Ja, ez egyébként egy szűrő csak hogy mások is képbe legyenek hogy mi rákért akarom én ezt kicsavarni, ráadául van még egy benne alul, amit csak a blokknak alánézve lehet meglátni, az megy egy imbuszfejű csavar, na azt már megse próbáltam kitekerni :O, egyébként a az olajleeresztő csavar kitekerése után nagyon megvagyok elégedve a látottakkal, a csavar végén még annyi fémreszelek sem volt mint amennyi a Bignél szokott lenni! Közben gyorsan kerestem képeket, ezekről hablatyolok itt:
Ákos vagy valakinek esetleg van tapasztalata hogy mikor kell és egyáltalán kikell e néha takarítani ezeket a szűrőket, mert mint írtam most ki sem tudom ezt a qrva csavart tekerni, legalábbis csak az egyiket próbáltam?!
:) Hát nem mondom egyszer kétszer már hagyott ott Yamaha, viszont pl. Suzuki még nem és még KTM se! :) Én hulla fáradt vagyok egyrészt mert ma kb.5h aludtam ami nekem nagyon kevés, másrészt meg Herkánál pörögtünk a motorok körül 3h-t, olajcsere félig kész, mert a kislánckerék szimeringet cserélni kell és bolt már csak holnap lesz nyitva, felraktam a hűtővédőt, és Ákos lenne egy kérdés, ezt a csavart szerinted kilehet csavarni, mert nekünk nem sikerült, a csavart már így is majdnem elbasztuk, lehet hogy melegen kellene majd megpróbálni, szerinted?!
Ááá, szerintem vizsgára nem jó a házi pálesz, mert ha kevés, akkor azon jár az eszed hogy még inni kéne, ha meg sok, akkor meg vagy beszélsz összevissza vagy bealszol! :)
hát ilyen ideg evés mellett is 4es és 2es lett (=tökéletes); ráadásul 2 re is mentem egymás után... fene tudja. lehet hiányazott fater HP ja :) bár nem nagyon élem az anyagot, enyhén szólva is durva :D
naja szombat reggel -15 fokban indultam vizsgázniaztán a házunktól 100 méterre eltört a megszakító a szolgálati zsigulimban. simán kicseréltem volna öltönyben csak épp jött unokatesóm, oda ment ahová én aztán elvitt :) de ez is a selejt minőségű utángyárott cuccon múlott, nemrég cseréltem ki, de ha nem cseréltetem ki akkoris így járok, mert megtaláltam itthon az előzőt, pont ugyan ott a lábánál már ketté volt repedve.
F*sza, nesze neked elektronika, én sokszor azt érzem hogy ezek direkt tesznek ilyen tipushibás vicek-vacak dolgokat a motorba, nem akarom elhinni hogy nem lehet az ilyen hibákat kiküszöbölni, ezt azért is gondolom így, mert nagyon sok sz*r PC-vel is összefutok a cégnél, nagy márkák sz*r gépeivel, úgy mint IBM, vagy Dell, és azokban is speciel pont a kondik mennek gallyra, mert sz*rok, ócskák, olcsók, köcsögök, pedig tudják amikor megveszik hogy sz*r, de azért beleteszik, mert megspórolnak 100Ft-ot vele, én az ilyeneket csak szimplán sz*revőknek hívom! ;)
Adagoló vezélrő elektrónika beszart. állítólag típushiba, mert rászerelik a motor oldalára, és ahogy remeg a motor, a nyákra forrasztott kondik tönkre mennek. Akkor viszont nincs nagyfesz trafó sem, és az ad áramot a üza mágnesszelepnek. Most van benne 77000 km, ha kész lesz, megint ennyit elmegy. Bár mikor leállhatott volna alattam. De jó hogy akkor, amikor volt nálunk pálinka! 8-)