Keresés

Részletes keresés

Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1932
Sose lehet tudni....
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1931)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1931
Szerintem a posta elég régi nivákat selejtez csak le.... :-)
Előzmény: Dr. REALM (1929)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1930

Menj be szépen egy jó festékboltba, adnak ott neked olyan szert pár száz forintért, ami leoldja a gyantás lerakódást....(asszem a parafin olaj kell neked)

 

De a wd40 olcsóbb változatait ajánlom ilyen fújkálásra.

Előzmény: -Tsunami- (1884)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1929
Állítólag a Suzuki Samurai-okba, amik szerintem is tök aranyos kis terepjárók, nem véletlenül kedvelik a vadászok őket, szóval a Samurai-okba passzol a Niva blokk.
Szerintem Gypsyhez a Samurai passzolna már látom magam előtt ahogy a morcos tekintetével a samurai kormányát markolássza, hátul meg kilóg az egyik kasza vágófeje.

De a niva is fasza, egyre vigyázz Gypsy az újjabb szériás Niváknál, valszeg a posta által leharcoltak közt is van ilyen, amelyiknek hátul álló lámpája van, na azoknak az egyik utóbbi szériája bedrótozott, azaz központi számítógépes vezérlésű, minden alkatrész a motortérbe agyon elektronikázott. Amikor kinyitod a vezető felőli ajtót rögtön a műszerfal alatt az ajtó mellett ha látsz egy fémszürke dobozt amiből sok kábel megy mindenfelé, akkor az nem a biztosíték-doboz lesz. Na amelyiknél ilyet találsz meg ne vedd. Nem lehet a kib*szott elektrónikától semmit normálisan bütykölni rajta, egyik ismerősöm a Határőrségtől vett egy kiselejtezettet ami ilyen agyon elektronikázott, bánja is mint a macska amelyik kilencet kölkedzett....................
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1923)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1928
Jó választás és nem csak azért, mert nekem is eme két géptipusom van! :-)
Előzmény: Törölt nick (1907)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1927

A fűrésztárcsához való fém védőburkolatra gondolsz?

Az nem jár hozzá alapból, külön kell megvenni 50ezer kröül van az ára.

Csak az erdészeti tisztító fűrészekhez adnak alapból ilyen burkolataot, meg tárcsát, de azokhoz meg damilfejet nem adnak, mondjuk a stihl kaszákhoz amúgy sem adnak damilfejet.... :-)

Előzmény: Törölt nick (1906)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1926
A Samurai kicsit gyenge. Főleg az ezres .Szívem szerint Mitsu L200-at vennék, de drága.
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1923)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1925

Postás autó, akkor csak szervizelték rendesen, fölleg hogy gondolom ez vmi tanyavilági postás autó lehetett.....

Az 1ik szerencsétlen, tavaly vagy tavalyelőtt agyonvert postásank is ilyen nivája volt, aki valahol a tanyavilágban dolgozott........

Előzmény: Gypsy56 (1924)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1924
Köszi, tudom, hol van. Hétfőn megnézem .
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1922)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1923
Amúgy szerintem munkaterepjárónak niva dukál, esetleg a suzuki sj, vagy hasonló széria, bár az olyan aranyos, hogy előbb-utóbb a fiad ugyis lenyulná első autónak :-)
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1922)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1922

Gypsy

 

Zuglóban a posta járműteleptől nem messze, van egy használtautó kereskedés, pár éve a kiselejtezett postás autókra állt rá ez a cég, most kaptak egy új adag ex postás kocsit, van köztük legalább 1 niva is.

Ár még nem volt kirakva rá.....

Zuglóban, a Mogyoródi úton vannak a vasúti híd alatt.

Egy próbát talán megér.....

