szevasz vargánya éjjel értem haza, reggel 5-kor kelés, kis fórum ez-az autó átnézés holnap bregenz, majd pedig vasárnap ismét, menetel, látom tudsz élni, ügyfelek talán? Hát ha ügyfelek, akkor meghallgatta az ember" az imámat. helosziaszevaszjómunkátkivánok és üdv a családnak, ha lesz egy szabad napom felhívlak
Ebbe nem győztök le, 18 db traficunk van és pénteken vegyünk még egyet és hétfőn vesszük át a vadonat újat. Az nagyon szép! Új a műszerfala meg a kijelzők. Majd csinálok képet.
Tényleg nem lenne rossz dolog egy ilyen fórumtalit összehozni,csak biztos nehéz lesz olyan időpontot találni amelyik mindeninek jó és épp nem a világ másik felén van!
Fogyasztás? Csináltam egy fotót telefonnal, 700 km-nél még fél tankon volt. 70-30 körüli pálya/város esetén 7,8-ra jött ki a fogyasztás, a 140-150 teljesen jó tempó ,alig forog és sokkal halkabb is.
Nincs akkora motorzaj sem odabent.
Gondolom, észrevetted, hogy kevesebbet csipeget Neked is.
Örülök, hogy segíthettem.
Valaki feldobott egy fórumtalálkozót. Nem csináljuk meg valamikor tavasszal?
szevasz meseország kapitánya a váltó, 5-ikbe 140-nel megyek 2800 fordulaton, hatodikba 160-nál 2650-et forog, mondjuk a 160 sík úton szél nélkül működik, teljesen jó nekem, és mivel 1-6 ig hosszabb a váltó hosszabban gyorsulok, de csak 6-ban gondolkodik mikor gyorsítok, de a 150-et elérem erölködés nélkül, össz 9 személlyel. Összességében meg vagyok elégedve a váltóval, meg a nyíregyi szakival is, nagyon vidám természetű de az nem baj. Hibáztam mert a fogyasztást nem néztem holott mentem 2ezret, na majd legközelebb. Hazafelé a bécsi emelkedőn idáig hatban mentem fel 120-al, most 5-be simán ment felfelé 130-al. Tényleg neked is bevált?
Aztán tavaly nyáron az egyik trafic találkozott Soloturnnál a járdaszegéllyel.(tréler 300chf bünti+ rendőrtaxi 450 meg másik 700 amiért futásképessé tették egy szervízbe. itthon meg még legalább 300e javítás)
Ez a kocsi egyébként is szerencsétlen mert míg a másik, mint már említettem kb 800e km-t ment komolyabb hiba nélkül addig ennél már 2x volt kerékcsapágy csere (1x kölikkennél,1x meg Linz után állt 2 napot a parkolóba mire kimentek hozzá),St gallennél az alagútban hátulról belecsattantak.
Az utóbbi 4-5 hónapban nem volt vele baj.De már ez is közelít az 500e km-hez.
Sebességjel mindenképpen az ABS-ről jön, de érdekes az is, nem kimondottan 1 jeladóról van szó, mert én volt, h kihúztam 3 jeladót úgyis mért, utána kihúztam a maradékot és bedugtam a másikat úgyis ment... Szóval ha megy ABS jel a computerbe akkor megy az óra is, ha meg valamelyik szar lenne akkor égbe az ABS lámpa, h nem arányos a 4 kerék. Ha tachográfos a kocsi akkor a váltóról jön a jel , de az meg közvetlen a tachográfba megy be, szóval ha az jó akkor jó minden.
