Keresés

Részletes keresés

Mubarak0 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1898
Egy ilyen dugattyú beragadás esetén van-e valami javítási lehetőség vagy csak a felújítás jöhet szóba? Gypsy56-tól kérdezném, hogy egy karburátor felújítás miből áll? Gondolom minden karburátor más és más. Hol lehet beszerezni egy egyedi karburátorba való tömítőgumikat, membránt... stb. Én egyébként a kérdéses gépbe Teboil 2T Mix olajat használtam, ami finn gyártmánynak tűnik. Lehet, hogy csak 1:50 keveréket használtam, de összesen csak max. 10 órát. Szerintetek mi a jó keverési arány? Gépe vállogatja?
Előzmény: Lipi07 (1885)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1897
Ne hagyd ki a Hyundai Galopper kétajtós változatát se , gyakorlatilag a Micu Pajero az egész kaszni csak meg van változtatva az arcprofil meg a hátsó lámpesz kicsit azt csá, jó gép vezettem, és nem romlik el egyhamar. Csak elkell csípni egyet alkalmi áron.
Szóval ha valaki tud ilyet Gypsynek az jelentkezzen nála.
Mondjuk jó rá szerkeszteni gyári bózótkotró rácsot.







Előzmény: Gypsy56 (1892)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1896

Szerintem az 1. Hitachi CG-47-EY

                      2. SOLO 154, vagy 755 Master

Kicsit inkább a 755 felé billen, mert bár szerintem a SOLO a jobb gép, de a szervizelő, importőr ritka undorító banda.

Előzmény: Törölt nick (1895)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1893
Saját magának nem kell papír. Alkalmazottként SEM. Kell írni egy nyamvadt jegyzőkönyvet baleseti, és gépkezelői OKTATÁSRÓL. Ennyi .
Előzmény: Törölt nick (1891)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1892
Ha valaki tud eladó kifejezetten olcsó, papíros, öreg terepjárót, ami bármilyen csúnya lehet, de MŰKÖDŐ, lenyűgözne vele. Ilyesmikre gondolok: Isuzu Trooper, Nissan Patrol, Suzuki Vitara, vagy Samurai, Lada Niva, stb .
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1890
Van, amikor kell, van, amikor nem. Inkább csak papírt írni kell. De azt se mindig .
Előzmény: Törölt nick (1889)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1888
Én meg ajánlanám a régi jó sufnituning megoldást. Színtiszta petróleum. Olcsó, és nem ráz, autónepper ismerőstől tanultam, öreg taligát átdörgöljük petrós ronggyal, plussz 100 rugó eladáskor :-))))
Előzmény: Lipi07 (1886)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1887
Na igen, ez a parasztvakítás. Részemről használt sütőolajból is csinálhatják, ha egyébként tényleg jó. Érnek ezek a dolgok annyit, mint régen a Simsonon a Repsol matrica .
Előzmény: Lipi07 (1885)
Lipi07 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1886

Lehet kapni bogároldó löttyöt autósboltokban, szerintem a sövényvágón is használható lenne. Kocsin csodákra képes, bár az árára nem emlékszem....de ha drága, akkor a hidegzsíroldó lehet még a barátod :)

Előzmény: -Tsunami- (1884)
Lipi07 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1885

Na igen, ez a full szintetikus olaj olyan, mint a teljeskörű casco kb. Amikor megkötöd, mindenre kiterjedőnek hiszed, de ha baj van, kiderül, hogy ez sincs benne, az sincs benne, mert a teljeskörű nem azt jelenti, hogy mindenre kiterjedő, az extrákra külön kell biztosítást kötni. Sajna személyes tapasztalat :() De az olajra lefordítva, ha jól tudom úgy vannak a megkülönböztetések, hogy amelyikben nincsen szintetikus rész, az az ásványi olaj, amiben már van egy csepp, az már rész-szintetikus, amiben meg bizonyos százalék felett van, azt hívják szintetikus olajnak.100% szintetikus meg lehet tényleg nincsen, vagy ha van is, iszonyat drága versenyolaj lehet kb. Minél szintetikusabb, annál kevésbé füstöl, és annál jobb a kétütemű gépekbe, mivel annál jobb a hőelvezetése.

 

Ha olajszegény keverék miatt megragad a dugattyú nem feltétlenül áll be mint a cövek, és meg sem mozdul soha többé. Általában ha lehült a motor simán mozog a dugó, csak nem indul be a gép, mivel a gyűrűk is és a henger is kap rendesen ilyenkor. Kipuffogó oldalon kezdődik a bemaródás ha rossz olajjal, vagy olajszegény keverékkel üzemletették a gépet, mivel ott a legnagyobb a hőterhelés, itt jelentkezik elsőként a probléma. Sokszor szívó oldalon semmi baja a dugónak, kipufogó oldalon meg mintha macskával hált volna a dugó.

-Tsunami- Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1884

Akkor én fölöslegesen dobtam ki 2000ft-ot husi szöghajtás zsírra?:-)

Ezt nem élem túl.

Valami olcsó sövényvágó kés karbantartó sprayre nincs tipped?

Mert az is 2000ft lenne:-)

Tudod ami leoldja a gyantás ragacsot.

Ezt a dolmar motorolajat használom most a gépbe decisben.

http://bolthely.hu/gudebolt/id/00434_Ketutemu_motorolaj_Makita__Dolmar__0_1_l

Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1883)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1883
Én sima hajtóműzsírt használok a sövényvágómba, ha jó a gépjárművekhez, akkor bőven elég a sövényvágómak is, kisgépszervizben azt mondták, amikor vettem a gépet, hogy jó hozzá a sima autókhoz való zsír.
Előzmény: -Tsunami- (1874)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1882

Nézzd Jani, és amikor gépet veszek, megnézek minden márkát, szerintem igen jól választottam amikor az xb435hd-t és a 755 mastert vettem, biztosan te is jól döntöttél, de én a gépeim árkülönbözetéből( a stihlhez képest), inkább minden évben elmegyek valahova egy hétvégére kikapcsolódni.

