Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Jankó szeptemberben lesz 14 éves. Rendszeresen kaszál. Leginkább az általa bevállalt külön melókat, egyedül. Azért nekem is segít néha :-))) (természetesen megfizetve )
Egy már van,minek kettő?Kettővel még nem tudok kaszálni egyszerre,bár az lenne az igazi.Az egyik elöl nyírna,a másik meg a hátam mögött.Csak akkor oldalazva kellene haladni. :-))
Jól van ,na.A gyerek csak haladósan akart kaszálni.Nem Te mondtad,hogy mennyiségi munkát végzünk?Egyébként mennyi idős a fiad?Elbír a 350-es rettenetes erejével?Inkább add oda neki a Solo-t,úgy is az való gyerekek kezébe. :-)))
Hét végén kaszáltunk a fiammal egy laza 8700 nm-t. A fiam a saját FS350-nel (neki adtam az egyiket ), én meg a SOLO-val. Jankó fiam megküzdött a szamárkóróval, mondom neki, add ide a masinát, megmutatom. Egy darabig nyomattam a 350-et, aztán vissza a SOLO-hoz. Ahogy vágok, figyelem a hangját, némán, ezt is úgy megfogja. Aztán alapjárat, és megnéztem a damilt. Kb 10 centivel volt hosszabb . :-)
Há mér?Csak 238 hektárt vágott idáig.Tegnap mikor megláttam egyből te jutottál róla eszembe,na mondom most Gypsy veri a fejét a falba miért siette el a Solo vásárlását?:-))
Inkább 1:33-al járasd be, aztán 1:40-el használd, csak ne arol 2T-vel, hanem vmi legalább félszintetikus, modern olajjal.
A bejáratásról sokat olvashatsz a fórumon, használd a keresőt, csak beírsz egy szót és az adott topicban kiad minden hozzászólást, amien használták azt a szót.
Hát, azért változott picit :-) A fordulat a duplája lett, Membrános Walbro, Zama karbi, krómos, nikasiles henger, szóval közben volt kicsit ezmegaz . :-)
Én még Riga12, Verhovina,Komár,Simson motorokon nőttem fel,és ezeket ugye akkor még házilag szereltük, egymást okítva.Gondolom azóta nem sok mindenben változtak a két ütemű motorok? De komolyra fordítva,már nem igazán szeretek bütykölni ilyen motorokat.
Különben arra gondoltam, megcsinálom a kölök biciklijére motornak. Hátul csomitartóra felrakom keresztben, leszedem a szárat, felteszek rá egy legkisebb lánckereket, amit alul a bicikliről leszedek, a helyére meg felteszek egy első, a pedálnál levő nagy lánckereket. Tök buli lesz :-)))
Akkor ezek szerint még a 30 is sok volt érte.De azért elnézem hogy sokan hírdetnek hogy ez eredeti Német meg Angol 40 ezer ft.Na most neki is min. 20% haszon rajta, akkor mennyiért veszi meg? A jó minőség odakint is DRÁGA! Én ezért akarok jót venni hogy 5-10 évig csak használjam.
Nyavalyát ! Nem adnék érte egy rohadt ruppót se ! Egy ismerős vette 30-ért, aztán, amikor vicsorogva a feje fölött forgatta, hogy eldobja a p...csába, mondtam, adja nekem. És tényleg ! Azóta van ilyenem.Már írtam, hogy az első indításnál a 2mm-es gagyidamil letörte a szálvágót. Lityeg-lötyög minden darabja. Szétesett a berántója, a csodakarbi miatt olyan az alapjárata, a teljesítménye, ahogy tartod. Ejtőtartály, úszós karbi. És a kedvencem, BENZINCSAP van rajta !!!! :-))))
Nem akarom a hitvány kaszádat védeni : ))) ,de háti motoros permetezőnek is tud lenni olyan betyár úszós karbija, hogy no, igaz azt nem csóváljuk úgy, de azért nem igazán csak vízszintes helyzetben van és üzembiztos, sőt x fokozatba szabályozza a a karbi(!) a fordulatot.
Ennek legalább van valami teljesítménye, mert a többi CSAK négyütemű, ami a környezettudatos gondolkodáson kívül csak többletárat jelent az úgyis kisteljesítményű kaszához.Ha akar valaki venni egy komoly kaszát ,sok melóhoz, akkor úgyis beruház, akkor legalább halk , meg kisebb rezgésű gépe lesz!