Nem a Szent háromságról van szó. A teremtményről és a teremtőről van szó. Voltál már temetésen tehát láthattad amit a Biblia ír, hogy az ember és állat egyformán végzi. Tehát ebben nincs köztük különbség. Csak abban van hogy a feltámadás az embernek lett ígérve.
Nem volt bűnös teste, csak gyengeségeinket vette fel. Tehát érzett éhséget, szomjúságot,fájdalmat. Mivel ezeket érezte, követhetett volna el bűnt, de ellenállt ezeknek.
"Ilyen alapon egy állatot is feláldozhattak volna, hiszen az szándékosan képtelen bűnt elkövetni."
Megint kisiklott a gondolkozásod, olvasd:
"mert nem lehetséges, hogy a bikák és kecskék vére elvegye a bűnöket." (Héb10:4)
"A hangsúly a Teremtőn és a teremtményen van."
De csak nálatok, mert ezzel is a szentháromságot akarjátok igazolni.
A Biblia szerint a tökéletes emberen van a hangsúly:
"Az első ember, Ádám, élő lélekké lett.” Az utolsó Ádám életadó szellemmé lett." (1Kor15:45)
"Mivel ugyanis ember által van a halál, ember által van a halottak feltámadása is.22 Mert ahogy Ádámban mindenki meghal, úgy a Krisztusban is mindenki meg fog elevenedni." (1Kor15:21,22)
Isten megjelent testben. Ezt nem lehet érteni csak egyféleképen. Nyílván ha nem ölt emberi testet, akkor a tökéletlen ember élve nem tudta volna a dicsőségét túlélni.
De az már filozófia, hogy csakis Isten lehet a megváltó, pedig nem így van. A tökéletes emberen van a hangsúly (és ne azon, hogy a megváltónak az Istennek kell lennie), hiszen Ádám is tökéletes emberként követett el bűnt.
A Biblia nem állíthat ellentéteset, tehát az 1Tim3:16-ot rosszul érted, hiszen a Ján1:18 egyértelműen kijelenti, hogy Istent nem látta senki. Hogy miért ? Olvasd el a 2Móz33:20-at.
Semmilyen halál, de főleg az áldozati halál nem filozófia. Az I. Tim.3:16 szerint Isten megjelent testben, ezért sokan láthatták. Abban igazad van hogy ehhez emberi testet kellett felvennie.
A Teremtő nem áldozta fel magát, hiszen őt nem látta senki (Ján1:18) A Fia lett váltsággá, hiszen ehhez tökéletes emberként kellett meghalnia, hogy kiegyenlítse Ádám bűnét.
Ezért nevezi Jézust utolsó Ádámnak Pál apostol (1Kor15:45).
Jézus bűn testének hasonlatosságában élt közöttünk ahogy a Biblia írja.Kettős természete volt, egy isteni és egy emberi. Az úgynevezett pogány vallások gyakorolták és eldugott helyen még ma is gyakorolják az emberáldozatot, vagy más teremtmény feláldozását az istenek kiengeszteléséért. A kereszténység annyiban gyökeresen más hogy itt a Teremtő adja életét a teremtményekért. Ha ez nem így van, akkor semmiben nem különbözik a kereszténység más vallásoktól.
Ez is csak egy filozófia. Jézusnak -mint teremtménynek- a halála tökéletes áldozat volt, nem kell ehhez Istenné erőltetnetek. Bőven elég ehhez az, hogy Jézus tökéletes testi és szellemi állapotban volt. Ha csak mint Isten kellett volna tökéletesként meghalnia, akkor nem kellett volna emberként megszületnie, mert ennek nem lett volna értelme.
Szúrt sebeket és súlyos fejsérüléseket okozott a borzonti B. D. és fia két fiatalnak, akikre december 13-án este támadtak rá lándzsával. A 24 éves Ö. L. könnyebb sérüléseket szenvedett, míg 14 éves unokaöccsét a marosvásárhelyi kórházban kellett kezelni.[...] Bővebben!Tovább »
"Ha ilyet írsz, akkor azt állítod hogy az Úr Jézus teremtmény, mint mi."
Azért mert Jézus teremtmény, még nem ugyanolyan, mint mi. Ez kb. olyan, mintha a növényi teremtményről állítanád, hogy egyenlő az emberi teremtménnyel.
"Ha teremtmény lenne akkor nem adhatta volna értünk az életét, hiszen az nem is az övé ebben az esetben."
Ez vakvágány. A váltságnál a tökéletességen van a hangsúly, nem a teremtettségen.