És ha jön remot,mi változik?Rögtön megáll egy rendes,mert ugye van elég gép,gyorsan alapítsunk egy alkatrészbányát.Azzal van a probléma,hogy nehéz pl a 230-as teljesítményét beállítani.Három éve senkit nem zavar,hogy 800kW-os. Azokon kívül persze,akiknek dolgozni kell vele.
Az Ok hogy rendbe kellene tartani őket de azt figyelembevéve hogy csak a napivizsgák mennyit szoktak csúszni Fradiban a revizíókról nem is beszélve.
Mostanában szinte állandóan pörögnek a gépek max 4 órát lehet látni a dízelszín környékén a gépeket napközben aztán este 6-ra megint indulnak a melóba.
Hétvégén ez még nem olyan nagy baj mert 1-2 gépnek mindig hosszabb pihenője van de hétközbe amikor mindegyik gép pörög már komplikáltabb a helyzet.
Szerintem 3 darab lenne az ideális amelyek mehetnének Dufi,a Körvasút felé tehát a hosszabb menetekre a classicok meg mehetnének tartalékokra pl 8-as tartalék,BLIK stb ahogy eddig is.
"Miskolc,Debrecen,Szombathely és Székesfehérvár már szerintem megkapta a remotadagját"
Látom ismét nem vagy tisztában a helyzettel. Szombathely meg Sv az oké, de Debrecenben és pláne Miskolcon még nem zárult le a dolog. Debrecenbe még szerintem kellene 1 vagy 2, Miskolcra meg még 3.
Nem is nagyon hiányzik 0-ás gép.A festése miatt jöhetne,de a 261-es motorjával nem mennénk semmire,láttam mikor itt volt Fradiba.Kezdhetnék elölről megcsinálni.