Keresés

Részletes keresés

Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1774
Igen erre én is kíváncsi lennék, 4 ütemnél elvileg nincs akadálya.....?
Előzmény: peterszl (1773)
peterszl Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1773
Ugyanez vonatkozik a négyütemű gépekre is? Vagy azokat az alacsonyabb fordulatszámon jelentkező nagyobb nyomaték miatt nem kell ennyire pörgetni?
Előzmény: Gypsy56 (1765)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1772
Hát nem semmi.. elől hátul elforduló kerekek, nekem legalább is ez jön be nagyon rajta no meg a double kerekek a stabilitásért.
Előzmény: Gypsy56 (1770)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1771
Ebben igazad vagyon.
Előzmény: Gypsy56 (1768)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1770

Itt a csodafegyver. Az egyetlen baj, hogy az életben nem lesz annyi pénzem, hogy egy ilyet megvegyek .

http://www.youtube.com/watch?v=hk1PPZumOq8&feature=related

DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1769

Ma láttam egy ladát :-)

Benne öt romát :-)

Ez eddig szokványos :-)

A tetőcsomagtartón pedig, 5darab kézi kaszát, én még ilyet nem láttam és most nem arra gondolok, hogy nem láttam romákat becsületes fizikai munkát végezni, mert az szoktam látni....., igaz az ellenkezőjét is.

Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1768
Nem feltétlenül kell akkora vaddisznó gép. Amikor elkezdtem, az FS350 is levitt mindent. Az ennek megfelelő gépek meg sokkal elérhetőbbek. Ráadásul könnyebbek is, ami nem hátrány .
Előzmény: Strigo 86 (1767)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1767
Jó ha futná rá én is Egy OLEO-MAC 755 Mastert vennék de nem futná. De ha majd futja.....
Előzmény: Gypsy56 (1756)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1766
Jó ezt nem gondoltam végig, elfelejtettem hogy kétütemről beszélünk, ebben az a szép hogy a kis 1 lóerős kaszámat pont úgy használom amikor használom (Vasárnap) :)))) ahogy írta Gypsy hogy nyomom neki csak a múltkor láttam hogy egy fószer, aki egyébként erősen hasonlított Gypsyre persze nem ő volt, egy 4125-össel eléggé félgázzal nyomta neki és vitte a fűvet mint az állat. A Slussz poén még az volt hogy neki is Suzuki Swiftje volt, kitudja lehet van Gypsynek egy eltitkolt pécsi ikertestvére. De jó hogy szoltál Gypsy Nehogy ha erős kaszám lesz ilyen hülyeségre vetemedjek hogy kényelmesen alaacsony ford.-on járassam aztán szépen telemegy a kis cúg miatt olajlerakódással és tényleg tönkremegy.
Előzmény: Gypsy56 (1755)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1765
Hát, pedig ez elég komoly. A gép normális terheléshez van mérve. A lendkeréken levő turboventillátor elég hűtést produkál normál terhelés esetén nagy fordulaton is. Ha kisebb fordulaton kínozod, akkor a terheléshez nem lesz meg a hűtőteljesítmény. Ráadásul 2500 fordulat körül (alapjáraton) a kuplung nyitva van, utána a fordulat növekedésével kezd kitámasztani. Minél nagyobb fordulat, annál nagyobb erővel. Ezért relative kis fordulaton megcsúszik, és idővel elfüstöl a kuplung. Ha vadul géppisztolyozol vele, elkopik a bowden. Nagyon sok gép gyújtását úgy állítják le, hogy a belső bowdenszálra van a gyújtás rákötve, amit a markolaton egy kapcsolóval letestelnek. Ezt úgy oldják meg, hogy egy teflon bevonat van a bowdenszálon, ami a "sorozatlövésektől" kikopik, és a fix test a bowdenkülsőről hozzáérve leállítja a motort . Ha tényleg óvni akarod a gépedet, a meló végeztével hagyd 1-2 percig alapjáraton járni leállítás előtt, hogy visszahűljön .
Előzmény: Tacskó (1763)
Tacskó Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1764
aha, tehát padlógáz és nem üresben, hanem a gazban járatni a cuccost
Előzmény: Gypsy56 (1762)
Tacskó Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1763
jó, de én hülye vagyok ehhez, és nem tudom, hogy viccelsz -e vagy nem. (mert nem hangzik túl komolyan)
Előzmény: Gypsy56 (1761)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1762
Normálisan úgy tudod a gépet kímélni, hogy a damil hossza mindig legyen pont akkora, hogy abban a 7-9000 fordulatos tartományban menjen . Szerintem .
Előzmény: Tacskó (1760)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1761

"nyomod, mint az elmeháborodott egyfolytában. A gázt is, meg a vágást is "   :-)))))))

Előzmény: Tacskó (1760)
Tacskó Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1760
:))

Akkor csak a gyengébbek kedvéért (mint én)

Hogyan is nyírjunk, hogy kíméljük a gépet?

