Hátra 130 mm-es hangszórónak van kivágva a hely gyárilag.Az első rácsot nagyon egyszerű levenni.Fogsz egy kis csavarhúzót és a perem alá nyúlva kipattintod.Csak bátran.Ha félted a műszerfalat ügyesen kézzel is le lehet venni.
Cgo 146 rátapintott a lényegre. Hihetetlenül olcsó anyagokból és igénytelenül van összerakva, versenyre is kelhet a Swift Sedannal. Még az előző Clio futott, mikor a 60 lovas 3 ajtós is drágább volt a 75 lovas Thalianál. Ez több mint jelzésértékű, de nagyon nem érdekel senkit ahogy látom, a siker töretlen.
Az egyik ismerősöm a Clio és a Twingo között szánkázott. Aztán Twingo lett belőle. Miért? 5 év alatt a Clio 500 ezer forinttal többe került volna neki fenntartani! Egy kisgyermekes családnak azért ez nem semmi pénz. Figyelembe véve, hogy a dolgozó ember 90%-ban egyedül ül a kocsijában üres csomagtartóval azért ez pénzkidobás felsőfokon...pláne, hogy a Thalia fikarcnyival sem tágasabb a Clionál, az pedig a Twingonál(már ha mindenáron Rönóban gondolkodik az ember).
Thaliasok! Ha nincs elég pénzetek Cliora, miért nem Twingot vesztek? Vagy Atost? Arra az évi 3-4-5 alkalomra meg be lehet szerezni egy tetőcsomagtartót és évente akár 100 ezret is megtakaríthattok benzinen és biztosításon...
nem tudom, mit kell ezen gondolkodni. Ha valami erosen sporolva van felepitve es sok megy el belole, akkor lehet olcson adni. Nyisd ki a koffert es nezd meg, hany helyen virit a lakkozas. Nezd meg a B oszlop mogott hasznalt gumit, nezd meg az ablaktorlo karjanak a toveben hasznalt gumit, kopogtass meg par muanyagot. A TotalCaron irtak egyszer egy uj orosz autorol, ami ujan 600000-be kerulne...
Csak azért kérdeztem, mert a könyv szerint az első 1000 km-en kimélni kell, max. 3000-3500 és(vagy?) 130 km/h. Mivel 5-ben kb 2500-zal tud 80-at nem tudtam "értelmezni" a dolgot. Egyébként köszi mindenkinek.
Jo meredek lejton uresben gurulva. :-)
De komolyra forditva, tenyleg sehogy. 3000-nel olyan 100 korul megy, de nyugodtan nyomhatod 130-ig, semmi baja nem lesz.
Nekem egy 1 hetes 16v van. Nem tudná valaki elmondani, hogy az egyes sebfokozatokhoz 3000-s fordulatnál milyen sebeségei vannak, mert nem tudom hogyan lehetne 3500 alatt 5-ben 130-at menni.
Túl vagyok a Thalia fél éves korában esedékes ingyenes átvizsgáláson.Természetesen semmi gond az autóval.A fényszórókon állítattam,mert egy kicsit maga elé világított a gép.Ennyi.
Ha minden jól megy, néhány hét múlva én is Thalia tulaj leszek.
Hogy miért ezt veszem? Teszem ezt annak ellenére, hogy a különböző fórumokon több negatívum hangzik el róla (bár nem a tulajdonosoktól), mint pozitívum. Teszem ezt annak ellenére, hogy nem is igazán tetszik (legalábbis a hátulja), és már a neve se jön be nálam (lásd mexikói sorozatok...Brrrr).
Mégis ezt veszem, mert kevés beugró kell hozzá,mert a havi törlesztés kifizetése után nem csak zsíroskenyérre futja majd, mert biztonságos és jól felszerelt (legalább is ebben a kategóriában), a csomagtere hatalmas. Egy kisgyermekes családnak másak az elvárásai, mint sok más embernek.
Valahogy úgy vagyok vele, mint nagy- és dédszüleink, hogy előbb a házasság, a szerelem meg majd csak megjön valahogy...
Üdv, keselyű
Ps: Esetleg 3 év múlva beszámíttatom valami nagyobba :)
tanultak az Opeltől. Ld még Opel Corsa Classic Dél-Afrika (avagy Chevy Corsa Brazília, Buick Sail Kína) :)))
Ebben a Thalia témakörben eddig a dobozos Nissan Micra a kedvencem.
Cgo
Nem hiszem, hogy ez a veszély fenyegetne. De ha mégis, akkor gyorsan kirohanok és szemben találom magam az Alfakereskedéssel. Innentől kezdve minden rendben lesz! :)))
Igen, de 3 méterrel az asztalom elé állítottak ma délután egy Thaliát. Feltekintek a netezésből és azonnal azt látom. Ez kínzás egy cuore sportivo-nak! :)))
A coupé megtekintéséhez fel kell állnm az asztaltól! :)))
De tenyleg, ha latok egy parkolo Thaliat picit hatulrol-oldalrol, a rettenet csillog a szememben. Azt hittem megszokom, de eddig nem sikerult. Viszont uj es megy, remelem minel tobb Tradi, Wartburg, S105-S120 tulaj dont majd a Thalia mellett...
igaz hogy nem lesz soha thaliam, meg nem is volt de azért véleményem van.:O))
méghozzá volt szerencsém egy céges ügyfélnap alkalmával a múlhéten kipróbálni az összes renault tipust a gerhard berger vezetéstechnikai tanpályán.
aki ismeri a pályákat, tudja mi a lényege. aki nem, annak röviden elmondom az egyes pályát. 30-40 között kell begurulni a bólya közé kinyomott kuplunggal. itt egy aszfaltba épitett pad megdobja a kocsi hátulját véletlenszerüen jobbra vagy balra és a mügyanta bevonaton kiméletlenül lehet körhintázni.:O))
a kisseb renaultokat (clio, twingo) azért nem lehetett megfogni (gyk: korrigálni a pörgést) mert túl kicsik voltak. a nagyobbakat (laguna, megane) meg azért mert túl nagyok. de a thalia! :O))
azt aztán fantasztikusan egyenesben lehetett tartani. a végén mikor már hozták visszafele, senki nem akart vele menni mert anyira ugymond "egyszerü" volt.:O)) ennek ellenére nekem tetszett.
mindenesetre ettől még nem fogok thaliat venni, de remélem majd ti is olyan jót szórakoztok télen a jeges úton mint én.:DDDD
Egy szervizes ismerősöm szerint a szerelők egymás közt Renault Dacia-nak hívják :)) A topicot olvasva ennek van is némi alapja (sok apró meghibásodás: fordszámmérő, csomagtérzár, kopik a műszerfal, túlfogyasztás...)
Az apam 78-as Zsigaja az utolso evekben picit szorulo fekekkel 18-as atlagot hozott :)) Mikor lecserelte Felicia 1.9 dizel pickupra, nem akart hinni a penztarcajanak, a heti ket tankolas helyett havi ketto lett (5.2 fogyasztas :)))