Előzmény: Gypsy56 (1892)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1921
Miután egy tompavégű vékony drótdarabbal sikerül kihorgásznod a tankból a szívócsövet rajta a szűrővel, megfogod a csövet két újjal meg a szűrőt is és egyszerűen lehúzod a a szűrőt a csőröl, majd felteszed az újat, vigyázz ne pattanjon a szűrő nélküli cső vissza a tankba mer akkor ki kell jojózd melyik a szívó és melyik a visszafolyó cső. Én Husqvarna szűrőt tettem rá újat de bármelyik jó amelyik méretben passzol a cső vastagságához, rátudod dugni a szűrő végét a csőre.
Előzmény: Dr. REALM (1920)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1920
Igen amig le nem téped a csőről addig bele van építve. :))))))
Előzmény: bohrer (1919)
bohrer Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1919
Köszi ! A gyertyára én is gondoltam, a THORX motoros fűnyírómban is eredeti TORCH kínai gyertya van nem utánzat, biztosan nem egy Champion minőség, gondolom abba a briggsekbe való gyertya jó lehet, mindkettő alacsony fordulatú 4 ütemű moci.

A Straus benzinszűrője a csőbe van építve?

De ezen a vízmérték dolgon kiakadtam, ha tettek volna bele mint a fúrógépekbe szép simára lehene nyírni a füvet.
Igaz a 4 Joule ütőerejű fúrókalapácsban ha beindítom 16 felé esik szét a bubi a vízmértékben, mintha hab lenne, tehát addig jó amíg nem jár a motor.........
Előzmény: Gypsy56 (1917)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1918
Én is pont nemrégiben jártam így és a szűrőcsere egzakt módon megoldotta a gubancot de tényleg jó ha a kínai gyertyát igazira cseréli, nekem kinstorm néven van ez a szegélynyíró, de én is a Tesco-ba vettem, mondjuk a kínai gyertyát egyből kicseréltem championra a kínait meg szétvertem kalapácssal nehogy bármikor arra vetemedjem hogy visszategyem bele, inkább vettem egy pótot is a championból. És asszem a kinstorm kasza átmatricázva a Straus, ez egy totál tescos kínai márka.
Előzmény: Gypsy56 (1916)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1917
Másodiknak azt tippelném, csavard ki belőle a "gyertyát", és rakj bele egy igazit .
Előzmény: bohrer (1915)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1916
Elsőre dobd ki a tankból a vagyont érő filc szívócső szűrőt, és tegyél bele másikat, lehetőleg mosható műanyagost .
Előzmény: bohrer (1915)
bohrer Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1915
Kollégámnak van egy Straus kínai benzines fűszegélynyírója ( vízmérték nincs benne mint a straus fúrókban).

Állítólag nem akar pörögni , de amikor levette a kipufogót egy kicsit még ment.
Mostanra a kipu levételénél sem akar felpörögni, igaz a kiput is szétszedte, kipucolta, kibelezte, nem sok folytás maradhatott benne.
Hétfőn hozná el megnézni, van-e ötletetek?

Főfúvókánál dugulás, membrán elöregedés a porlasztóban, nagy gyertyahézag vagy ilyesmire gondoltam látatlanban, de ti vagytok profi kaszások.
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1914
Persze nem teljesen autodidakta módon tanultam meg skodrit bütyülni egy csomó fortélyt hasonló beállítottságú szakiktól lestem el na meg ott a Skoda biblia az is megvan eredetibe de már netről PDF-be is.


Előzmény: Strigo 86 (1913)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1913
Hát szakmám konkrétan még papíron nincs egy nagyjából elvégzett idegenforgalmi szakmenedzser szakmám lenne de még azt is be kéne fejezni, skodát bütykölni a kényszer vitt rá meg a geci szerelők meg a munkadíjaik meg a trehány munkáik.

A fészerembe egy rakás Skoda alkatrész van, két teljes hüvely-dugó garnitúra hajtókarral egy tartalék hengerfej amit valamikor lekéne síkoltassak, két Jikov karbi meg egy rakat karbi alkatrész, két főtengely az egyiket megkéne köszörültettnem, két hibátlan vezérműtengely, lendkerekek egy felújított pót önindító, de nem is árt mer megszünt a pécsi bontó és egy csomó cucc már nem kapható hozzá ujjonan.
Előzmény: kics_ee (1908)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1912
Hát, én pont úgy tettem. És amikor odamentem, közölte, hogy nincs. Volt, de már nincs .
Előzmény: Törölt nick (1911)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1910

Az a KE-OG egy átverés. Én múlt évben vettem, azóta van neki így fenn. Már akkor is kamu volt. Most úgy nézem, meghülyültek, mert 140 körül árulgatják . Annyiért meg nem buli . Marad a 755 . Felnyomták a 320 Ft-os Eurónál az árat, azóta meg merevgörcsöt kaptak. Hát, akkor így jártak .

