Keresés

Részletes keresés

bab1 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1781
Hogyne lenne már használható hobbigépként ? Azért mert a henteseid egy nap alatt tönkrevágnák az iparban ?! : ) Azért 100 ezer felett meg már ritkább a hobbi gép !
Előzmény: Gypsy56 (1734)
bab1 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1780
Én vagyok a másik, aki ,akárhogy is szidják sokan ,azt mondom használható az Einhell kasza! Nem esik az szét, ha nem barbárkodnak vele, ráadásul ez 2 lóerős változat, ami már a betyárosabb parét is bírja. Hobbigépként, normálisan, nem iparilag használva évekig rengeteg gazt le lehet vágni vele. Kb Így ahogy írtad :

" Ezt a kaszát 45.000 Ft-ért most meg lehetne venni.

Úgy gondolom, ha levonnám a saját hibáimból a tanulságot, azaz:

- Zsíroznám rendszeresen a szöghajtóművet

- 1:33-as keveréket használnék

- A keverékhez jó minőségű olajat használnék

- Pihentetve kaszálnék, ahogy a hobbihoz illik"
Előzmény: MOMIKA (1733)
pintérjani Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1779
Na most akkor a Shindaiwa Speed-feed damilfejéből hogyan lehet kicsalogatni a damilt,ha szakad?
Bor911204 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1778
Hello
Igen, de most küldtem inkább neked egy emailt, úgy könnyebb lesz. Kösz!
Előzmény: Gypsy56 (1740)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1777
Persze ez fémkéssel nem igaz, mert ott a kés szinte semmit nem terhel üresben, sőt néha még vágás közben sem. De azért a 7-8000 fordulat ott is ajánlott . Szerintem .
Előzmény: Strigo 86 (1775)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1776
Az életben még nem volt 4T fűkaszám. De a kuplung ugyanaz, a hűtés is, szerintem, meg a gázbowden is .Max fordulatot biztos bírja, ha rajta a terhelés. Üresben (TELJESEN üresben, tehát kiengedett damil nélkül, mert már a damil is visszafogja) azért a 2T sem szereti.
Előzmény: peterszl (1773)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1775
Bár ez 4 ütemre is igaz Gypsy írta szóval elvileg már megválaszolta a kérdést a 2 ütemnél:

,, A gép normális terheléshez van mérve. A lendkeréken levő turboventillátor elég hűtést produkál normál terhelés esetén nagy fordulaton is. Ha kisebb fordulaton kínozod, akkor a terheléshez nem lesz meg a hűtőteljesítmény. Ráadásul 2500 fordulat körül (alapjáraton) a kuplung nyitva van, utána a fordulat növekedésével kezd kitámasztani. Minél nagyobb fordulat, annál nagyobb erővel. Ezért relative kis fordulaton megcsúszik, és idővel elfüstöl a kuplung. Ha vadul géppisztolyozol vele, elkopik a bowden. Nagyon sok gép gyújtását úgy állítják le, hogy a belső bowdenszálra van a gyújtás rákötve, amit a markolaton egy kapcsolóval letestelnek. Ezt úgy oldják meg, hogy egy teflon bevonat van a bowdenszálon, ami a "sorozatlövésektől" kikopik, és a fix test a bowdenkülsőről hozzáérve leállítja a motort . "
Előzmény: Strigo 86 (1774)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1774
Igen erre én is kíváncsi lennék, 4 ütemnél elvileg nincs akadálya.....?
Előzmény: peterszl (1773)
peterszl Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1773
Ugyanez vonatkozik a négyütemű gépekre is? Vagy azokat az alacsonyabb fordulatszámon jelentkező nagyobb nyomaték miatt nem kell ennyire pörgetni?
Előzmény: Gypsy56 (1765)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1772
Hát nem semmi.. elől hátul elforduló kerekek, nekem legalább is ez jön be nagyon rajta no meg a double kerekek a stabilitásért.
Előzmény: Gypsy56 (1770)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1771
Ebben igazad vagyon.
Előzmény: Gypsy56 (1768)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1770

Itt a csodafegyver. Az egyetlen baj, hogy az életben nem lesz annyi pénzem, hogy egy ilyet megvegyek .

http://www.youtube.com/watch?v=hk1PPZumOq8&feature=related

DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1769

Ma láttam egy ladát :-)

Benne öt romát :-)

Ez eddig szokványos :-)

A tetőcsomagtartón pedig, 5darab kézi kaszát, én még ilyet nem láttam és most nem arra gondolok, hogy nem láttam romákat becsületes fizikai munkát végezni, mert az szoktam látni....., igaz az ellenkezőjét is.

Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1768
Nem feltétlenül kell akkora vaddisznó gép. Amikor elkezdtem, az FS350 is levitt mindent. Az ennek megfelelő gépek meg sokkal elérhetőbbek. Ráadásul könnyebbek is, ami nem hátrány .
Előzmény: Strigo 86 (1767)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1767
Jó ha futná rá én is Egy OLEO-MAC 755 Mastert vennék de nem futná. De ha majd futja.....
Előzmény: Gypsy56 (1756)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1766
Jó ezt nem gondoltam végig, elfelejtettem hogy kétütemről beszélünk, ebben az a szép hogy a kis 1 lóerős kaszámat pont úgy használom amikor használom (Vasárnap) :)))) ahogy írta Gypsy hogy nyomom neki csak a múltkor láttam hogy egy fószer, aki egyébként erősen hasonlított Gypsyre persze nem ő volt, egy 4125-össel eléggé félgázzal nyomta neki és vitte a fűvet mint az állat. A Slussz poén még az volt hogy neki is Suzuki Swiftje volt, kitudja lehet van Gypsynek egy eltitkolt pécsi ikertestvére. De jó hogy szoltál Gypsy Nehogy ha erős kaszám lesz ilyen hülyeségre vetemedjek hogy kényelmesen alaacsony ford.-on járassam aztán szépen telemegy a kis cúg miatt olajlerakódással és tényleg tönkremegy.
Előzmény: Gypsy56 (1755)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1765
Hát, pedig ez elég komoly. A gép normális terheléshez van mérve. A lendkeréken levő turboventillátor elég hűtést produkál normál terhelés esetén nagy fordulaton is. Ha kisebb fordulaton kínozod, akkor a terheléshez nem lesz meg a hűtőteljesítmény. Ráadásul 2500 fordulat körül (alapjáraton) a kuplung nyitva van, utána a fordulat növekedésével kezd kitámasztani. Minél nagyobb fordulat, annál nagyobb erővel. Ezért relative kis fordulaton megcsúszik, és idővel elfüstöl a kuplung. Ha vadul géppisztolyozol vele, elkopik a bowden. Nagyon sok gép gyújtását úgy állítják le, hogy a belső bowdenszálra van a gyújtás rákötve, amit a markolaton egy kapcsolóval letestelnek. Ezt úgy oldják meg, hogy egy teflon bevonat van a bowdenszálon, ami a "sorozatlövésektől" kikopik, és a fix test a bowdenkülsőről hozzáérve leállítja a motort . Ha tényleg óvni akarod a gépedet, a meló végeztével hagyd 1-2 percig alapjáraton járni leállítás előtt, hogy visszahűljön .
Előzmény: Tacskó (1763)
Tacskó Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1764
aha, tehát padlógáz és nem üresben, hanem a gazban járatni a cuccost
Előzmény: Gypsy56 (1762)
Tacskó Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1763
jó, de én hülye vagyok ehhez, és nem tudom, hogy viccelsz -e vagy nem. (mert nem hangzik túl komolyan)
Előzmény: Gypsy56 (1761)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1762
Normálisan úgy tudod a gépet kímélni, hogy a damil hossza mindig legyen pont akkora, hogy abban a 7-9000 fordulatos tartományban menjen . Szerintem .
Előzmény: Tacskó (1760)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1761

"nyomod, mint az elmeháborodott egyfolytában. A gázt is, meg a vágást is "   :-)))))))

Előzmény: Tacskó (1760)
Tacskó Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1760
:))

Akkor csak a gyengébbek kedvéért (mint én)

Hogyan is nyírjunk, hogy kíméljük a gépet?

Agyig gáz, vagy csak ha szükséges, akkor pörgessük?
Előzmény: Gypsy56 (1755)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1759
Nézőpont kérdése. Jelentheti azt is, meg azt is, hogy egy liter olajhoz 35 liter benzin megy .   :-))))
Előzmény: pintérjani (1745)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1758
Kicserélheted azt akár Stihlre is. Két jellemző adat van. A cső átmérője, és belül a meghajtó tengely mérete . Meg kell mérni, és kész is. Ránézésre akár Hitachi fej is jó rá . Legalábbis arra, ami nekem van .
Előzmény: Strigo 86 (1753)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1757
Ezt tökre értem. De akkor hány éves a kapitány ?   :-)))))))
Előzmény: pintérjani (1752)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1756
Értem én. Itt a környékünkön meg sok embernek van kínai biciklije, de attól még roppant szarok . És ha kicsit többért lehet kapni használhatót, akkor csak nem kéne ...
Előzmény: Strigo 86 (1744)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1755
Aha. Megint a "vasárnapi kaszás" metódus. Ha gyorsan ki akarod a gépet nyírni, akkor melegen ajánlom. Feltétlenül kis fordulat, vadul pisztolyozva. A fűkasza arra van kitalálva, hogy nyomod, mint az elmeháborodott egyfolytában. A gázt is, meg a vágást is .
Előzmény: Strigo 86 (1750)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1754
;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: pintérjani (1752)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1753
De hogy tovább borzóljam az amúgy is borzolt kedélyeket még lenne egy szemtelen szenvtelen kérdésem is:

Itt ez a szintén agyon átkozott Timbertech/Tarus /Stenson/ kaszácska.

Megtudná valaki mondani hogy a Kommatsu Zenoah/Tanaka/Hitachi gyártmányokon kívűl ha kiakarom cserézni valami jobb minőségű de elfogadható árú szöghajtásra a rajta levő gyárit akkor melyiket tudom felszerelni rá amelyik kompatibilizál vele?

pintérjani Creative Commons License 2009.07.29 0 0 1752
Ha nem kell,akkor nem számolok.Számolj csak Te,mert még fiatal vagy,én már számoltam eleget,feleslegesen fárasztom az agysejtjeimet,mert ebben a korban már nem termelődnek. :-))))

"namost a 3,5 liter benyához 105 ml olaj megy 1:35 esetén"
Sztem ha az 1:35-ös keveréknél 35 liter benzinhez megy 1 liter olaj,akkor 3.5 literhez 100 ml olaj megy.Nem azért az 5 ml-ért. ;-)))
Előzmény: Strigo 86 (1748)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!