 

 

Ha jól emlékszem te ráadásul nem a 40ccm-es verziót vetted, szóval nem sok okod van a vidámságra :-))

Előzmény: pintérjani (1868)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1881

Na a husi olajokról inkább ne beszéljünk, a husi xp olajom, papíron  rosszabb minősítésű, mint az outdoor accesories (husi) 2storke oil, és akkor az még nem is ez a low smoke olaj.

Olajjal foglalkozó fórumokon elég sokszor van vita arról, hogy mit neveznek ful szintetikus olajoknak....

Előzmény: Gypsy56 (1869)
bohrer Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1880
Csőbúvár 45-60-ért, vagy lemész a kútba, a vízszint felett 2m-el tartókonzolt fogatsz fel a gyűrűkre és arra teszed a centrifugálszivattyúdat, vagy jet rendszerű szivattyúdat. Én LEO 750W-ost vettem jól nyomja 17E Ft 90L van ráírva 1"-os csövön, 3/4-en 60-at tud ezt lemértem.
Előzmény: jancsus (1790)
pintérjani Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1879
Ne már!Ti a Stihl-t dicséritek?El sem hiszem!
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1878
Néha az egyszerű a nagyszerű.
Előzmény: -Tsunami- (1876)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1877
Ahány ház annyi szokás :)
Előzmény: Gypsy56 (1875)
-Tsunami- Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1876

Az úgy túl egyszerű:-)

 

Előzmény: Gypsy56 (1875)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1875
Micsoda gagyi megoldás :-) A Stihlnél ez úgy van, hogy zsírzócsavar kivesz, a helyére BECSAVARHATÓ a Stihl zsír, és már nyomhatod is :-)) Fűkaszába is, meg sövénnyíróba is .
Előzmény: -Tsunami- (1874)
-Tsunami- Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1874

Próbáltam átnyomni a tubussal a zsírzószemen de baxott átmenni:-)

Erre kikanalaztam a beta zsírzómbol a benne lévő zsírt,feltöltöttem a husiéval és pumpáltam bele.

Igenám de nem láttam hogy elég ment e bele ezért lekaptam a hajtómű ház fedelét.

Most már meggyőződtem róla hogy van benne elég zsír ami se nem fehér félig szilárd ,se nem sárga folyékony,  olyan koszos színű lett:-)

Most azon töprengek hogy nem rontja e egymást a kétféle zsír a hajtóműházban:-)

Azt már nem is mondom hogy rájöttem fölösleges volt a beta zsírzóba belerakni a zsírt, ezért egy zsírzószemet belenyomtam a husis tubus végébe,előtte összenyomtam és visszapumpáltam a husi zsírt a beta zsírzóbol az eredeti "gyári" tubusba:-)

Legközelebb csak lekapom a hajtóműház fedelét és belenyomom a zsírt a helyére.

Úgy legalább látom is az állagát.

Kb 200g husi szöghajtászsírbol 50g járulékos veszteség lett:-)

 

Előzmény: Gypsy56 (1870)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1873
Egyet érts meg amelyik motor besül az nem forog, megragad a hajtókar tűgörgös csapágya azt csá. És egyébként attól hogy nem szintetikus olajat használsz nem mehet tönkre a kétütemű motor régebben kis hazánkba nem is volt szintetikus kétütemű olaj mégis mentek a kétütemű motorok. Ásványi olaj is tud jó kenést biztosítani ez nem lehet a meghibásodás oka.
Előzmény: Mubarak0 (1862)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1872
Lehet ezt már tudni egy darabja :-)
Előzmény: pintérjani (1868)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1871
Persze gagyi kínai "Castelgardenbe" nem tudni .   :-))))))))))
Előzmény: -Tsunami- (1867)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1870
A Stihlbe az kell. Jó bele.
Előzmény: -Tsunami- (1867)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1869
Nem érted Jani. Ez a zseniális benne. A Husinak nincs full szintetikus olaja, CSAK LIPI árulja. Ugye mennyire más ?   :-))))))))
Előzmény: pintérjani (1866)
pintérjani Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1868
Gypsy!Ezt nézd mit találtam!





4125 válasz | megnéz | könyvjelző 2007.07.05 18:11:55 © (21)

mondja már meg vki hogy az fs350 40,2ccm ,vagy 36,3ccm merta német honlapon 40,2ccm és a 36,3 az a FS310 .

akkor elvileg a magyar honlapon közlik rosszul.

és akkor mi a különbség az fs400 és az fs350 között csak az a 300 watt?

vagy van vmi más is?






Dolmány már évek óta a Stihl-ről álmodozik!Most már nem is tagadhatja!
-Tsunami- Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1867

Sövényvágó hajtóművébe jó szerintetek a husi szöghajtás zsír?

Fehér valszeg litiumos zsír van benne gyárilag,ez a szöghajtászsír meg olyan folyós nem fehér:-)

pintérjani Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1866
http://www.profikisgep.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=364&category_id=223&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=41

Ha ezt Lipi megtudja,hogy nem ismered a termékpalettát és rontod a biznicet,akkor nem lesz jutalék!
Én viszonyt igényt tartok egy polóra,mert ennyire figyelek! :-)))(adidas,kék színű ,xxl-es) ;-))))
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1865)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.07.31 0 0 1865

Husinak-mccullochnak szerintem nincs is full szintetikus olaja....

De az, hogy kizárólag csak szintetikussal lehetne használni a gépet, baromság.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!