Keresés

Részletes keresés

DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1939

Persze , értem, hogy mire gondoltál...

Azért szerintem megér egy konkrét utánajárást ez a elektronikai hiszti, hiszen hallottunk már olyat, ami vkinél szar, az másnál a non plusz ultra..., de a fordítottja is előfordult már a világban... :-))

 

Mondjuk én se kedvelem az túlbonyolított és elektronikával telepakolt autókat.

Előzmény: Dr. REALM (1938)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1938
persze nem úgy értettem hogy az összes állólámpás Niva bedrótozott. Csak hogy az olyat ne vegye meg.
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1935)
kék1 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1937
Nem mindegy Janikám, egy 4125-öt tölt meg az ember damillal, vagy a piacvezető legnépszerűbb gépét. Az elsőnél megsajnálják, hogy elromlott, vagy megmosolyogják, belebeszélnek, ne erre, arra tekerd, a másiknál levett sapkával tisztelettel figyelik öt méterrel arrább a népek a szakit.

Dolmáros kollega is biztosan megerősíti fentieket. :-)))))))))
Előzmény: pintérjani (1868)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1936
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1935

1994-ben változtatták meg a lámpákat és a hátsó ajtót és ugyanezzel a modellfrissítéssel jött az 1.7-es motor.

Viszont szerintem ez még elektronika nélküli moci volt, csak később a környezetvédelmi előrírások miatt modernizálhatták.

 

A totalcaron vannak fasza nivás tesztek.

 

 

Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1934
Hát a Qrva régi nivákhoz képest gondoltam hogy új.
Előzmény: Gypsy56 (1933)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1933
Strigo az 1.7 i-ről beszél . Nem olyan új már az .
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1931)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1932
Sose lehet tudni....
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1931)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1931
Szerintem a posta elég régi nivákat selejtez csak le.... :-)
Előzmény: Dr. REALM (1929)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1930

Menj be szépen egy jó festékboltba, adnak ott neked olyan szert pár száz forintért, ami leoldja a gyantás lerakódást....(asszem a parafin olaj kell neked)

 

De a wd40 olcsóbb változatait ajánlom ilyen fújkálásra.

Előzmény: -Tsunami- (1884)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1929
Állítólag a Suzuki Samurai-okba, amik szerintem is tök aranyos kis terepjárók, nem véletlenül kedvelik a vadászok őket, szóval a Samurai-okba passzol a Niva blokk.
Szerintem Gypsyhez a Samurai passzolna már látom magam előtt ahogy a morcos tekintetével a samurai kormányát markolássza, hátul meg kilóg az egyik kasza vágófeje.

De a niva is fasza, egyre vigyázz Gypsy az újjabb szériás Niváknál, valszeg a posta által leharcoltak közt is van ilyen, amelyiknek hátul álló lámpája van, na azoknak az egyik utóbbi szériája bedrótozott, azaz központi számítógépes vezérlésű, minden alkatrész a motortérbe agyon elektronikázott. Amikor kinyitod a vezető felőli ajtót rögtön a műszerfal alatt az ajtó mellett ha látsz egy fémszürke dobozt amiből sok kábel megy mindenfelé, akkor az nem a biztosíték-doboz lesz. Na amelyiknél ilyet találsz meg ne vedd. Nem lehet a kib*szott elektrónikától semmit normálisan bütykölni rajta, egyik ismerősöm a Határőrségtől vett egy kiselejtezettet ami ilyen agyon elektronikázott, bánja is mint a macska amelyik kilencet kölkedzett....................
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1923)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1928
Jó választás és nem csak azért, mert nekem is eme két géptipusom van! :-)
Előzmény: Törölt nick (1907)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1927

A fűrésztárcsához való fém védőburkolatra gondolsz?

Az nem jár hozzá alapból, külön kell megvenni 50ezer kröül van az ára.

Csak az erdészeti tisztító fűrészekhez adnak alapból ilyen burkolataot, meg tárcsát, de azokhoz meg damilfejet nem adnak, mondjuk a stihl kaszákhoz amúgy sem adnak damilfejet.... :-)

Előzmény: Törölt nick (1906)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1926
A Samurai kicsit gyenge. Főleg az ezres .Szívem szerint Mitsu L200-at vennék, de drága.
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1923)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1925

Postás autó, akkor csak szervizelték rendesen, fölleg hogy gondolom ez vmi tanyavilági postás autó lehetett.....

Az 1ik szerencsétlen, tavaly vagy tavalyelőtt agyonvert postásank is ilyen nivája volt, aki valahol a tanyavilágban dolgozott........

Előzmény: Gypsy56 (1924)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1924
Köszi, tudom, hol van. Hétfőn megnézem .
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1922)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1923
Amúgy szerintem munkaterepjárónak niva dukál, esetleg a suzuki sj, vagy hasonló széria, bár az olyan aranyos, hogy előbb-utóbb a fiad ugyis lenyulná első autónak :-)
Előzmény: DOLMAR PS 6400 (1922)
DOLMAR PS 6400 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1922

Gypsy

 

Zuglóban a posta járműteleptől nem messze, van egy használtautó kereskedés, pár éve a kiselejtezett postás autókra állt rá ez a cég, most kaptak egy új adag ex postás kocsit, van köztük legalább 1 niva is.

Ár még nem volt kirakva rá.....

