Amúgy eddig kétszer ment tönkre a klíma, de gondolom ez nem a kocsi hibája. Most éppen, már vagy 1 hónapja, működik, pedig tkp nem találták meg a hibát.
Szóval ez csobogás. Valami nagyon enyhe, csobogásszerű hangot néha én is hallok, szóval akkor ez az. Nem vészes és csak elinduláskor hallani, amikor meglódul a kocsi. Gondolom később is, de van annyira enyhe, hogy akkor már a menetzaj elnyomja.
Üdv 16V!Látom még megvannak a Thalias legények.:)
Zavaró,hogy lehúzott ablaknál,kellemetlen légörvények keletkeznek,ennek a kiküszöbölésére beszereztem a 2 első oldalablakra szélterelőt.Érdemes felszerelni,látványos a javulás.Természetesen a légkondisokat ez nem érinti.Hogy tudjátok megszokni,hogy ha a benzintartály félig vagy alatta van,"csobogás" hallatszik az utastérben? Állítólag a Clio is ilyen.
Ajjaj, itt vagyok, én is épp azon morfondíroztam, hogy fel kellene éleszteni a topikot. Mostanában telel lett a város Thaliával, mégis elsüllyedt a topik. Túl vagyok az első 3000 km-en, természtesen teljes megelégedettséggel.
Üdv a Tháliásoknak!
Én márciusban vettem egy Peugeot 206-ot, az alap Profil 1,1-es motorral, csak metálfény és rádió került bele pluszban, így volt 2,4 mft. A szervókormány és egy légzsák van benne ennyiért, még központi zár sincs. A Thalia ellenben tömve van extrákkal, a formája meg... A Clio nekem ugyanannyira tetszik mint a 206, a pillanatnyi hangulatom döntött a 206 mellett. A Thaliáról csak a puttonya miatt mondtam le, ketten vagyunk egyelőre az asszonnyal, nem kellett ekkora csomagtartó. Ám ha már meglesznek a purdék :) akkor nagyon jó választás lesz.
Nem azért mert nekem is ilyen van, de szerintem egyáltalán nem csúnya. Bár nem a lehető legszebb autó, de szerintem inkább szép, mint csúnya, határozaottan jó kiállású kocsi. Ami a műszaki tartalmat illeti, totál elégedett vagyok vele, megvan már lassan 2 hónapja.
Csak annyit szeretnek mondani, hogy immaron 2 napja boldog Thalia tulajdonos vagyok es nagyon meg vagyok elegedve az autoval. Tenyleg jol meg! Csendesebb mint gondoltam. Kicsit kenyelmetlen helyen van az ablakemelo gomb, de azert lehet hasznalni. Allitolag igen nagy keletje van az autonak, mert a Budaorsi Baumgartnernel azt mondtak, hogy atlagban naponta 10 autot visznek el, abbol 8 Thalia.
Nekem is azt mondtak tobben is a markaszervizben, hogy nem kell bejaratni az autot, hasznaljam ugy mint egy akarmilyen mas jarmuvet. En igy is tettem, kiprobaltam mennyit bir, remelem nem szakadt meg bele a kicsike.
Szoval, egyenlore mindenkinek csak ajanlani tudom. Kivancsi vagyok mi lesz a velemenyem az masodik tankolas utan.
Barmi tortenhet alapon, szeretnem gumicsikokkal megvedeni az autot elol, hátul a lokharitoknal.
Hol lehet ilyen gumicsikot beszerezni ami meg ki is nez valahogy?
Az én Cliomban is Titan Dypolt rakattam ,mert előtte sok jót olvastam róla. Ott 45 eFt-ba került beszereléssel együtt. Elég egyszerű kis szerkezet, de állítólag hatásosan működik.
Elve az, hogy egy "hűvelyt" szerelnek be a sebváltóba, váltóházba?? , amelybe egy kb 10 cm hosszúságú acél zárat kell dugni. Ez csak hátramenet fokozatban lehetséges, és a kiviteléhez természetesen a saját kulcsa szükséges.
Az egész szinte láthatatlan, a sebváltó mellett helyezkedik el kb. az utas bokájának magaságában, szépet be lehet építeni a szőnyegkárpitba. kezelése egyszerű és gyors. Hogy hol érdemes szereltetni, arról nem tudok nyilatkozni.
