Akkor neked ezek szerint kijön, mázlista, de most már annyira nem parázok, Ákos megnyugtatott! Majd azért egyszer üzemmelegen még egyszer nekipróbálkozok! :) Mégpedig a trükköm az, amit egy Biges sráctól tanultam, a blokk ugye meleg és fagyott szilvával elkezdjük hűteni a csavar fejét, ami ugye a hideg hatására hamarabb összehűződik mint a blokk, ergo ekkor van esély a csavar meglazítására, természetesen a szilva helyett lehet jégkocka is, de a szilva már bizonyított! :)
Ja, ez egyébként egy szűrő csak hogy mások is képbe legyenek hogy mi rákért akarom én ezt kicsavarni, ráadául van még egy benne alul, amit csak a blokknak alánézve lehet meglátni, az megy egy imbuszfejű csavar, na azt már megse próbáltam kitekerni :O, egyébként a az olajleeresztő csavar kitekerése után nagyon megvagyok elégedve a látottakkal, a csavar végén még annyi fémreszelek sem volt mint amennyi a Bignél szokott lenni! Közben gyorsan kerestem képeket, ezekről hablatyolok itt:
Ákos vagy valakinek esetleg van tapasztalata hogy mikor kell és egyáltalán kikell e néha takarítani ezeket a szűrőket, mert mint írtam most ki sem tudom ezt a qrva csavart tekerni, legalábbis csak az egyiket próbáltam?!
:) Hát nem mondom egyszer kétszer már hagyott ott Yamaha, viszont pl. Suzuki még nem és még KTM se! :) Én hulla fáradt vagyok egyrészt mert ma kb.5h aludtam ami nekem nagyon kevés, másrészt meg Herkánál pörögtünk a motorok körül 3h-t, olajcsere félig kész, mert a kislánckerék szimeringet cserélni kell és bolt már csak holnap lesz nyitva, felraktam a hűtővédőt, és Ákos lenne egy kérdés, ezt a csavart szerinted kilehet csavarni, mert nekünk nem sikerült, a csavart már így is majdnem elbasztuk, lehet hogy melegen kellene majd megpróbálni, szerinted?!