Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Köszi szépen a kimerítő válaszotokat Hentes8 és 4125.
A keveréket ugy adagolom neki ahogyan azt te is javasolod, a pihit is úgy kapja 1 tank üz. után egy kis motoszkálás mivel elég halgatni addig is. A burkolat nekem nem szúrja a szemem bár vannak kisebb gépek is.
A szöghajtás zsírja az diret erre van vagy jó az egyszerű gépzsír is?
Viszont nekem az a burkolat egy kicsit berezonál a kipöfögőnél. Meg hamar kilazulnak a csavarok, már kétszer húztam meg őket. Egyszer vásárlás után na meg már használat után is. A másodiknál már furán nézte magam elé miért lazul ilyen hamar az első meghúzás viszont nálam alapvető mivel nem bízom a gyárban és tekertem is a csavarokon 0.5-1 fordulatot is. Mindennel igy bánok Javaslom mindenkinek!
Képzeljétek találtam a pincémben egy teljesen működőképes fűkaszát. :)))))))
Picit rozsdás volt a drága, de a fanyél teljesen újszerű állapotban van, :)) meg a pengét megkellett éleznem és egyúttal lefestettem sztálin szürkére. :)))
Tudjátok olyan biohajtású amelyik kólásborral felessel meg fröccsel szokott működni.
Végül is be kell valjam tudtam hogy a pincébe van. Ezért találtam meg. :))))
Mondjuk ez a 36 000 Ft barátásgosabb ár mint a 43 meg a Metros 45 000. Szerintem ennyit megér. még én is átgondolom hogy végül melyik lesz az igazi a 32cmm-es Al-ko 4125-nél erősebb és nem dupla a burok rajta. :)))))
Bocs a gyors témaváltásért valaki esetleg tudja hol lehet 2mm-es csillag alaku fémszálas damilt venni.Már látom csillag alakut, és látam négyzet alaku fémszálast is
Már probáltam nem jó mert kúpos a műanyag alatti rész és elég hosszan lenyúlik a kasza szárán.egyszer levettem a burkolatot de mindig el akadt a bovden esetleg szig szallagal sikerülhet.Kössz a tippet ki is próbálom.
Különben lehet hogy tényleg nincs értelme de nekem tetszik. Mókás és egyedi. Meg lehet hogy ha egyszer elejted, pláne ha betonon, majd megtudod mire jó az a burkolat.
És nem lehet azt a gázbovdent kábelkötegelővel a csőhöz rögzíteni. Tudom hogy mókás de én már láttam egy két masinán gyárilag ilyet azt hittem káprázik a szemem de tényleg kábelkötegelő volt.
Szeva 4125 magának a burkolatnak nincs értelm mert a motor méretét a duplájára növeli.Az a baj hogy alatta megy a gázbovden és sehova nincs rögzitve.Ezért nemlehet le venni másrészt kényelmesen felfekszik az ember oldalán de a gép szellözésében is lehet szerpe.
A négyütemű gépek alapvetően jobbak sok szempontből. Halkabbak, sokkal kevesebb olajat és benzint használnak el, kevesebb a károsanyag kibocsájtásuk, gazdaságosabb az üzemeltetésük.
Szegény 790-es MTDket sokan szidták, szidják, valóban nem voltak valami tökéletes gépek finoman szólva sem. 2002-ben kezdte el gyártani őket az MTD, azaz vette át a Ryobitól. Most direkt megnéztem, azóta 14-szer módosították őket! :)) Lehet hogy egyszerűbb lett volna inkább kifejleszteni egy saját kaszát, mint a ryobikat árulni.. :)
Amikor kijöttek a 790esek minden bajuk volt, mindennel találkoztunk amit csak el lehet képzelni. Az utóbbi 1-2 évben viszont már nem tolonganak, tavaly alig volt garanciális gond velük. Na most ez vagy azért van, mert "beértek a fejlesztések", vagy pedig azért, mert már senki nem veszi őket :)