Igazabol aki ismeri a gepet az tudja hogy az optimalis tav ami a Q400-ast illeti 1,5 oras ut de azert 2 oras utakra is be lehet vetni. A Budapest-Zürich ut 15 perccel lett hosszabb, elleneben sokkal gazdasagosabb mint ha Fokker-el törtenne. Repültem mar Becs-Hamburg es München-Budapest vonalon is egyszer Austrian a masikon meg Augsburg Airways-el (mindketszer a fülkeben) es 1 perccel nem tartott hoszabban az ut mint visszafele a B-737 illetve CRJ-900-al. Szoval felesleges vitatkozni mert teny hogy 1,5-2 oras utakon pillanatnyilag a leggazdasagosabb repülö a piacon! Es a Malev helyzeteben ez szamit!!! Hogy mennyire megbizhato azt nem tudom de szerintem egy Q400-ast egyszerüen nem lehet összehasonlitani egy Q100/200 vagy 300-al!
Nemrég beszéltem egy szerelővel és azt mondta hogy sokkal kevesebb gond van ezekkel mint a Fokkerekkel pl..Azt mondta hogy igazából semmilyen komolyabb meghibásodása nem volt LQA-nak. Ez a wc-s dolog pedig inkább "gondatlanság" mint a gép hibája. Ezért nyugodtan berakják a 2órás ZRH-re is, sőt ahogy tudják hajtják a gépet, van olyan napja amikor zokszó nélkül megcsinál 9 utat.
Ha esetleg leirnad hogy mi fagyott szet mert azt tudom hogy nagy hideg volt az utobbi hetekben es sok minden szetfagyott de hogy te pont mire gondoltal azt nem tudom megalmodni...
Mi hir a tobbi dashrol? Vagy egyaltalan van-e meg szo roluk? Eleg borulato lettem a malevvel kapcsolatban, meg akkor is ha a szivemhez van nove ez a ceg. Igazan sajnalom, hogy ide jutott.
Szoval ha valaki tud valami frissebbet akkor irjon.