Sok sikert az új autóhoz, jól jártál vele.
Most vasaroltam Thaliat, ha minden igaz szerdan kapom meg az autot. A kereskedesben felajanlottak, hogy szerelnek be Titan Dipol sebvaltozarat
50eFt-ert. Ezen kivul azt mondtak, hogy vehetek is naluk masfajta sebvaltozarakat az uzletukben. Itt arakat nem tudok, de biztos lenyeges kulonbseg van
koztuk, ha azonkat nem kell beszerelni.
Igazabol szeretnem tudni, hogy mi alapjan ve ez a bizonyos Titan Dipol, hogy mukodik? A gagyibbakat lattam, azok egyszeruen a sebvaltot a kezifekhez
rogzitik. Mennyire latszik ez az autoban es mennyire csunyitja el a belso kornyezetet? Meg soha nem lattam ilyet, ha van esetleg fenykep a neten, akkor
megkoszonnem ha ideirnatok a helyet.
Azt hogy mennyire biztonsagos sikerult kideritenem a forumbol. ;-)
Ja, meg valami, ha ti vennetek most uj Thaliat, akkor beszeretetnetek ez a Titan Dipolt a sajat szervizukben? Vagy esetleg valami mast valahol mashol?
Vagy semmit?
Vegulis az uvegeket mar gravirozzak, lehet az is eleg?
Nekem az első tankolás után 6.5 l jött ki átlagban. Volt benne Budapest meg vidék vegyesen. (az enyém igaz 75 LE-s, meg nem mentem sokat 100 fölött). Ekkora különbség lenne a két motor fogyasztása között, vagy esetleg nagyon tapostad neki?
Sziasztok,Topo vagyok.2001 márc. 13-óta egy Renault Thalia RN boldog tulajdonosa.Az enyémen van vonohorog!! A Thaliara szerelheto horog csak egy kis utánajárást igényel a kereskedőtől és sajnos sok esetben nem teszi meg.Egyébként levehető vonófejes kell rá,mert a sima belelóg a rendszámba és a vizsgán nem engedik át.
Egyébként halottam mástól is,hogy a kereskedő nem volt hajlandó felszereltetni a horgot.Van eleg sok Renault markakereskedo, lehet valasztani koztuk.
Nem hiszem, hogy a műanyag sárvádő borításnak bármi köze lenne a kilókhoz, gondolom a biztonságot csak nem áldoznák fel a súlyért. Az a belső acél merevítés gondolom megfelel a régebb, sima acél sárvédőnek és pluszban rakták rá a műanyag borítást, hogy az sérüljön. Én nem tapasztaltam a tolatás utáni egyes kapcsolásának nehézségét. Pontosan az ellenkezőjét. Minden fokozat simán jön-megy, nekem ez nagy élmény egy suzuki után.
Üdv minden Thalia tulajnak. Egy hete vagyok már tulajdonosa egy 75 pacisnak. A járgány nagyon cool, a fogyasztása is jó. Annyi problémám van, hogy néha tolatás után nem akarja az 1-est. Ti is tapasztaltátok már?
Egy másik dolog: A márkakereskedő nem volt hajlandó vonóhorgot tenni Thaliákra, viszont az összes többi típusra igen. Azzal magyarázta, hogy a Renault Hungária tiltotta meg. Tapasztalta már valaki?
A Világgazdaságban olvastam:
"...Különösen az idén piacra lépett Thalia aratott: a 2500-as éves értékesítési tervvel szemben már 3300 megrendelés érkezett a kiskocsira."
Igen, nekem is soknak tűnik, nem tudom, hogy a "bejáratásnak" van e ehhez köze, azért még méregetem. Nem tudom, hogy mennyit számított, de az első, 7.5 literes fogyasztásnál több volt az autópálya, meg az országút, és kevesebb a város, a második tanknál pedig fordítva. De alapvetően vegyes használat volt mindkettő, kissé soknak tűnik a 0.7 literes különbség.
hat eleg sok, ha vegyes fogyasztasrol van szo. Eppen tegnap olvastam egy cikket az uj Megane Classicrol 1.6 16V, 110 LE - olyanokat emlegettek, hogy 6,8 meg 7,5, ill. 8,5 varosban... 9,8 s gyorsulas es 195 km/h top mellett.