Keresés

Részletes keresés

peti81 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 244
Igazabol aki ismeri a gepet az tudja hogy az optimalis tav ami a Q400-ast illeti
1,5 oras ut de azert 2 oras utakra is be lehet vetni.
A Budapest-Zürich ut 15 perccel lett hosszabb, elleneben sokkal gazdasagosabb
mint ha Fokker-el törtenne.
Repültem mar Becs-Hamburg es München-Budapest vonalon is egyszer Austrian a masikon meg Augsburg Airways-el (mindketszer a fülkeben) es 1 perccel nem tartott hoszabban az ut mint visszafele a B-737 illetve CRJ-900-al.
Szoval felesleges vitatkozni mert teny hogy 1,5-2 oras utakon pillanatnyilag
a leggazdasagosabb repülö a piacon!
Es a Malev helyzeteben ez szamit!!!
Hogy mennyire megbizhato azt nem tudom de szerintem egy Q400-ast egyszerüen
nem lehet összehasonlitani egy Q100/200 vagy 300-al!

Eg es föld!


Előzmény: Nikecske (235)
toratoratora Creative Commons License 2009.01.22 0 0 243

18 évet dolgoztam ott.Láttam egyet,s mást.

A 100-200-300-as szériákkal semmi baj sincs.

Egyébbként ott voltam,amikor a Lufthansa az utolsó gépét vitte el.

A német góré megjegyezte,hogy ez volt az utolsó.

42 "snag" (utójavitás volt a gépen.

Előzmény: szpet84 (239)
TubolyAttila Creative Commons License 2009.01.22 0 0 242
Egy kéz a levegőben!Erre próbáltam célozni....annak akit illet.Maradjunk a Q400-ál,valóban!
Előzmény: szpet84 (239)
BJani Creative Commons License 2009.01.22 0 0 241
Mégvalami: a hülye SAS is ide hozta a Q400-at Arlandáról...
Előzmény: BJani (240)
BJani Creative Commons License 2009.01.22 0 0 240

Én már láttam Ferihegyen nem egyszer Lufi Regional Q400-ast.

Németország melyik része érhető el max 50 perc alatt Ferihegyről?

 

Picit pontosabban, kevesebb indulattal légyszíves.

Előzmény: Nikecske (235)
szpet84 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 239
Na most már nekem is közbe kell szólnom!

Nem véletlen írtam a topik nyitóba, hogy nem szeretnék itt gúnyos megjegyzéseket, és rosszindulatú pletykákat olvasni! És szerintem a topiktársak sem!

Ha valakinek csak az a célja, hogy "fikázza az új gépe(ke)t", az nyisson egy miért sza..ok a Q400-asok topikot és ott aztán lehet szapulni!

Aki egyetért velem az virtuálisan tegye fel a kezét!

Nem akartam kioktató lenni! Akit megsértettem attól töredelmesen bocsánatot kérek!!!
B767-2 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 238
Na jó, bocs,de egy bizonyos szint alá nem kéne levinni a topic színvonalát..

no comment..
Előzmény: Nikecske (237)
Nikecske Creative Commons License 2009.01.22 0 0 237
Mi az hogy ezekkel? Meg csak egy van...
A 2 oras ZRH-et meg az utasnak magyarazd, mielott kihanyja a belet..
Előzmény: B767-2 (236)
B767-2 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 236
Nemrég beszéltem egy szerelővel és azt mondta hogy sokkal kevesebb gond van ezekkel mint a Fokkerekkel pl..Azt mondta hogy igazából semmilyen komolyabb meghibásodása nem volt LQA-nak. Ez a wc-s dolog pedig inkább "gondatlanság" mint a gép hibája.
Ezért nyugodtan berakják a 2órás ZRH-re is, sőt ahogy tudják hajtják a gépet, van olyan napja amikor zokszó nélkül megcsinál 9 utat.
Előzmény: Nikecske (235)
Nikecske Creative Commons License 2009.01.22 0 0 235
Valszeg a Lufi pontosan arra fogja hasznalni amire valo. Max. 30-50 perces utakra. Nem egy 2 oras ZRH-re...
Előzmény: peti81 (234)
peti81 Creative Commons License 2009.01.22 0 0 234
A Lufthansa eppen 30 ilyen összetákolt gepet keszül rendelni plusz 30 opcioval:

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601082&sid=auJ75mkiSZ9s&refer=canada
Előzmény: toratoratora (233)
toratoratora Creative Commons License 2009.01.22 0 0 233

A Q400 kriminális körülmények között van összetákolva.

tizedrangú anyag-munka-hozzánemértés.Kik is csinálják?

