Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Novi1 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6368
ez igaz, de menet közben nem zárom be magam /pedig nincs klausztrofóbiám/ :-))
Előzmény: BeZe1974 (6364)
Karesz33 Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6367

Tisztelt Cartársak!

 

Ma kipróbálta az autómat egy régi barátom, aki szintén elmondhatja hogy hogy megnyergelt már néhány márkát és típust mint én, de ő nem elfogult, ami rólam nem modható el. Jelenleg egy céges Ford Mondeot hajt, és Polo-ja van a feleségének.  

A véleménye röviden:

Teljesen korrekt autó, nagyon jó a felszereltsége, és semmivel sem rosszabb mint a hasonló kategóriájú német autók. Az ár ismeretében ez nagyon pozitív szerinte, a kategóriájában a legjobb vétel.

Hát ennyi röviden. Egyébként ma beszélgettem egy FIAT os hölggyel, és elmondta, hogy a vadonat új autója rendszeresen leáll alapjáraton, 2000! Km nél olajcserére kell vinnie, és be kéne állítani az ajtókat mert nagyon nehezen csukódnak... 

Apósom IGNIS ének motorja /20 000 Km van benne / egy ideje olyan hangokat ad, mint egy békebeli orosz vekker, és nem tud CD t halgatni a PHILIPS / 60 000 volt beszereléssel /hangeszközében mert minden út egyenetlenségnél / nem kályúnál! / elveszti hogy merre is járt....azt mondták neki hogy az a baj nagyon meg van döntve a műszerfalban azért van. Erre kigumizta egy csomó befőttes gumival vizszintbe, de így sem jobb...

 

További balesetmentes közlekedést.

 

Karesz

Törölt nick Creative Commons License 2007.04.15 0 0 6366
Nem szabad elhinni a Lacetti kilóméter óráját, mert csal legalább 5-6%-ot, én GPS-sel mértem. Pont tegnap láttam az M5-ön egy fekete ötajtóst, és simán ment óra szerint 130-at, ami alig 122-123.
Előzmény: cápaFeri (6363)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6365
Az a baj ha az uzemanyag arakat szamoljuk sem eri meg. 5 ev alatt terul meg a kulonbozet annyi ido alatt a kocsi erteke is ...
Előzmény: cápaFeri (6363)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6364
Ha a kozpontit belulrol lenyomod zarja a csomit.
Előzmény: Novi1 (6341)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6363

Mindenkinek köszönöm a végsebbességre vonatkozó hasznos infókat!

Ezek szerint ha azt veszem alapul, hogy óra szerint mondjuk 185 a vége, akkor huzamosabb ideig az óra szerinti 140-nel nem teszek kárt benne, ez nem éri el a 80%-ot :-)) De ne is matematikázzunk ennyit, nekem elég az a tény, hogy ha nagyon muszáj, elmegy óra szerint még többet, mint 170, tehát valahol jól éreztem azt, hogy még van benne kb. 20 km/h.

 

Ami viszont aktuális: most jöttem meg dízel-tesztvezetésből! Tömören annyi, hogy megy, mint ááááállllaaaaaaaattttttt!!!!!!!!! Ami más: indítás után lacsitól idegen erős kerregés! :-)) Alapjárat után van egy kis lyuk, aztán meglódul! Szépen húz kb. 1700-tól végig. Ha jól emlékszem, a piros 4500-nál kezdődik. Én 4000-ig húztam neki, addig megy, mint az ökör! Figyelem! Rükverz olasz módra jobbra hátra!!! Szal kapott egy másik váltót, de a hosszú út némileg megmaradt. Amúgy menet közben nem is lényegesen hangosabb, mint a benzines.

 

A szomorú valóság: az ára magas.

Elite listaár 4.512.000,-, amiben a benzineshez képest oldallégzsákokkal van több. Ezt baráti áron nekem 4.210.000,-ért hozzámvágták volna, metálfénnyel + üzembehelyezés kb. 75.000,-

Ennél jobban megéri megvenni a Platinumot, amiben az oldallégzsákokon kívül még van gyári alufelni, utasoldali deréktámasz, hátsó könyöklő pohártartóval és hamutartóval, sebbességfüggő a szervo, esőérzékelős az ablaktörlő, automata a klíma, dönthetőek a fejtámlák. Mindez csak 66.000,- Ft-tal kerül többe, ugyanis ezt 4.577.000,-Ft-os listaáron, ill. 4.276.000,- kedvezményes áron adják most metálfénnyel + üzembehelyezés persze. 