Vargamunka, Vanyek... ! Sziasztok! Azt kérdezném, h. honnan veszi a gépsárkány a sebességjelet? 2.0 cdti Csak azért, mert kaptam egy fülest a leállásaimmal kapcsolatban. Azt mondták, h. lehet az ABS jeladó vmelyik keréknél haszontalankodik, és az autó azt érzékeli h. áll, miközben ugye pörög a motor. Ugye ő azt nem szereti nagyon ezért állítja le. Lehet h. ez áll az én rejtélyes leállásaim mögött?? Ti vagytok a nagy gondolkodók rágjátok már meg és virítsatok már rá vmit. Előre is köszi! Hűséges fórumtársatok: Csipesz
Ha volna valakinek elfekvőbe kadmiumsárga 55/60 W duolux izzója H4 és megválna tőle szívesen megvenném tőle. Nagyon frankón mutat a hófehér kaszniban.A baj csak az hogy nekem 1 db van .
Köszi szépen a választ! Próbálgattam az akusaru levétellel meg a kapcsoló fijkodásával meg az elektronika cseréjével,de ez csak felfelé hajlandó menni!
Ma este viszem a szerelőmhőz az majd megnézi, hogy van e valami szakadás az ajtóátvezetőbe! Meg méricskél egy kicsit és remélem végül meg tudja oldani a prblémám!
Köszönöm a másik infót is majd megszemlézem azt is hogy ott minden rendbe van e!
Hali. Ha jól emlékszem Nekem is cserélni kellet az elektronikát és utána össze kellet tanítani, hogy hogyan ment már alig emlékszem. Tán az akusaru le, pár perc után vissza és az ablak teljesen le és vissza. De ha jól emlékszem volt még kábel szakadás az ajtókábel átvezetőben is . Talán érdemes ellenőrizni ezt is. Jó babrálást....
Még valami, ha nincs töltésed amit csak az aku lemerülésén fogsz tapasztalni nincs hiba lámpa. Ellenőrizd az olajteknő mellett rögzített kábeleket mert itt elszokott rohadni a generátor gerjesztő szála és ez vicces dolgoket produkálhat...
Tehát elképzelhetőnek tartod, hogy most még ebben a fázisban nem kell "eldobni" a váltót, esetleg kisebb javítással helyrehozható a dolog? Helyileg nem ismersz valaki hozzáértőt Komárom környékén? (Győr-Tatabánya-Kisbér térség, ahová ajánlás alapján nem vacillálnék elmenni). Komáromtól északra lakom a Felvidéken. Az én szerelőm megérzésem szerint ehhez nem ért, bár megígérte, hogy foglalkozik vele, de most meg húzza az időt. Nekem meg márciusban kezdődik a kocsival a mókuskerék.
A váltót meg vedd le szedjétek szét és nézzétek meg mi a baja. Egy 2.0dci váltó bontva 300E alatt nem lesz szerintem. Szét kell szedni és meg kell nézni mi van hiba benn mielőtt nagyobb baj nem lesz
Nem titkolok semmit. Mint írtam a 2 Trafix egyszerre ment tönkre az egyikbe 510E km körül van a másikba 560E környéke. Eddig igen is hibamentesen mentek. De most nagy a baj. Bár már annyira nem, mert megvettem a hengerfejet fel is raktuk már már csak be kell kötni. A megállásra meg nincs tippem, 2.0 dci-vel még nem jártam így, látni kéne
van egy 2,0 dci Vivaróm 2007-ből, amelyiknél ősztől jelentkezett olyan probléma a váltóval (6 seb. kézi), hogy tolatás közben csörög-zörög, néha kidobja a lükvercet, vagy néha meg beragad és nehéz kivenni. Ezen kívül minden sebességet szépen, könnyedén vesz. 5 személyes, rövid kivitel, kertész vagyok, tehát télen áll a kocsi, évente megyek vele 20 ezer km-t, gyakran vontatok vele. A következőket kérdezném a helyi szakiktól:
1. Kellene-e ilyen állapotok mellett a váltót cserélni?
2. Ha igen, esetleg Komáromtól nem horribilis távolságban tudtok-e megbízható szerelőt ajánlani, aki ezt megoldaná?
Vagy javított, esetleg felújított is szóba jöhet, a "lehető legolcsóbban" jelszó szerint ...