Előzmény: Törölt nick (1907)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1909
Erre nem emlékszem lehet ezt nem találtam(az is igaz vagy 10 helyet hivtam fel) meg érdemes lenne felhivni őket és megkérdezni de szerintem nem lessz ennyiért nekik.
Előzmény: Törölt nick (1907)
kics_ee Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1908
neked mi a szakmád?
Előzmény: Strigo 86 (1904)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1906
Ha a hitachit neten találtad 110 körül akkor az felejtős mivel én már minden olcsóbb hitachis netes, webshoppos céget felhivtam és az egyiknél se annyi volt hanem a 130-140-es árat mondták, valahol meg nem is forgalmazzák már csak fent van a webshopban. Ezért vettem én is 755 mastert amit egyáltalán nem bántam meg mivel sokkal jobban kidolgozott mint a hitachi és erősebb is.
Tényleg akinek van 755 mastere azkapott hozzá fém védőburkolatot vagy nem??
Előzmény: Törölt nick (1902)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1905
Csak vicceltem.
Előzmény: Strigo 86 (1903)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1904
Igen ha a dugó ragad meg és nem a tügörgős csapágy. Nekem a 120-as skodám, persze az 4 ütem és nem görgősek a csapágyak a hajtókarnál, hanem alu csúszó félcsészékből áll, viszont három gyűrű van a dugón két kompresszió 1 olajlehúzó, na szóval kapott gyilkot mert az olajszivattyúnál benn a mocinál elment az olajnyomás most nem ragozom mert nem akarok regényt írni ,szóval én meg épp túráztattam a mocit gyújtásbeállítás miatt na egyböl leállt utána meg hűlés után beindult és még lehetett menni is az autóval csak hallani lehetett a hangján hogy gebasz van, na az a vicc hogy a gyűrűk meg a hengerek megúszták mert a főtengelynél előbb jelentkezett a nagy fordulatszámnál a gebasz és egyből az alu csészék meg a főtengely surlodó része megszorultak és leállt. Persze nem állítom hogy a gyűrűk nem kaptak valamennyit de nem sokat. Kicseréltem a főtengelyt meg a félcsapágycsészéket megcsináltam az olajzást, na azért majdnem teljes motorgenerált csináltam rajta csak a hengerekhez nem nyúltam amit azért utólag bánok de nem eszi az olajt és vígan megy a gép.
úgyhogy értem mit mondasz de ha a kétütemű túl szegény keveréket kap és nem a koksz bacca szét a hengerfalat, akkor illik megragadni a tűgörgőcs csapágynak is.
Persze minden előfordulhat.................
Előzmény: Lipi07 (1885)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1903
Nem tudom mit nem lehet felfogni azon hogy ha megragad a tügörgős csapágy a fötengelyen a hajtókarnál akkor beáll a motor és előbb szakad el a berántókötél vagy törik szét a berántó szerkezet valamely műanyag része minthogy megmozdítsd a motor tengelyét. Nem forog érted nem forog....a tied meg forog úgyhogy nem sült be és nem ragadt meg én viszont menten idegösszeomlást kapok :)))))))))))))

Előzmény: Gypsy56 (1900)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1901

Ha karburátort akarsz felújítani, kell venned egy hozzá való felújító csomagot, a többit itt megtalálod:

http://www.youtube.com/watch?v=mpuQDTuT0ns&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=p3B5R4i7yYM

 

Előzmény: Gypsy56 (1900)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1900
A Teboil tökéletesen megfelelő olaj. Ha megfelelő minőségű olajat használsz, és 1:40 keveréket, az minden gépnek megfelelő .Karburátor felújító készlet pl az Agroforg kft-nél kapható, tartalmazza az összes membránt, tömitést, és tűszelepet, kb 2000 Ft. A gépek majdnem mindegyike 3 karburátorból valamelyikkel szerelt: Walbro, Tillotson, és Zama. Ezekhez a karburátor házon található tipus kell, és tudnak adni. Ezt a dugó megragadást meg hagyd már a fenébe ! :-))))
Előzmény: Mubarak0 (1898)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!