Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BiharyG Creative Commons License 2011.01.08 0 0 3137

Csak jeleztem, h gyárilag nincs ilyen áttétel egy Traficba ami akár vontatmánnyal együtt is lehet hivatalosan 3600kg.

 

Az enyém össztömege 3040 kg, vontathat 1920-at, az összesen 4960 kg. De nem is akarok hosszú váltót... :)

Előzmény: vanyek82 (3136)
vanyek82 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 3136

Én azt írtam, h simán megy 200-at a gyári helyén vagyis egy Megan-ban vagy Lagunában, ami sokkal kisebb és alapból 130lovas az ottani 1.9dci (ami ugyan az csak az elektronika más) az adatok alapján, h 140-el mész 2900-on 5-be és ott rakod a 6-ot biztos vagyok benne, h az van a váltóba amit írtam. Mielőtt félreértenéd nem kekeckedésből írtam ezt, mert nekem aztán mindegy, h milyen váltó van fenn Neked, tőlem aztán rakhatsz fel wartburg váltót is ha az JÓ neked. Csak jeleztem, h gyárilag nincs ilyen áttétel egy Traficba ami akár vontatmánnyal együtt is lehet hivatalosan 3600kg. A lényeg, h ha Neked így jó és így is marad sokáig akkor nincs baj.

Előzmény: csipike01 (3135)
csipike01 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 3135

No kérem: Első tapasztalatok a hosszú fokozatú váltóval:

 

Érzésre írom, tegnap futottunk egy Gyöngyöst, Csipesz meg csak vigyorgott mellettem.

 

Az 1-es kb olyan, mint a régivel az 1-2 közötti fokozat

2. ezzel kanyarodsz a régi 3 helyett

3. ezzel kell közlekedni városban ( Érzésre a régi 3 nak felel meg) .minden erőlködés nélkül -ha a megszokott motorhangot veszed alapul -simán mész 60km/h-t városban :-)

4. hosszabb mint a régi

5. országútra való. Meg ezzel éred el autópályán az utazó sebességet. A régi 6.- hoz képeset is hosszabb, kb 100 fordulattal Ha lépsz neki, gyorsul szépen. 140 nél a fordulat 2900

6. Ez meg a régi 6. után mint ha 7. lenne. Sebességtartásra jó, én 140-nél kapcsoltam. Ezen vigyorgott Csipesz. Motorfordulat 140-nél 2400. Ez volt az utazótempó.

Itt az autó már csak nagyon gyengén gyorsul.

Halkabb lett az autó, mert a motor sem pörög annyira, a fogyasztást még nem igazán tudom, de ahogy néztem, ésszel vezetve kevesebb lesz.

Belegondolva a differenciálmű más áttétele lehet a dolog lényege.

 

Meg kell szokni, (teljesen más lett az autó) mert simán tudsz a megszokott motorhang alapján gyorshajtani!! 

 

Amit Vanyek írt, hogy lehet menni vele 200-at, felejtsétek el. Nem lehet. Max egy 2.5-össel. 1.9-cel nem. Adódik ez a légellenállásból illetve a motorteljesítményből. A nagyobb végáttétel miatt nem bírja a motor leküzdeni a légellenállást. (értem ezt a mostani 5. fokozatra)

Nem próbáltam, de érzésre sem menne.

 

A 170.000 "receptköteles"?

Ha a kuplungot is ő hozza, lehet, hogy felújított? Kéri a cseredarabot?

 

Ja: Ha valakit érdekel, a régi kuplungszerkezet és tárcsa elvihető, még simán föl lehet rakni. A szerelőm is azt mondta, hogy csak a kinyomót cseréljük, de én ragaszkodtam a teljes szerkezet cseréjéhez.

 

Felhajtott antennával én is álltam már be a garázsba! :-)) A talp + árbóc ha jól emlékszem együtt volt 15.000,-HUF ráadásul gyári. (Nem Opel szervízben.)

Nekem kb 5 cm van a bejárat és az autó között. Meg oldalt is. Ráadásul lejtő, havas időben élmény beállni.

