Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bigjohni Creative Commons License 2020.02.23 0 0 213

A Sportsvan érdekel inkább vagy az 1.5tsi?

(Másodikat Sportsvant használom)

Előzmény: Benő Kemenczés (212)
Benő Kemenczés Creative Commons License 2020.02.22 0 0 212

Golf Sportsvan 1.5 TSI vételén gondolkodom. Szívesen olvasnám a tapasztalatokat.

 

Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.15 0 0 211

Kengurúzásq nincs, fura gazreakciok akadnak, de ez azóta bármilyen autóban előfordul , mióta nem bowden  köti össze a gázpedált a pillangószeleppel.

Túl új még az autó, nem tudtam minden lehetőséget kitapasztalni, de ha kiszámítható, az nem olyan nagy gáz.

Előzmény: molnartom (209)
appache10 Creative Commons License 2020.02.15 0 0 210

Nah akkor kíváncsi vagyok mi lesz ha 1-2 hónapon belül megkapom a golfom. eh xD

Előzmény: molnartom (209)
molnartom Creative Commons License 2020.02.15 0 0 209

Nekem is csak akkor csinálja ha visszahül a motor, ez nem minden esetben csak a reggeli indítást jelenti.

Nekem az ingadozás megvan indítás után akkor is ha az üzemmeleg motor áll kb 10percet. Beindítom, felmegy a fordulat 1300ra leesik 800ra visszamegy 1000-1200. így játszadozik. Én már a szoftverfrissítésben nem hiszek, nekem már 4x frissítettek. Kifogtunk egy hibás szériát és ezzel le van rendezve.

Előzmény: Topacsenkó (198)
Valaki4321 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 208

Én is tapasztalom az "ingadozást" bekapcsolás után, de mindig ugyanolyan minta alapján történik, én emiatt szerintem ez szándékos dolog és nem hiba. Illetve ez a jelenség nem egyenlő a kenguruval, az akit érintettet akkor jött elő amikor az autó mozgásban volt.

Amarton Creative Commons License 2020.02.14 0 0 207

Az alapjárat ingadozás nem egyenlő a kenguruzással.

Ha zavar vidd el szervizbe.

Nekem ugyan ez a motorkód van és nem ingadozik.

Előzmény: Topacsenkó (205)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.14 0 0 206

Írtam,  hogy hétvégén kipróbálom, hogy az alapjárati ingadozás produkál-e kenguruzást, mert ez még nem biztos, mivel soha nem indultunk rögtön indítás után.

Előzmény: Topacsenkó (205)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.14 0 0 205

Pedig hidd el, nem véletlenül írom, hogy az alapjárat ingadozik. Motorkód pedig:

Előzmény: Amarton (204)
Amarton Creative Commons License 2020.02.14 0 0 204

DPC motor kód már nem kenguruzik és a legfrissebb SW is van rajta.

Ne keverjük a "régi" DADA motorral.

Előzmény: Topacsenkó (203)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.14 0 0 203

 

Értem, köszönöm. 

appache10 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 202

Ahogy irtam az első válaszomat neki hogy Kenguruzik a kocsija. 

Előzmény: TyggeR (201)
TyggeR Creative Commons License 2020.02.14 0 0 201

az más, ez nem volt egyértelmű a leírásodból. ez a tipikus jelenség, amire elvileg kitalálták a szoftverfrissítést

Előzmény: Topacsenkó (200)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.14 0 0 200

Nem az a baj, hogy indításkor magas, majd visszaesik, hanem hogy ezt a visszaesést megelőzi egy ingadozó szakasz, amiben kb 10mp-en keresztül 800-1300 között hullámzik.

Előzmény: TyggeR (199)
TyggeR Creative Commons License 2020.02.14 0 0 199

ha a jellemzően reggeli első indítás magasabb alapjáratára és onnan való lassú esésére gondolsz ingadozásként, akkor az körülbelül a tsi motorok bemutatása óta állandó jelenség. nem hiba, hanem így működik bizonyos körülmények teljesülése esetén, felesleges szervizbe rohangálnod vele

 

ne keressetek hibát ott, ahol nincs

Előzmény: Topacsenkó (192)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.14 0 0 198

Több mint érdekes, a legjobb, hogy szervizben nem fogom tudni reprodukálni, hiszen csak a reggeli első indításnál csinálja. Felveszem videóra nekik :)

Előzmény: molnartom (194)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.14 0 0 197

Hétvégén kipróbálom, hogy mit csinál, ha indítás után rögtön elindulok. De mi úgy szoktuk, hogy beindítjuk, majd ezután betesszük a gyerekeket, kinyitjuk a kaput, lekaparjuk a jeget, mire ezekkel végeztünk, már rég beállt az alapjárat. Mindenesetre fura egy új VW-ben. A kínai fűnyíróm csinált ilyet utoljára, előtte meg a verhovina.

