Ez pár napja jelent meg Kotooshuval kapcsolatban, ha még nem olvastástok volna:
Asahi Geino predicts that stablemaster Sadogatake's high expectations for Kotooshu may soon result in a change in the young Bulgarian's "shiko-na," or professional name, with the "o" in "oshu" to be changed from the kanji meaning "Europe" to one meaning "cherry blossom." This would be an exceptional honor, since Sadogatake's own name when he competed as a grand champion was Kotozakura, which used the same character for cherry blossom "o" being an alternate reading for "sakura."
Még van ideje "belejönni", elvégre még csak 21 éves lesz. Én viszonylag kezdő vagyok a szumó terén, de az alapján a pár video alapján, amit láttam, engem mintha Akebonora emlékeztetne egy kicsit a fiú.
Ja, még valami; az észt Baruto most 12-3-at ért el WJ14-ként. Mennyit léphet előre ezzel a teljesítménnyel? Még egy ilyen eredménnyel (a novemberio bashon) januárban akár már a makuuchi osztályban is szerepelhet?
Nem feltetlen, a magasabb ranguak a heyanal (makuuchik elsosorban) eloszeretettel portyaznak egyedul is, kihivjak a rivalis heyak versenyzoit. Asashoryu is kedveli ezt a mufajt, bar sokak szerint ez reszerol inkabb amolyan megfelemlites, erofitogtatas, mikozben persze az edzopartnereknek a legnagyobb kivaltsag, hogy a yokozuna ellen edzhetnek.
Visszaolvasva a fórumot láttam, hogy az egyes bashok előtt szó volt arról X.Y. milyen eredményt ért el Z.X. ellen az edzéseken. Ezeket az edzéseket hol lehet követni?
Mi a véleményetek, Asashoryu meg fogja dönteni Taiho és Chiyonofuji 32 és 31 yushos rekordját?
Ezt nyilvan lehetetlen megmondani vagy akar megtippelni. Ehhez meg legalabb 3-4 ev dominancia kellene, ennyi ido alatt pedig barki kinoheti magat nagy rivalissa, akar olyan is, aki most az alsobb osztalyokban kuzd. Masreszt barmikor, akar most novemberben is erheti serules, ami elore nem kalkulalhato.