Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

candle Creative Commons License 2006.06.02 0 0 3088
Így hirtelen csak a 23-asnak tudom az adatait. Ott 78 áprilisig 177 ló volt a 280E, akkor megnövelték a kompressziót és 185lóra tornászták fel a teljesítményt.
Előzmény: merciw115 (3087)
merciw115 Creative Commons License 2006.06.02 0 0 3087
Tudomásom szerint:
280E: 185 Le (1972 ápril-.- 1976 szept. között gyártották állólánykába)
A karbis volt 130, ill. 160 LE

Előzmény: hieronymous (3086)
hieronymous Creative Commons License 2006.06.01 0 0 3086
Csak 177 le, az M110 '77-től lett 185 lovas. 15-16 lityit alsó hangon lehet rá számolni :)
Előzmény: DIESEL 3.0 (3085)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.06.01 0 0 3085

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=595289&command=ugras&screenwidth=1024

 

Nem értem miért kellene átépítgetni, mikor kapható készen is.

A 3.0-hoz képest is csak feleannyit gyártottak belőle, az országban lehet max három ilyen.

ezt én egy jó vételnek tartom, meg is venném, ha lenne miből. A 185 ló nagyon csábító. (csak legyen aki tankolja. gondolom az  elgázosítás isten ellen való vétek)

HaZsolti Creative Commons License 2006.06.01 0 0 3084

 

A kép lemaradt:   250-es moci:

 

280-as moci:

 

HaZsolti Creative Commons License 2006.06.01 0 0 3083

Találtam pár képet és azon jól látszik, hogy a dupla vezérműtengely miatt kell több hely a 280-nak. :

 

hieronymous Creative Commons License 2006.05.31 0 0 3082
Tudtommal a 250-es ugyanaz a blokk, mint a 280-asé. Akkor miért kell utóbbinak több hely?
Előzmény: pizo (3079)
HaZsolti Creative Commons License 2006.05.31 0 0 3081

Köszönöm mindenkinek a válaszokat sokat segítettetek így tisztábban látom a dolgokat.

A mostani fogyasztásom nem nyomva nagyon kímélve 13 l.

Előzmény: pizo (3080)
pizo Creative Commons License 2006.05.31 0 0 3080

Szakaszosan írok. A váltók a legnagyobb motorhoz lettek mértezve, miként az autó egésze, ezért van az, hogy a 200-as dízelhez képest minden 2-5-szörösen túlméretezett, és így igen hosszú élettartamú. Amúgy tudtommal volt 280-as kéziváltóval. A fogyasztást 12-16 literre becsülöm, nem nyomva.

 

Zoli

Előzmény: HaZsolti (3078)
pizo Creative Commons License 2006.05.31 0 0 3079

250-es gond nélkül. A 280-as tűzfala elvileg vastagabb lemezből van, és így tudták elhagyni a két kitámasztót.

 

Zoli

Előzmény: HaZsolti (3076)
HaZsolti Creative Commons License 2006.05.31 0 0 3078
Köszönöm a válaszokat. Kézi váltóval sokat enne? Birná a kézi váltó?
Előzmény: bakonyigg (3077)
bakonyigg Creative Commons License 2006.05.31 0 0 3077
A duplavezermutengelyes 280-as motor valoban merevitok nelkul fert csak be, mivel felul tul szeles... Ezert aztan a motorter oldalfalai vastagabb lemezbol vannak. Az akksi meg atkerult a jobb oldalra. Huto is mas. Nem pofonegyszeru az atepites, de azert megoldhato.
Előzmény: HaZsolti (3076)
HaZsolti Creative Commons License 2006.05.30 0 0 3076
Csak attól nem lehet berakni? 250-est be lehet rakni? Hogy van megcsinálva a 280-as tüzfala/esetleg kép/?
Előzmény: pizo (3075)
pizo Creative Commons License 2006.05.30 0 0 3075

Minden mindennel csereszabatos, kivéve hogy a 115-ösbe nem fér el a 280 motor, mivel ott vannak a tűzfalon a merevítő pálcikák.

 

Zoli 

Előzmény: HaZsolti (3074)
HaZsolti Creative Commons License 2006.05.30 0 0 3074
Érdekelne ha valaki látott már olyat közelről, hogy a W114 és W115 között mi a különbség ha eggyáltalán van különbség. Azt tudom, hogy a W114 be a 6 hengeres motorok vannak és érdekelne, hogy a W115 kaszniba belehete tenni mondjuk a M110 es 280-as motort? vagy a 250-est. Az orosz oldalon néztem a bölcsők cikkszáma ugyan az. 
merciw115 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 3073
Te?
:-)))
Előzmény: b0b0 (3072)
b0b0 Creative Commons License 2006.05.30 0 0 3072

hahhooo

 

van ott valaki?

 

b

b0b0 Creative Commons License 2006.05.24 0 0 3071

na errol beszeltem en!

 

b

Előzmény: csabais (3067)
hieronymous Creative Commons License 2006.05.24 0 0 3070
Szasztok!

