Pesten vagyok egyetemista, így nem olyan rossz a helyszín...mennyi lenne az ára, ill a felfogatások fölfognák-e egy dublabölcsős 350-es vázra (a fényképról nem tudom lenézni, hogy pontosan hogy van megoldva itt)
alapvetően van ez az oldalkocsi, amit már fél éve kínáltak nekem és még mindig megvan, csakhogy az említett kapcsolóelemek hiányoznak, és az elmúlt fél évben sok helyen utánanéztem ,de nem találtam...most meg már érik az oldakocsi, de úgy nem akarok venni, hogy nem lehet az életbe rárakni motorra, mert nincs meg a kapcsolóelem (az universalall nemtudom ,hogy milyen lenne)...cskhogy oldalkocsi se volt több eladó neten 3-4 db-nál fél év alatt...és mivel somogyi vagyok, így azok is kilőve, mert hajdú-biharból, nógrádból, stb.elhozni lenne annyi kb, mint maga az oldalkocsi ... de azért megkérdezem ,hogy a tiéd helyileg hol lenne, milyen állapotban van, illetve mennyibe kerül...
van valakinek ötlete, hogy 634-es jawa-ra a motoron lévő oldalkocsi-felfogatóelemeket hol lehetne beszerezni, akár használtan, akár újonnan (az mz-b-n nincs már), vagy ha beszerezni nem lehet, ki tudná valami módon legyártani? (az 5-ös, 6os, és a jawa2-es érdekelne) esetleg börzéken találkozott-e már ezen alkatrészek bármelyikével (még mindig az oldalkocsi-vásárlás a téma, de a mi környékünkön az elmúlt fél évben még mindig csak ugyanaz az egy darab vált eladóvá, és még az ország más részein se volt olyan meghirdetve, aminek ne lenne hiányos a felfogatása)...somogy megye...vagy esetleg a különböző webshopokban kínált un. universal velorex felfogatással is megoldható a rögzítés? ez kivált az ábra szerinti jawa tip. 2-es felfogatási pont tekintetében érdekelne...
Tudom nem ma írtad ezt a hozzászólást, remélem még mindig olvasod a fórumot. Az említett szakirodalmakra kíváncsi vagyok. Ha tudod légyszives küld el nekem.
Lábra szeretnék állítani egy trapéz sárvédős Duna oldalkocsit. A sárvédőjének az oldalát teljesen kivágák és a teleszkópos kerék felfüggeszés sincs meg. Egyenlőre ezek a legnagyobb hiányai. Ha valaki tud segíteni, nagyon köszönöm!
Ha tudtok légyszives segítsetek kitalálni, hogy ez minek a kereke. A fékdob hiányából azt gondolom, hogy valamilyen oldalkocsi. Cordatic 3.25-19 gumi van rajta.
Hát-őő...azaz igazság hogy az oldalkocsihoz tartozik egy komplett motor is .
A motor talán T 5-ös volt eredetileg ,de már P 10-es tankja van meg a henger is P-10?-esé .
A blokkba beleszerkesztettem a hátramenetet annó ,..talán a 2. fokozat fogaskerékpárja lett átalakítva láncfogaskerekesre.A berúgó-segédfogaskerék(ív)nek a csapja kivan törve a blokkból...Na hirtelen ami eszembejutott.
A motorkerékpár szétvan szedve teljesen ,..tehát csupasz a váz is ,de minden alkatrész megvan.
Szétszedtem egy pár évvel ezelőtt hogy majd faszán rendberakom ,de nemtudom milesz...
Ha jópénzért :) el tudnám adni ,akkor csakis EGYBEN adnám el .
Van hozzá egy pár plussz alkatrész is ; gyújtótekercsek ,elsősárvédő,karburátor.
Papírom nincs a motorhoz !
(Annyiért biztosan odaadnám amiből tudnák venni egy jó 250-251 ETZ-t. :)
Június 3-5. között tartjuk Szolnokon és környékén a 3 Kerekű Veterán Járművek Találkozóját és Kiállítását, az Alföldi Veterán Börze szervezésében.
A pénteki nap levéltári látogatásra nyílik lehetőség, ahol a résztvevők megtekinthetik a I. világháborús kiállítást.
Szombaton reggel indulunk a túrára, ahol útközbe meglátogatjuk a Békésszentandrási duzzasztóművet, szervezett bejárással. Egy kellemes ebéd után megnézzük a Magyarországon egyedülálló Repülőgép Múzeumot, ahol ebből az alkalomból több repülőtípusba bele is ülhettek. Majd városi felvonulás kereteiben megmutatjuk járműveiket Szolnok lakosainak.
Vasárnap pedig a 35. Alföldi Veterán Börze társrendezvényeként részt veszünk a kiállításon, ahol egyéb programok is várnak, mind a résztvevőket, mind a börzére kilátogatókat.
A találkozóra várunk minden Velorex tulajdonost és oldalkocsis motorkerékpárost típustól, kortól és nemtől függetlenül.