 

http://www.caw112.on.ca/Manufacturing_Matters08212007.html

Előzmény: peti81 (224)
Nikecske Creative Commons License 2009.01.20 0 0 232
De pontosan ide tartozik. Mert ha nincs mibol kifizetni a munkavallalokat, akkor nagy valoszinuseggel az ujabb gepre sincs penz.

Off
Megkoszonom, ha a tovabbiakban nem hatarozod meg mi valo ide es mi nem. Majd ha a modiknak nem tetszik, teszik a dolgukat. Koszi!
Előzmény: TubolyAttila (230)
peti81 Creative Commons License 2009.01.20 0 0 231
Köszi igy mar ertem hogy miröl van szó!
Előzmény: B767-2 (229)
TubolyAttila Creative Commons License 2009.01.20 0 0 230
"Meg a jovedelem egy reszet sem kaptak meg a munkavallalok. Mar 10 napos kesesben vannak!" ez nem tartozik ide,árulkodni meg nem fogok... oN
Előzmény: Nikecske (227)
B767-2 Creative Commons License 2009.01.19 0 0 229
Én úgy tudom hogy a WC/ mosdó tartály, de azért mert nem végeztek el valamilyen előírt dolgot rajta.mármint nem a WC-n..:D
Előzmény: peti81 (228)
peti81 Creative Commons License 2009.01.19 0 0 228
Ha esetleg leirnad hogy mi fagyott szet mert azt tudom hogy nagy hideg volt az utobbi hetekben es sok minden szetfagyott de hogy te pont mire gondoltal azt nem tudom megalmodni...
Előzmény: Nikecske (226)
Nikecske Creative Commons License 2009.01.19 0 0 227
Off

Semmi koze a Q400-hoz, hogy nem tudjak kifizetni a kovetkezo Q400-at?
Ps.: szaladj a moderakhoz es arulkodj, hogy off topic vagyok.
Előzmény: TubolyAttila (225)
Nikecske Creative Commons License 2009.01.19 0 0 226
A szetfagyott darabrol beszeltem, ha tudsz olvasni...
Előzmény: peti81 (224)
TubolyAttila Creative Commons License 2009.01.19 0 0 225
ennek semmi köze a Q400-hoz...hanyagoljuk az OFF topik témákat.
Előzmény: Nikecske (223)
peti81 Creative Commons License 2009.01.18 0 0 224
Eleg sok "marha" van pillanatnyilag akinek eveket kell varnia erre a "kavedaralora"
mert a Bombardier nem gyözi a gyartast...

Üdv!
Előzmény: Nikecske (223)
Nikecske Creative Commons License 2009.01.14 0 0 223
Ahhoz elobb fizetni kellene...

Meg a jovedelem egy reszet sem kaptak meg a munkavallalok. Mar 10 napos kesesben vannak!

(remelem nem jon tobb ebbol a kavedaralobol, es ezt a romma fagyott darabot is tovabb adjak - ha lesz meg olyan marha, aki megveszi)
Előzmény: B767-2 (220)
peti81 Creative Commons License 2009.01.11 0 0 222
Köszönöm fiúk!
Előzmény: B767-2 (220)
Airbus A320 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 221
Szóval akkor majd tavasszal meg is érkezik.:)
Előzmény: B767-2 (220)
B767-2 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 220
Ha minden jól megy, jövő7en jön az LQB..
Előzmény: peti81 (219)
peti81 Creative Commons License 2009.01.10 0 0 219
Igen engem is erdekelne hogy mi van a többi geppel?
Előzmény: blenessyb (218)
blenessyb Creative Commons License 2009.01.09 0 0 218

Szevasztok.

Mi hir a tobbi dashrol? Vagy egyaltalan van-e meg szo roluk? Eleg borulato lettem a malevvel kapcsolatban, meg akkor is ha a szivemhez van nove ez a ceg. Igazan sajnalom, hogy ide jutott.

Szoval ha valaki tud valami frissebbet akkor irjon.

 

Udv,

Utas2 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 217
Hm, kerozint?
Előzmény: Airbus A320 (216)
Airbus A320 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 216
A Boeingeken FMC-t , az Airbusokon MCDU-t használnak.  A Q400-asokban és Fokkerekben mit használnak?
Dargun Creative Commons License 2009.01.05 0 0 215
Elfagyott a víztartálya, javításra vár, vagy már azalatt van.
Előzmény: gausz (214)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!