Akit esetleg érdekel:

Hétvégén Mercedes-Benz Classic csillagtúra, amelynek egyik helyszíne Zalaegerszeg.

A Mercedes-Benz Youngtimers Baráti Kör mintegy 30 fővel tiszteletét teszi a rendezvényen, aki kedvet érez becsatlakozhat vagy a helyszínen kereshet minket.

Találkozó: szombat reggel 7.30-kor a budaörsi Agip kút-McDonald's-nál, nagyjából telikocsikat csinálunk, de azért lesz még hely az autókban. Szállás részben megoldott, de tudunk a helyszínen szálláslehetőséget ajánlani, illetve akitől nem idegen a kempingezés, az kulturált körülmények között megteheti ezt szállásaadónk kertjében is. Ez esetben sátrat, hálózsákot hozzon. Program: gyönyörködés a veterán MB-kben, ezen túl ereszd el a hajam bulizás...

 

Továbbá megtörtént az ELSŐ MERCEDES BENZ YOUNGTIMERS BARÁTI KÖR ORSZÁGOS TALÁLKOZÓ véglegesítése, pontos paraméterek a www.mercedesyoungtimers.hu weboldalon. Eddig 50 fix - szálláselőleget fizetett - résztvevője van a bulinak, még pár hétig tudunk jelentkezéseket elfogadni. Program - részvételi költség - minden más megtalálható a fenti weboldalon. Időpontja augusztus 25-26-27, helyszíne a Villapark Várgesztes. Szeretettel látunk mindenkit.
504LACI Creative Commons License 2006.05.23 0 0 3069

Ez véletlen nem érdekel valakit? Nem az enyém, mást kerestem és ezt találtam. Egész jónak tűnik.

 

http://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=8422043

csabais Creative Commons License 2006.05.23 0 0 3068
A furat egyforma 87 mm!
Előzmény: merciw115 (3061)
csabais Creative Commons License 2006.05.23 0 0 3067
Ott a furat egyforma volt, a főtengelyt cserélték meg a dugattyúkat. A 220-as főtengely nagyobb löketű.

Az én motorom is gyári 200-as, viszont nincs benne hüvely,így belement a 91,5-ös 240-es túlméretes dugattyú, a 240-es főtengellyel.Nagyon jól megy!
Előzmény: b0b0 (3060)
merciw115 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 3066
vékonyabbra hónolják a hüvelyt, kell új átmerőjű dugó is, a hajtókaron azonban nem kell változtatni.
A HF-fel nem tom mit mahináltak, nem a csillagdugóra gondolsz inkább?
Előzmény: b0b0 (3064)
te_o Creative Commons License 2006.05.22 0 0 3065
Dízellel? Hát ha _csak_ HF, akkor legfeljebb emelni lehet rajta, de az meg csökkenti a kompressziót... gondolom én.
Előzmény: b0b0 (3064)
b0b0 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 3064

hm, en valami furas nelkuli trukkot hallottam.

 

hengerfejekkel mahinaltak vagy mi.

 

na majd rakerdezek a szakinal bovebben.

 

csak ugy erdekesseg keppen. bar azthiszem ok 123ason muveltek ilyent.

 

b

merciw115 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 3063
fúrás után még olyan vastag marad a persely, hogy használható
(az már más kérdés, hogy sztem teljesen felesleges, habár Szabi barátom biztos megcáfolna...)
Előzmény: te_o (3062)
te_o Creative Commons License 2006.05.22 0 0 3062
Ez eléggé érdekes kérdés.
A Mercinél milyenek ezek a perselyek: simán teljes méretben edzettek, vagy van egy belső felület, amit finomra munkálnak és edzenek?
Off autómnál ez utóbbi fordul elő, ott nincsen értelme a fúrásnak (20e km -t bírna ki).
Előzmény: merciw115 (3061)
merciw115 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 3061
A 200-as perselyeit fel lehet fúrni 220 asra
viszont felelősséget nem vállalok érte - már ha nem lesz ok

Már láttam ollant, h megcsinálták

:-))
Előzmény: b0b0 (3060)
b0b0 Creative Commons License 2006.05.22 0 0 3060

no, azert annyira nem veszes am a helyzet.

 

inkabb csak az en vajt fulemnek feltuno neha, hogy zizeg.

 

kemeny vasak ezek kerem, jol karbantartva sokaig gurulnak am.

 

no de ezt itt nem kell mondanom...

 

amugy szerintem az autonak sem tesz jot ha alldogal a laban...kell neha neki a menetszel hatarozottan.

 

.............

 

egy keresztkerdes a szakikhoz, csak ugy erdekesseg keppen: regen a 200d-t fel lehetett -tuningolni- 220ra? ezt hogy vegeztek nemtudjatok.

 

..................

 

tovabbi szep napot

 

b

Előzmény: merciw115 (3052)
Mr. Cool Creative Commons License 2006.05.22 0 0 3059
Solex 4A1 karbi van rajta
Előzmény: bakonyigg (3056)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!