Ami engem illet: marad a jelenlegi  1,4 benzin, ugyanis 2,2-2,7 között vannak a piacon 2006-osak. Az enyém bár újszerű állapotú, 9000 km-rel, extrákkal, de így sem adnának érte 2,7-nél többet a piacon. 1,6 millát meg bevállalni azért, hogy dízel legyen....na azt nem! 

 

Hasznos info: aki komolyan gondolja a dízelt, az várjon őszig, ugyanis majdnem tuti, hogy ha nem fogy a kívánt mértékben, akkor a bűvös 4 milla alá viszik, +lesz rá egyéb (flotta) kedvezmény is, ami most nincs!

 

Üdv!

95LE Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6362

SZIA!

Teletömve a pályán óra szerint 185Km/ó
Előzmény: cápaFeri (6356)
t-bird Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6361
Oldalszélben, széllökéses időben még a 150 is életveszélyes érzetet kelt néha, legalábbis a 5 ajtósnál.
Előzmény: LacettiLaczy (6360)
LacettiLaczy Creative Commons License 2007.04.14 0 0 6360

1,4 sedan 4személy, full csomitartó, M5 autópálya sík terep, GPS szerint 170, km óra szerint 180-185 között. Talán egy picit még egy picit ment volna feljebb, de tényleg csak kicsit. Nem erőltettem a dolgot tovább, mert észrevettem, hogy remeg a motorháztető, s ezáltal furcsa ciripelő hangot ad. Ciki lett volna, ha hirtelen felrepül a motorháztetőm. :-( Tanulság a részemre: Tényleges 150-nél többet nemhiszem, hogy valaha is menni fogok ezzel az autóval. (önjelölt Schumacher-ek meg úgyse ilyen autóval járkálnak) :-)

Előzmény: cápaFeri (6356)
Secretknight Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6359
nem tudták,mese....lejtőn lefelé 20km kifutás után,óra szerint...GPS-el sík uton kb.175-180,ha nincs ellenszél :))
Előzmény: cápaFeri (6356)
ooz1 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6358
megvan a "javítás" ;-)
chevy perfekt (ez van legközelebb a munkahelyemhez)
3 ember is jön segíteni, majd aki másodikként jött elment mást intézni. amúgy is nagy tolongás volt.
hamar lekapták a hátsó burkolatot, tanakodtak egy sort, és rájöttek hogy a kilincs szart be. ezután leszedték azt a részt amin a logo van, s így hozzáfértek a kilincshez.
a jó hír hogy nem tört el semmi, a zár is működik rendesen.
A kilincs felső részén lévő kis fém-rúd (amin mozog tul.képpen az egész) csúszott ki az egyik feléből, ezért nem volt ereje elmozdítani a zár nyelvét.
visszarakták, majd megcínezték, hogy mégegyszer ki ne csússzon egyik oldalra sem majd vissza az egész
mellesleg többet sz.ptak a műanyag takaró visszarakásával, mint a "javítással"
a végén köszöntek és visszamentek a műhelybe. :)
Előzmény: Novi1 (6344)
Sarkany Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6357

190 lenne, viszont papíron 175-öt tud

 

Volt már erről szó...

GPS-szel többször mértem már a Lacetti sebességét. A sebességmérő siet. 100 km/h alatti sebességnél 5-10 km/h-át, 100 km/h fölött 10-15 km/h-át. Ilyen egyszerű... :))

Előzmény: cápaFeri (6356)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6356

Költői kérdés: Olyan ember infójára lenne szükségem, aki már párszor megnézegette a végét az 1,4-es lacsinak. Kérdezem azért, mert amikor a múltkor végigpályáztunk Pestre meg vissza nyugis 130-140-es tempóban, akkor néha előfordult, hogy menekülni kellett előzés közben a belső sávban X5-ösök meg egyéb sváb csodák elől. Olyankor fel-felment a mutató 160-170-ig, de mintha ment volna még vagy 20-30-at, úgy éreztem. "Ammegmá" 190 lenne, viszont papíron 175-öt tud. Tiszta sor, hogy a papír mindig szerényebb értéket mutat, de gyakorlati tapasztalat is kellene alátámasztásul, hogy valóban tudja közel a két kilót. (Valahol hallottam, hogy hosszú távon nem egészséges a végseb. 80%-ánál többet erőltetni egy ilyen kis motorból)

Gondolom nem járhatok messze az igazságtól, ha a régi F-astrák 1,4 16V ecotec-kel (90LE) is tudták a 190-et. 

kripic Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6355
Bocs, persze, hogy Novi1 (6352) hozzzászólását kommentáltam...
Előzmény: kripic (6354)
kripic Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6354

Hát, ezen a'sszem nincs mit csodálkozni, a piramisjáték már csak ilyen...