Előzmény: llaller (3121)
starex Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3134

Üdv,ha gondolod hívj fel,talán tudok segíteni06203271081

Előzmény: vargamunka (3133)
vargamunka Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3133

szia 

így van csak ha tudod hogy mennyi meló egyből szedtem volna le a hf-et holnap még kérlelem  és utána béleldőlők a kardomba mert egyre szimpatikusabb a kardhegy :)

Előzmény: vanyek82 (3132)
vanyek82 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3132

Nyilván a vezérlés felöli :) Én már vettem hengerfejet ez miatt mert nem jött ki... Ma 15 perc alatt kijött a 2.0dci-ből a 4 porlasztó, abba kicsit jobban megoldották a berohadás elkerülését

Előzmény: vargamunka (3131)
vargamunka Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3131

sziasztok !

találos kérdés :-)

Na melyik befecskendező nem jön ki ????második napja sámánkodom és kérlelem és nem :)

vargamunka Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3130

szia 

nem volt alkalmad folytatni a múltkori telefont remélem nem lett nagy baj :-)

kicsit jég van nálunk

Előzmény: Szokecigany (3128)
vargamunka Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3129

szia apafej 

mesélj valami jót mert látom nem igen kedvez az élet autó ügyben :-)

ja hívj fel holnap ha gondolod a kinyomó véget ... más azért nem épp a Karibb -Tengeren hajózóm :-)

Előzmény: llaller (3127)
Szokecigany Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3128

Pontosan, már sokadjára,de most legalább teljesen ketté tört.

Előzmény: llaller (3123)
llaller Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3127

szevasz vargabácsi rég vótá ittend

Előzmény: vargamunka (3126)
vargamunka Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3126

 szia 

nincs is szebb mint Németbe vinni a váltót garanciába ha rossz :-)

Előzmény: Törölt nick (3119)
vargamunka Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3125

sziasztok 

látom van élet a a fórumon :-)

vanyek82 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3124

Nakérem! Ma egy újabb áldás érkezett :S Mégpedig az egyik M9R motorunk vagyis 2.0dci Trafic azt mondta, h 507E km elég volt neki és eltör a 16 szelephimbából 12-t mindenféle ok nélkül. Nagyon csúnyán szétverte a hengerfejet, a kár nem kicsi forintálisan és munkaügyileg egyaránt.... 1 hónapon belül 2db M9R motort szedek atomokra. Az 520E km-t bírt ez 507E

llaller Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3123

szevasz te is betolattál antennástol a garázsba, én úgy amortizáltam le az enyémet

Előzmény: Szokecigany (3120)
llaller Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3122

már csak egy van azt is lefoglalták a hahun, köszönöm a válaszodat, jelen helyzetben a nyíregyházi a legkedvezőbb le is rendeztük a szakival, de hogymi a f........szért ilyen drága a csereváltó mindenhol, komplett 1.9-es motort meg tudok 250-ért hol itt az arány? Azt szokták mondani hogy azért ennyi az ára mert ennyiért is el lehet adni.

Előzmény: vanyek82 (3118)
llaller Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3121

szevasz közbn én is felhívtam néhány címet, kínáltak 350.000ft-ért németből garanciával váltót, máshonnan 220.000-200.000ft-ért. a végén felhívtuk a nyíregyhází embert,azt mondja, garanciát a felujított váltóra ad, nekem 170.000ft lesz+ a kuplungszerkezet amit én kértem, ráadásul pesten lesz vasárnap, úgyhogy ott találkozunk vele. Az enyémben elhasználódott minden. Én is a hosszúfokozatút kértem.

Előzmény: csipike01 (3116)
Szokecigany Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3120

Sziasztok

 

Gyári antennája nincs valakinek elfekvőben?

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3119

Sziasztok!  Ha valaki esetleg Németben jár, talál váltót trafichoz   1250€ az ára   1 év garanciával telefonszám:   +49 177 4889402      

vanyek82 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3118

Mint írtam komplett véltóm nincs csak bontva, és nemtudok összerakni egyet mert mindbe szar a nyelestengely. Használtautó alkatrész rovatába 2-3 napja volt fenn 2db 6-os váltó is traficra 150Eft-ért! Nézd meg azokat, mást nem tudok mondani

Előzmény: llaller (3115)
bsasa Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3117

A váltókkal SEMMI probléma sem volt. (kerékcsapágy,ablaktörlő kapcsoló,szélvédő cserék)

Most úgy néz ki váltás lesz.Tranzitok lesznek. Még csak az egyik lett lecserélve de eddigi tapasztalat szerint:lassabbak,többet fogyasztanak és kényelmesebbek.

Előzmény: vanyek82 (3107)
csipike01 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3116

Összeállt a gép. Szokatlan még, a kupplung is puhább, lentebb fog, a váltónak nincs hangja, a motor is alacsonyabb fordulaton dolgozik.

