nem tudom, mit kell ezen gondolkodni. Ha valami erosen sporolva van felepitve es sok megy el belole, akkor lehet olcson adni. Nyisd ki a koffert es nezd meg, hany helyen virit a lakkozas. Nezd meg a B oszlop mogott hasznalt gumit, nezd meg az ablaktorlo karjanak a toveben hasznalt gumit, kopogtass meg par muanyagot. A TotalCaron irtak egyszer egy uj orosz autorol, ami ujan 600000-be kerulne...
Csak azért kérdeztem, mert a könyv szerint az első 1000 km-en kimélni kell, max. 3000-3500 és(vagy?) 130 km/h. Mivel 5-ben kb 2500-zal tud 80-at nem tudtam "értelmezni" a dolgot. Egyébként köszi mindenkinek.
Jo meredek lejton uresben gurulva. :-)
De komolyra forditva, tenyleg sehogy. 3000-nel olyan 100 korul megy, de nyugodtan nyomhatod 130-ig, semmi baja nem lesz.
Nekem egy 1 hetes 16v van. Nem tudná valaki elmondani, hogy az egyes sebfokozatokhoz 3000-s fordulatnál milyen sebeségei vannak, mert nem tudom hogyan lehetne 3500 alatt 5-ben 130-at menni.
Túl vagyok a Thalia fél éves korában esedékes ingyenes átvizsgáláson.Természetesen semmi gond az autóval.A fényszórókon állítattam,mert egy kicsit maga elé világított a gép.Ennyi.
Ha minden jól megy, néhány hét múlva én is Thalia tulaj leszek.
Hogy miért ezt veszem? Teszem ezt annak ellenére, hogy a különböző fórumokon több negatívum hangzik el róla (bár nem a tulajdonosoktól), mint pozitívum. Teszem ezt annak ellenére, hogy nem is igazán tetszik (legalábbis a hátulja), és már a neve se jön be nálam (lásd mexikói sorozatok...Brrrr).
Mégis ezt veszem, mert kevés beugró kell hozzá,mert a havi törlesztés kifizetése után nem csak zsíroskenyérre futja majd, mert biztonságos és jól felszerelt (legalább is ebben a kategóriában), a csomagtere hatalmas. Egy kisgyermekes családnak másak az elvárásai, mint sok más embernek.
Valahogy úgy vagyok vele, mint nagy- és dédszüleink, hogy előbb a házasság, a szerelem meg majd csak megjön valahogy...
Üdv, keselyű
Ps: Esetleg 3 év múlva beszámíttatom valami nagyobba :)
tanultak az Opeltől. Ld még Opel Corsa Classic Dél-Afrika (avagy Chevy Corsa Brazília, Buick Sail Kína) :)))
Ebben a Thalia témakörben eddig a dobozos Nissan Micra a kedvencem.
Cgo
Nem hiszem, hogy ez a veszély fenyegetne. De ha mégis, akkor gyorsan kirohanok és szemben találom magam az Alfakereskedéssel. Innentől kezdve minden rendben lesz! :)))
Igen, de 3 méterrel az asztalom elé állítottak ma délután egy Thaliát. Feltekintek a netezésből és azonnal azt látom. Ez kínzás egy cuore sportivo-nak! :)))
A coupé megtekintéséhez fel kell állnm az asztaltól! :)))
De tenyleg, ha latok egy parkolo Thaliat picit hatulrol-oldalrol, a rettenet csillog a szememben. Azt hittem megszokom, de eddig nem sikerult. Viszont uj es megy, remelem minel tobb Tradi, Wartburg, S105-S120 tulaj dont majd a Thalia mellett...
igaz hogy nem lesz soha thaliam, meg nem is volt de azért véleményem van.:O))
méghozzá volt szerencsém egy céges ügyfélnap alkalmával a múlhéten kipróbálni az összes renault tipust a gerhard berger vezetéstechnikai tanpályán.
aki ismeri a pályákat, tudja mi a lényege. aki nem, annak röviden elmondom az egyes pályát. 30-40 között kell begurulni a bólya közé kinyomott kuplunggal. itt egy aszfaltba épitett pad megdobja a kocsi hátulját véletlenszerüen jobbra vagy balra és a mügyanta bevonaton kiméletlenül lehet körhintázni.:O))
a kisseb renaultokat (clio, twingo) azért nem lehetett megfogni (gyk: korrigálni a pörgést) mert túl kicsik voltak. a nagyobbakat (laguna, megane) meg azért mert túl nagyok. de a thalia! :O))
azt aztán fantasztikusan egyenesben lehetett tartani. a végén mikor már hozták visszafele, senki nem akart vele menni mert anyira ugymond "egyszerü" volt.:O)) ennek ellenére nekem tetszett.
mindenesetre ettől még nem fogok thaliat venni, de remélem majd ti is olyan jót szórakoztok télen a jeges úton mint én.:DDDD
Egy szervizes ismerősöm szerint a szerelők egymás közt Renault Dacia-nak hívják :)) A topicot olvasva ennek van is némi alapja (sok apró meghibásodás: fordszámmérő, csomagtérzár, kopik a műszerfal, túlfogyasztás...)
Az apam 78-as Zsigaja az utolso evekben picit szorulo fekekkel 18-as atlagot hozott :)) Mikor lecserelte Felicia 1.9 dizel pickupra, nem akart hinni a penztarcajanak, a heti ket tankolas helyett havi ketto lett (5.2 fogyasztas :)))
Én soha nem voltam nagypapás vezető. Mindig is azt vallottam, hogy ha 80 Le-s autóm van nem fogok úgy közlekedni vele mint egy 45Le-sel.
Ez pláne igaz volt a mercimnél ami 166Le volt.Az 14l evett ami nem kevés, de nem sokkal több a clio 10 literénél, viszont a menetteljesítményeik között "ég és föld" volt a különbség.
De meghajok a tömeg akarata előtt:
Az 1.4 8v Renault motor nem eszik többet 8 liternél!!!!! SOHA! :)
A lényeg egyébként az volt, hogy a 8V motor már egy régi konstrukció, nem ajánlanám senkinek.
Egyébként azt tapasztalom, hogy magyarországon nincs is olyan autó ami 8liternél többet fogyasztana. Mert idáig akárkit kárdeztem, bármilyen öreg is volt az autója, és bármilyen típusú, motorú is volt 8liternél töbet csak 200Le felett mondtak, de akkor is csak max 10-et.
Azt észrevettétek-e már, hogy a műszerfal világos- és sötétszürke bevonata nagyon könnyen kopik (alatta szép fehér színű a műanyag...)? Vagy netalán csak nekem ilyen??
Amúgy én sem nagyon értem, hogyan lehet produkálni a 8-10 literes fogyasztast! Az enyém a kissebbik motorral (1.4 8v) van szerelve, de 7 liter feletti fogyasztást még nem sikerült produkálnom. Most voltunk vele Horvátországban, ott ugye nem túl kifizetődő száguldozni, ami a fogysztáson is meglátszott, 5.5-5.8 litert mértem. Itthon vegyes használatban (volt benne város is meg autópálya is 140-150-nel) sem nagyon ment 6.5 felé (egyébként nem vagyok túlzottan kíméletes vezető).