Előzmény: kripic (6353)
kripic Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6353

Ó, ezzel tisztában vagyok, nem is vetettem volna fel, ha ezeket nem RENDELÉSRE - csak most, csak nekem - szerezték volna be. Annyira meg is voltam hatva, hogy csak na!

Kedves ooz1! Nem az első és a hátsó árai különböztek, hanem a jobb és bal oldalra valóké :)

Előzmény: cápaFeri (6349)
Novi1 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6352
sznuni Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6351
:D:D:D:D:D:D
Előzmény: ooz1 (6350)
ooz1 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6350
télleg ez életed legnagyobb problémája? :D:D:D:D
egyébként az alsó részükön különböznek. egyiknek egyenes másiknak ívelt a széle :o)
de becsavarozni alulról csak a hátsót tudod ;-)
Előzmény: kripic (6347)
cápaFeri Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6349

Más beszerzésből van, valszeg más árral kapták. Amúgy minden autókereskedés raktárában FIFO rendszer működik, így az egyikből még volt az előző pozícióból, a másikból meg már csak a másik pozícióból írták ki a számlára. Nem mindig kell párban a sárfogó, vannak pótlások is, ezért ha egyforma is a nyitó raktárkészlet a pozíción, különbözően fogynak a darabok.

Üdv!

Előzmény: kripic (6347)
t-bird Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6348
Mert a raktáros csak így tudja megkülönböztetni. A bal-jobbtól összezavarodik. : )))
Előzmény: kripic (6347)
kripic Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6347

Sziasztok!

 

Ma megvásárlottam az gépsárkányhoz az első-hátsó sárfogókat. A kérdésem kicsit OFF, inkább csak érdeklődő észrevételmegosztás...:

Mi a t...kömért került a jobb hátsó 57 Ft-tal többe, mint a bal hátsó? A jobbos öntőforma drágább...?. Vagy ez csak a piti magyar árképzés röhejes megnyilvánulása, merthogy (legalább is a zacsik szerint) mindegyik "Made in Korea".

Kicsit ON.

 

mindenkinek szép napot:

kripic

Komis Creative Commons License 2007.04.13 0 0 6346

Hali!

 

Köszi a tippet! Megfigyuzom..Hátsót nem cseréltél?

 

Üdv

Előzmény: bzsazsa (6339)
ooz1 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6345
majd holnap.
ma 4 után csörögtem a dugóban ülve a dunához, de csak a munkafelvevőig jutottam. mondjuk ez is elég volt, hogy megtudjam 8-16 közt vihetem a kocsit...
egyébként rájöttem hogy lehet kívülről nyitni, csak trükkösen ;-)
mindenesetre holnap zárcsere lesz. garanciában remélem. majd beszámolok.
Előzmény: Novi1 (6344)
Novi1 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6344

sorry...

a szervizeredmény se maradjon titok

Előzmény: ooz1 (6342)
ooz1 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6343
én a lanoshoz bosh-t használtam.
nem volt vele semmi baj. évente cseréltem és ennyi.
Előzmény: bzsazsa (6339)
ooz1 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6342
elhiheted hogy ezt próbáltam meg először amikor láttam hogy nem nyílik...
Előzmény: Novi1 (6341)
Novi1 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6341

Hali!

Lehet, hogy mégis kulccsal zártátok be. Addig nem nyitja a kp-zár, ameddig kulccsal ki nem nyitod újra. Egy prószát megér.

Van ennek előnye, menet közben pl: piros lámpánál való várakozásnál /jellemzően ez etnikumi eksön :((/ nem lehet kiemelni semmit a csomi-térből.

Novi  >;-))

Előzmény: ooz1 (6340)
ooz1 Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6340
mi van akkor ha nem nyílik a csomagtartó?
5 ajtós modell, nincs belső nyitó gomb :(
besz.rt volna a kp.zár motorja ott hátul?
összes többi ajtónál ok a nyitás-zárás.
(ja és nem azért mert lezártam volna kulccsal)
meló után beviszem a chevyhez, csinálják meg :@:@:@:@:@
bzsazsa Creative Commons License 2007.04.12 0 0 6339

Hali!

 

Én az Attila utcában vettem Valeo gyártmányt 2.300-400 ft körül volt a pár

nekem bejött szépen töröl csíkmenetesen.Nem ugrál az ablakon.

Üdv bzsazsa

Előzmény: Komis (6298)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!