hogy csak rásegítés és nem teljes értékű fűtés.
Működése:
Bizonyos hőmérséklet alatt bekapcsol és fűti a motor vízkörét,szinten tartva a víz hőmérsékletét.
Hideg motornál mondjuk 0 foknál miután elindul a motor bekapcsol a kályha is fűtve a vizet.Ez ki-be kapcsolgat mikor eléri az üzemi hőfokot és ott szinten tartogatja.
Az hogy a fűtéskapcsolót hova milyen állásba állítjuk nem befolyásolja a működését.Sőt semmivel nem befolyásolható a működése,teljesen autómatán kapcsol be ill.ki a hőmérsékleti viszonyoktól függően.
Ha esetleg valaki felfedezte hogy van az autója alján egy ilyen kályha ,és nem működik,az inkább szerelőhöz forduljon vele.Mint minden más karbantartás nélkül nem megfelelően működhet vagy egyáltalán nem működik.
Az én traficomban is gyárilag benne van és tökéletesen működik mindenféle állítgatások nélkül.Sőt most már minden autómba van kályha.
Köztudott hogy ezek buszoknak a hátsó fűtése elég gyér ,vagyis nincs is,tehát az utolsó üléssornál meglehet fagyni.
Mint már régebben láttátok én szerkesztettem bele egy hátsó fűtést,ami akkor még nem volt 100% os.íme itt a végleges forma!!!!
Szinte izzadnak hátul!!!!Sőt az üléssor is 12 cm-el hátrébb került a nagyobb lábtér miatt.
Honnan lehet tudni, hogy az előfűtés bekapcsol vagy sem ? Ha megnézitek a " sötétség hercege " írást és ott a 39. képet nekem van olyan alul, de az utastérbe semmi radiátorféle sincs. Akkor meg mire segít rá ?
Sziasztok! Én egyszer többet foglalkoztam a témával és akkor valahol azt olvastam, h. a számítógép több adatot figyel indításkor. Többek között az akksi állapotát, a külső hőmérsékletet, akkor a választókapcsolók állását (belső keringetés, ablakra...) ... és ezektől is függ h. bekapcsolja-e. Mert ugye itt elég nagy áramfelvételről van szó. Hogy ez tényleg így van-e azt nem tudom, mindenesetre én ezeket az előttem szólóhoz hasonlóan állítom be, aztán reménykedek h. megy és melegszik. Sztem a régebbi 1,9-es jobban fűt, de ez csak magánvélemény.