Agyig gáz, vagy csak ha szükséges, akkor pörgessük?
Előzmény: Gypsy56 (1755)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1759
Nézőpont kérdése. Jelentheti azt is, meg azt is, hogy egy liter olajhoz 35 liter benzin megy .   :-))))
Előzmény: pintérjani (1745)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1758
Kicserélheted azt akár Stihlre is. Két jellemző adat van. A cső átmérője, és belül a meghajtó tengely mérete . Meg kell mérni, és kész is. Ránézésre akár Hitachi fej is jó rá . Legalábbis arra, ami nekem van .
Előzmény: Strigo 86 (1753)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1757
Ezt tökre értem. De akkor hány éves a kapitány ?   :-)))))))
Előzmény: pintérjani (1752)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1756
Értem én. Itt a környékünkön meg sok embernek van kínai biciklije, de attól még roppant szarok . És ha kicsit többért lehet kapni használhatót, akkor csak nem kéne ...
Előzmény: Strigo 86 (1744)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1755
Aha. Megint a "vasárnapi kaszás" metódus. Ha gyorsan ki akarod a gépet nyírni, akkor melegen ajánlom. Feltétlenül kis fordulat, vadul pisztolyozva. A fűkasza arra van kitalálva, hogy nyomod, mint az elmeháborodott egyfolytában. A gázt is, meg a vágást is .
Előzmény: Strigo 86 (1750)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1754
;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: pintérjani (1752)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1753
De hogy tovább borzóljam az amúgy is borzolt kedélyeket még lenne egy szemtelen szenvtelen kérdésem is:

Itt ez a szintén agyon átkozott Timbertech/Tarus /Stenson/ kaszácska.

Megtudná valaki mondani hogy a Kommatsu Zenoah/Tanaka/Hitachi gyártmányokon kívűl ha kiakarom cserézni valami jobb minőségű de elfogadható árú szöghajtásra a rajta levő gyárit akkor melyiket tudom felszerelni rá amelyik kompatibilizál vele?

pintérjani Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1752
Ha nem kell,akkor nem számolok.Számolj csak Te,mert még fiatal vagy,én már számoltam eleget,feleslegesen fárasztom az agysejtjeimet,mert ebben a korban már nem termelődnek. :-))))

"namost a 3,5 liter benyához 105 ml olaj megy 1:35 esetén"
Sztem ha az 1:35-ös keveréknél 35 liter benzinhez megy 1 liter olaj,akkor 3.5 literhez 100 ml olaj megy.Nem azért az 5 ml-ért. ;-)))
Előzmény: Strigo 86 (1748)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1751
Persze ha lehet 45 000-ért én is a Balcsira nyomulást választanám. :-))))))))))))))
Előzmény: Strigo 86 (1750)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 1 1750
Az lehet de a 2 Le az meg 2 LE. Normál fűben nem kell maxon pörgetnie elég félgázzal is úgy meg nem hiszem hogy egy hamar kipurcanna az Einhell-ke de tény hogy a 2500 m2-re még a Sparta is elegendő ippeg hogy. De egy durvább gazosabb 2500m2be meár belefulladna rendesen az Einhell meg nem annyira. De mielőtt még kitörne a paraszt gyalázat jelzem hogy mindkét kaszát akár az oleot akár az Einhellt nagyon tudnám szeretni. Az egyiket ezért a másikat meg azért. :)))))))))))))))))
Előzmény: pintérjani (1747)
MOMIKA Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1749
Sajnos a karbi beállításához hozzá kellett nyúlnom, mert amikor a szervizből visszahoztam észrevettem, hogy állítottak a csavarokon, nem vette a fordulatot, gázadásra lefulladt. .Láttam, hogy az egyik csavarról hiányzik a csavarra ráhúzott  műanyag  cső is.

Érzésre úgy állítottam az állító csavart, hogy akár ki akár becsavarásra csökkenjen a fordulatszám alapjáratban és gázadásra pedig pörögjön rendesen. Ne hörögjön és ne fulladozzon, hanem vegye a gázt  illendően.

Úgyhogy ezzel a karbi állítással tudtam folytatni a 10 perces munkákat és hosszú pihenéseket.

Előzmény: Gypsy56 (1735)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1748
Nem tudsz rosszul semmit de ha neadj Isten a ,,31.5 literhez megy 900 ml olaj" rész zavart meg számolj utána ha van kedved arányos.

A 31.5 liter benya 3.5 literrel kevesebb a 35 liternél, namost a 3,5 liter benyához 105 ml olaj megy 1:35 esetén, most add a 900 ml-hez a 105 ml-t, meg a 31.5 literhez a
3.5 litert és kijön a 35 liter benya meg picsányi 5 ml-vel több mint 1 liter olaj (1005 ml)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: pintérjani (1745)
pintérjani Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1747
Ez teljesen igaz,ami javítható,azt meg kell javítani.A 45 ezerből meg le lehet ugrani a Balcsira egy kicsit.
Viszont:ha vesz egy Sparta 250 T-t,akkor nem kell javítani minden évben a gépet.
Előzmény: Strigo 86 (1744)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1746
Nem baj Gypsy segít szívesen. :)
Előzmény: MOMIKA (1742)
pintérjani Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1745
Az 1:35-ös keverék nem azt jelenti,hogy 35 liter benzinhez megy 1 liter olaj?Vagy én tudom rosszul?
Előzmény: Strigo 86 (1741)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!