Zuglóban, a Mogyoródi úton vannak a vasúti híd alatt.

Egy próbát talán megér.....

Előzmény: Gypsy56 (1892)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1921
Miután egy tompavégű vékony drótdarabbal sikerül kihorgásznod a tankból a szívócsövet rajta a szűrővel, megfogod a csövet két újjal meg a szűrőt is és egyszerűen lehúzod a a szűrőt a csőröl, majd felteszed az újat, vigyázz ne pattanjon a szűrő nélküli cső vissza a tankba mer akkor ki kell jojózd melyik a szívó és melyik a visszafolyó cső. Én Husqvarna szűrőt tettem rá újat de bármelyik jó amelyik méretben passzol a cső vastagságához, rátudod dugni a szűrő végét a csőre.
Előzmény: Dr. REALM (1920)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1920
Igen amig le nem téped a csőről addig bele van építve. :))))))
Előzmény: bohrer (1919)
bohrer Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1919
Köszi ! A gyertyára én is gondoltam, a THORX motoros fűnyírómban is eredeti TORCH kínai gyertya van nem utánzat, biztosan nem egy Champion minőség, gondolom abba a briggsekbe való gyertya jó lehet, mindkettő alacsony fordulatú 4 ütemű moci.

A Straus benzinszűrője a csőbe van építve?

De ezen a vízmérték dolgon kiakadtam, ha tettek volna bele mint a fúrógépekbe szép simára lehene nyírni a füvet.
Igaz a 4 Joule ütőerejű fúrókalapácsban ha beindítom 16 felé esik szét a bubi a vízmértékben, mintha hab lenne, tehát addig jó amíg nem jár a motor.........
Előzmény: Gypsy56 (1917)
Dr. REALM Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1918
Én is pont nemrégiben jártam így és a szűrőcsere egzakt módon megoldotta a gubancot de tényleg jó ha a kínai gyertyát igazira cseréli, nekem kinstorm néven van ez a szegélynyíró, de én is a Tesco-ba vettem, mondjuk a kínai gyertyát egyből kicseréltem championra a kínait meg szétvertem kalapácssal nehogy bármikor arra vetemedjem hogy visszategyem bele, inkább vettem egy pótot is a championból. És asszem a kinstorm kasza átmatricázva a Straus, ez egy totál tescos kínai márka.
Előzmény: Gypsy56 (1916)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1917
Másodiknak azt tippelném, csavard ki belőle a "gyertyát", és rakj bele egy igazit .
Előzmény: bohrer (1915)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1916
Elsőre dobd ki a tankból a vagyont érő filc szívócső szűrőt, és tegyél bele másikat, lehetőleg mosható műanyagost .
Előzmény: bohrer (1915)
bohrer Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1915
Kollégámnak van egy Straus kínai benzines fűszegélynyírója ( vízmérték nincs benne mint a straus fúrókban).

Állítólag nem akar pörögni , de amikor levette a kipufogót egy kicsit még ment.
Mostanra a kipu levételénél sem akar felpörögni, igaz a kiput is szétszedte, kipucolta, kibelezte, nem sok folytás maradhatott benne.
Hétfőn hozná el megnézni, van-e ötletetek?

Főfúvókánál dugulás, membrán elöregedés a porlasztóban, nagy gyertyahézag vagy ilyesmire gondoltam látatlanban, de ti vagytok profi kaszások.
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1914
Persze nem teljesen autodidakta módon tanultam meg skodrit bütyülni egy csomó fortélyt hasonló beállítottságú szakiktól lestem el na meg ott a Skoda biblia az is megvan eredetibe de már netről PDF-be is.


Előzmény: Strigo 86 (1913)
Strigo 86 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1913
Hát szakmám konkrétan még papíron nincs egy nagyjából elvégzett idegenforgalmi szakmenedzser szakmám lenne de még azt is be kéne fejezni, skodát bütykölni a kényszer vitt rá meg a geci szerelők meg a munkadíjaik meg a trehány munkáik.

A fészerembe egy rakás Skoda alkatrész van, két teljes hüvely-dugó garnitúra hajtókarral egy tartalék hengerfej amit valamikor lekéne síkoltassak, két Jikov karbi meg egy rakat karbi alkatrész, két főtengely az egyiket megkéne köszörültettnem, két hibátlan vezérműtengely, lendkerekek egy felújított pót önindító, de nem is árt mer megszünt a pécsi bontó és egy csomó cucc már nem kapható hozzá ujjonan.
Előzmény: kics_ee (1908)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1912
Hát, én pont úgy tettem. És amikor odamentem, közölte, hogy nincs. Volt, de már nincs .
Előzmény: Törölt nick (1911)
Gypsy56 Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1910

Az a KE-OG egy átverés. Én múlt évben vettem, azóta van neki így fenn. Már akkor is kamu volt. Most úgy nézem, meghülyültek, mert 140 körül árulgatják . Annyiért meg nem buli . Marad a 755 . Felnyomták a 320 Ft-os Eurónál az árat, azóta meg merevgörcsöt kaptak. Hát, akkor így jártak .

Előzmény: Törölt nick (1907)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.01 0 0 1909
Erre nem emlékszem lehet ezt nem találtam(az is igaz vagy 10 helyet hivtam fel) meg érdemes lenne felhivni őket és megkérdezni de szerintem nem lessz ennyiért nekik.
Előzmény: Törölt nick (1907)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!