Előzmény: appache10 (193)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.14 0 0 196

Menet közben nem csinálta, bár soha nem is indultunk hidegen az indítás utáni pillanatban. 1,5 tsi touran DPC motorkód, manuális váltóval

Előzmény: appache10 (193)
Emi2 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 195

Katalizátor előfűtés?

Előzmény: molnartom (194)
molnartom Creative Commons License 2020.02.14 0 0 194

Üdv. Igen ingadozik és közben úgy jár mintha a gyújtás is kihagyna. Régen a ladánál tapasztaltam ilyet,de annál legalább tudtuk mi a gond.

Előzmény: Topacsenkó (192)
appache10 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 193

Ahogy néztem a topikot régen pont erről volt szó, Kenguruzik a kocsid akkor neked is, gondolom manuális váltód van?! Melyik tipusú kocsid van?

Előzmény: Topacsenkó (192)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.14 0 0 192

Üdv. Az alapjárat másnál is ingadozik hidegen? Kb 30mp-ig, utana beáll.

zéé72 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 191

Tudtommal kb.6éve vez.szij van már a tsi motorokba, a lánc "nagyon" nem vált be.

Előzmény: MPR.RPM (188)
fepeti001 Creative Commons License 2020.02.06 0 1 190

Sziasztok, a napokban már betettem ezt a linket, tényleg érdemes átszaladni, nagyon informatív.

 

 https://motor-car.net/vw-engines/item/20037-vw-ea211-evo

Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.06 0 0 189

Szíjas.

Előzmény: MPR.RPM (188)
MPR.RPM Creative Commons License 2020.02.06 0 0 188

Üdv!

 

Ez szíjas vagy láncos motor? (ha már volt akkor elnézést)

LacEA211 Creative Commons License 2020.02.05 0 0 187

Hi!Nem kell nagyon melegíteni álló helyben.Beindítod,azt míg bekötöd magad,kb 1perc és indulhatsz.Csak hogy eljusson az olaj mindenhová.Persze csak lightosan.Leálításkor sem kell járatni.Van ezekbe már egy kicsi elektromos szivattyú,hogy ha melege van akkor elkeringeti a vizet a turbótól.A turbó tengelyét is hűtik.

Előzmény: zéé72 (178)
www.octinfo.com Creative Commons License 2020.02.05 -1 0 186

Olajos topic-ban egy Castrol-os mérnök írta sok éve, hogy nyugodtan lehet az autó szerviz intervallum kijelzőjére hagyatkozni, az olaj bírja a meghosszabbított (rugalmas) intervallumot is. Ami VW-nél akkor is 2 év vagy 30e km volt már.

Előzmény: Topacsenkó (183)
fepeti001 Creative Commons License 2020.02.04 0 0 185

Szia, azt gondolom, ez az olajcsere kérdés inkább hitbéli, mintsem szakmai kérdés. Ki miben hisz. Van, aki 10 ezernél, más 15 ezernél cserél. Miért? Csak. Mert.

Régen ötezrenként cseréltünk, aztán később sokan a 10-15 ezret sem tudták elfogadni.

Én egyet tudok, berlini ismerősöm  1.4 TSI Golfját, 330 ezer futással, kizárólag az esedékesség szerint márkaszervizben szervizelve használja. Semmi gondja nem volt az autóval, ami az olajra lenne visszavezethető. Mikor említettem neki a gyakoribb olajcserét tágra nyílt szemmel kérdezte, hogy minek? Ezért van az intelligens esedékesség jelző.

Persze, nyilván az ellenkezőjére is lehet példát találni.

Előzmény: Topacsenkó (184)
Topacsenkó Creative Commons License 2020.02.04 0 0 184

A szia lemaradt, elnézést.

Előzmény: fepeti001 (182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!