Ma futok vele egy Gyöngyöst, aztán meglátom, milyen a hatodik és a nyomaték.

 

llaller!

 

Borbély József

Nyíregyháza

a telefonszámot lentebb már írtam.

 

Meglepődnél, milyen raktárkészlete van.

Csak ezzel foglalkozik, garanciát is ad, a használtat meg leviszed és adja a cseredarabot.

Az árat ott lent mondja meg.

Egyet tudok: Új váltó 550.000,-Ft

llaller Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3115

szevasztok kellene nekem egy váltó elfogadható áron, a rossz váltó már lennt van, nem tudok utána járkálni, mert most 2 naponta járunk svájcba egy 4-es espaceval,most értünk  haza, holnap hajnalban megint megyünk kp-vel fizetnék egyből 1,9dci 101 le 2002-es

"vanyek" látom képben vagy váltótémában is, te milyen rugalmas megoldást javasolsz? Ha pécsre kell menni az se probléma.

llaller Creative Commons License 2011.01.07 0 0 3114

köszönöm a választ

Előzmény: csipike01 (3096)
vanyek82 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 3113

Hát igen... egy jó villamosságszerelő mindennél többet ér! A mai autóknál a fizikai szerelés kb 40%-ot tesz ki, a maradék 60 az már a villamosságszerelő dolga sajnos. Én bevalomm, ahoz nem értek semmit

Előzmény: BiharyG (3112)
BiharyG Creative Commons License 2011.01.06 0 0 3112

A hibajelenség: piros lámpánál állva elkezdett ugrálni a km-óra, majd 0-n maradt, és onnantól menet közben sem mutatott. Szintén nem ment a km-számláló és a taxióra, valamint 2700-as fordulat fölé nem pörgött fel a motor (álló helyzetben ez rendben is van, műszakin szidták is a zöldkártyások, de menet közben azért nem normális ez :).

Irány a villamossági szerelő bartátom. Bosch computert rádugtuk, 2 hibakód (C0000 és P0500 ). A motorvezérlő szerint a sebességem álló helyzetben és menet közben egyaránt 23 km/h, az ABS a jó sebességet mutatta, a központi computer szerint a pillanatnyi sebességem 655 km/h, akármit is csináltam :) Ettől hisztirohamot kapott a légzsákvezérlő is, telerakta hibakóddal a tárolót..

A Renault szervizben folytattam, az ottani computer (és villanyszerelő) sem volt okosabb, ilyet még nem láttak. Jó 2 órán át mértük, szétszedtük, kihúztuk, lehúztuk, bedugtuk, semmi. A hiba maradt, a helyét beazonosítani nem tudtuk.

Délután visszamentem az első szerelőhöz, elmeséltem a Renault szervizes tapasztalatokat, mérési eredményeket. Szerelő nem adja fel könnyen, oszcilloszkóppal és mérőzsinórokkal eltűnt az autó alatt, majd nem is túl sokára lehívott engem is: az ABS vezérlőből kijövő vaskos kábelkötegben az egyik egész vékony vezeték a műanyag szigetelés alatt oxidálódott, és egészen elporladt. Hohy ezt hogy találta meg, azóta sem tudom, de a szál cseréje után a hibakódok törölhetők, új nem jött, és minden működik... Szerintem szentté avatom, megérdemli:)

 

Előzmény: öcsiba (3111)
öcsiba Creative Commons License 2011.01.06 0 0 3111

Hali.. Na ne csigáz minket, haljuk.....

Előzmény: BiharyG (3110)
BiharyG Creative Commons License 2011.01.06 0 0 3110

Jé, hogy milyen topicok vannak... :) 2008.04-es Traffic, taxi, 112e km. Az elmúlt két napot a villamossági műhelyben töltöttem, sebesség jel hibával. Ha érdekel valakit, elmesélem...

 

kreutzb1 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 3109

Üdv!

 

Igazából a csapágyak se voltak oda,csak azért fél milla km bent van!!!!Ahoz képest amennyit megy ez az autó teljesen jó a váltó!!!

Nincs elkopva!!

A szinkront se kell mindenképp cserélni még,de ha jó áron találok akkor csere.

 

Üdv

Előzmény: vanyek82 (3106)
vanyek82 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 3107

800e km komolyabb javítások nélkül? Nem mondom azt, h ez hihetetlen, de mindenesetre kemény  :) Váltó már tuti volt lenn párszor...

Előzmény: bsasa (3105)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!