Korábban nem azt írtad, h. hiba nélkül mennek nálatok a 2.0-ás gépek 5-600 ezer km-t? Néha az az érzésem h. titkolsz dolgokat. Nyugodtabb lennék ha azt válaszolnád h. ekkor meg ekkor rá kell nézni vmilyen alkatrészre. Nekem is olyan van, most kezdjek el 237 ezer km-nél aggódni? V. ráérek még? :) Már korábban írtam, h. néha leáll a gépem. Sebességtől, fordulattól és talán időjárástól is függetlenül, bár ez utóbbi már egy jó ideje változatlan. Hibakódként írja egymás után 4x hogy: P0200 utána: U0101 majd: P0500 Eddig mindig újra tudtam indítani, csak egyre jobban aggódom h. mitől van ez. Ha van tipped előre is kösz.
Tudom a kérdésem nem teljesen ide tartozik, de itt is felteszem hátha találkozott valaki ilyen tünettel!
Szóval a tünet a következő: Citroen Xsara II-es típusú autómba tönkrement a bal első ablakemelő! Vettem
egy bontottat! Ebbe a Xsaraba már a bal első automata, szóvcal kis elektronika is van a motor melett és egy 6pólusú csati megy rá!
Szóval a bontottat rádugtam a csatira és hát érdekes mód akkor is felfele megy mikor a kapcsoló a lefele gombot nyomom és akkor is ha a felfele gombot nyomom!
Esetleg valami tipp jól jönne, hol keressem a bajt!
Méghogy nem kell cserélni a láncos vezérlést soha... 2db 2.0 dci Traficunkba is elment a vezérlés az alsó főtengely fogaskerék brutális kopása miatt, és odébb ugrott a vezérlés 3 fogat és el is törött 16db himba + egyéb károk... :( Két apró adat! 1db himba gyári új 15Eft na ebből 16db kell + hidrotőke ami 5Eft/db na abból is 16db kell + vezérlés szett 78E ft + HF tömítés stb, stb... bőven fél millió a kár. Na aki ezek tudatában nem cserél láncot az gazdag :)
Bedobtam egy bowdent is, ha nem megy, cserélje ki.
Az mondjuk vitzös vót, hogy nem engedett ki, áááá majd kirázódik. Aztán 3 km után-kicsit rázattam padkán is, hátha alapon- megállok, oszt kapadoztam a poroltóéér. :-))))
Szép estét mindenkinek. Oly gondom lenne, hogy valakinek rohadt e már be a hátsó tárcsa fék, kézifék kar??? Ezt lehet e egyátalán szét szedni javítani ?
én mondjuk 75 Kmer lakok Miskolctól de ,,mindenért,, oda járunk... ritkán csúszik be Barcika, nmetudom múkodik -e még az opel ott mert egy pár hónapja nem jártam arrafelé de ismerősöm ismerőse :) ott dolgozik vagy dolgozott majd megérdeklődöm...
ha valami bajom van majd írok ide :D és ha elhoztam a verdát szúrok be képet.
addig is minden jót!
(Csapágytémát megjegyzem,de szerintem bátyám ismeri a helyszint :)
olvasgattam fórumban ,,visszafelé,, és felmerült a hozzászólásodban Miskolc..... ha nem vagyok tolakodó merrefelé laksz? (((mondjuk miskolctól km-ben )))
megörültem mert a leendő Vivarom K.Barcikára hordták eddig lehet hogy ez így is marad ha csak nem találok majd jobb megoldást, annyi hogy Miskolcon ,,zajlik az alkatrész beszerzés részemről,,....
szóval örülök mert van ismerős a közelben :)
EGR szelepet valki ,,vakolta,, már le (iktatta már ki a buliból) sikeresen???
Értem... világos a turbós motorok hamarabb ,,elhasználják ,, az olajat ,,megégeti,, mi itthon ,,levakoltuk az EGR szelepet az L200 ason mag have is a Navarrán és nem piszkít bele a kormot a az olajba és sokkal szebb olaj jön le cserénél.......... :)
amit írtam olajat 10w40 OMV van itthon olcsón veszem és csak azé kérdeztem rá de köszi .....!
futómüvel szoktak bajok lenni? a szar kátyús utat mennyire tolerálja a VivarO ???
és ez akuplunk javítás csere..... sok dologtól függ tudom én vezetési stílus stb... de gyakor problem???
A jelenlegi tulaj nagyon rendes fószer, de abban biztos vagyok hogy nem szerelő :)
(a vez.szíat se mondta biztosra... én meg nem feküdtem alá...)
ha elhozom az autót azzal akrok beszél aki szervizelte! és utána eldöntöm hogy mennyire rózsaszín a valóság....
Szerencsére van ismerősöm (Startautó-Bárdi...) így a levegőszürős tanácsot tuti megfogadom mert nem akarom se szerelni se leadni egy éven belül.... motor olaj milyen viszkozitásÚ??? (OMV 10W40 vagy valami teljesen más kell neki? )
van a háznál már egy pár japán 2.5 TDI meg ilyesmi, amikben én cserélgetem az olajat, ü.anyag szürőt.... stb...
de a Viváróval nem akarok itthon ,,kínlódni,, az idő hiány miatt sem majd idővel lehet...
minden érdekel ! olvastam már vissza a fórumon CSiptuning és más ügyben... de nemismerem a tipust olajcsere inervallum (írtad h inkább 15000Km ... ) minden ilyen adatnak örülök!
...és ha véletlen hátsó fűtés (és ezzel együtt kiegészítő kályha) nincs benne, akkor egy utólag beszerelt Webasto nagyon jól tud jönni. Én piszkosul élvezem, amikor a hideg hajnalokon beülök a meleg autóba - és a motor is sokkal jobban érzi magát olyankor.
Szia! Legyen benne sok örömöd! Én személy szerint a hosszabbat venném pláne 4 gyerekkel. Jól jön a +30cm, ha elkezded pakolni a gyerekholmikat. Egyébként cserélgesd az olajat, ne hajtsd hidegen és élvezd! Jó gép lesz, hidd el!
örülök mert jól döntöttél sokan nem veszik észre hogy ha csak egy két csapágyat cserélnek bármikor lehet gond vele ,vallom hogy ha le kell venni a váltót nagy futásteljesítménynél érdemes szépen megcsinálni bár tudom nem kevés pénz .
de talán nem kell annyit félni ha minden rendben van
köszi a tesztvéleményt a váltóról, ma megyek 3 -ra az enyémért, holnap feldobják a gépre,kedden svájc, aztán megírom a hosszútávú út során tapasztaltakat. Megcsinálta volna gari nélkül olcsobban ha csak a rossz alkatrészeket cseréli célirányosan, de mivel szar lenne lefulladni st gallenbe, kiszámoltam, olcsó hús stb. a garis, teljes generált választottam.